De topic over oud AZ trainers

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Slot naar Liverpool. Krijgt AZ nog een opleidingsvergoeding? ;-)
we can come an end
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 584
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Als Liverpool de buidel gaat trekken voor Stengs Koopmeiners Boadu kan het nog wat opleveren .
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Wat vooral grappig is aan Slot naar Liverpool en de exit van van ‘t Schip is het feit dat nergens Pascal wordt genoemd. Als je dan ziet hoe AZ werd afgemaakt in de voetbal media over het ontslag laten ze maar weer eens zien dat ze alleen in de eigen bubbel praten en niet serieus te nemen zijn. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 29 apr 2024, 16:56 Wat vooral grappig is aan Slot naar Liverpool en de exit van van ‘t Schip is het feit dat nergens Pascal wordt genoemd. Als je dan ziet hoe AZ werd afgemaakt in de voetbal media over het ontslag laten ze maar weer eens zien dat ze alleen in de eigen bubbel praten en niet serieus te nemen zijn. :lol: :lol:
Mee eens.

Geestig ja.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeTorenburch schreef: 29 apr 2024, 16:56 [..] is het feit dat nergens Pascal wordt genoemd.
Twee weken terug zou Pascal nog naar Rusland - toch? Misschien zijn ze er in huize Jansen achter gekomen dat het best lastig is in Rusland op het moment....
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

bk wcm schreef: 29 apr 2024, 12:29 Als Liverpool de buidel gaat trekken voor Stengs Koopmeiners Boadu kan het nog wat opleveren .
Ik denk dat Koopmeiners de enige serieuze optie is.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 30 apr 2024, 03:43 Ik denk dat Koopmeiners de enige serieuze optie is.
Denk ik ook. Slot is heel positief over Stengs, maar weet ook dat hij zou breken in Engeland.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 29 apr 2024, 16:56 Wat vooral grappig is aan Slot naar Liverpool en de exit van van ‘t Schip is het feit dat nergens Pascal wordt genoemd. Als je dan ziet hoe AZ werd afgemaakt in de voetbal media over het ontslag laten ze maar weer eens zien dat ze alleen in de eigen bubbel praten en niet serieus te nemen zijn. :lol: :lol:
Sterker nog: Jansen werd genoemd bij ajax, maar is te 'bleu' en 'soft' bevonden volgens diverse bronnen.

Wie had dat kunnen voorspellen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 30 apr 2024, 20:39 Sterker nog: Jansen werd genoemd bij ajax, maar is te 'bleu' en 'soft' bevonden volgens diverse bronnen.

Wie had dat kunnen voorspellen.
En ook bij Feyenoord nu lees ik.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 01 mei 2024, 08:36 En ook bij Feyenoord nu lees ik.
Het zou de media (en bijbehorende brulapen) sieren als ze nu hun excuses zouden aanbieden en gewoon zouden toegeven dat ze Jansen stiekem ook gewoon een waardeloze trainer vonden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 01 mei 2024, 10:46 Het zou de media (en bijbehorende brulapen) sieren als ze nu hun excuses zouden aanbieden en gewoon zouden toegeven dat ze Jansen stiekem ook gewoon een waardeloze trainer vonden.
Derksen voorop. De witte zakdoekjes waren een schande!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Pascal Jansen mag zijn straatje schoonvegen bij Goedemorgen Eredivisie...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6655
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zum kotsen, zoals gewoonlijk.
Kritiekloos, geen inhoudelijke kennis en een Jansen zonder enige vorm van zelfreflectie.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SimonPoulsen schreef: 05 mei 2024, 10:18 Kritiekloos, geen inhoudelijke kennis en een Jansen zonder enige vorm van zelfreflectie.
Dit was wel opvallend inderdaad. En dat hij maar 15 minuten nodig had om zich eroverheen te zetten. (Plus dat Hans vond dat AZ “drie jaar lang hartstikke goed voetbal” speelde.)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jullie nemen alles zo letterlijk. Jansen heeft redenen om daar op een bepaalde manier over te communiceren en, helaas is het voor teveel mensen nodig, uit proberen uit te stralen. Als iedereen nu eens zou stoppen met dat stomme gedoe, dan had Jansen allicht recht voor zijn raap in dat programma kunnen zitten.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 05 mei 2024, 11:28 Jullie nemen alles zo letterlijk. Jansen heeft redenen om daar op een bepaalde manier over te communiceren en, helaas is het voor teveel mensen nodig, uit proberen uit te stralen. Als iedereen nu eens zou stoppen met dat stomme gedoe, dan had Jansen allicht recht voor zijn raap in dat programma kunnen zitten.
Weet niet hoor volgens mij is Jansen op zijn manier best recht voor zijn raap, maar gewoon een figuur apart.

Inmiddels heeft ie toch doodleuk verteld dat hij met Spartak in gesprek is geweest en het overwogen heeft. Tussen de regels door klinkt dat als er al iets verhuld is dat Spartak hem nog heeft afgewezen ook. Welk beeld ie dan weer indirect bevestigd door aan te geven dat ze een trainer met ervaring in de Russische competitie zochten (waarom zijn ze dan ooit met hem het gesprek aangegaan zou je dan denken). Ook het verhaal dat hij afgelopen zomer dus eigenlijk al met een been in Amsterdam stond omdat Mislintat hem graag zou willen, maar vervolgens het verhaal komt dat hij enkel via andere kanalen contact zou hebben gehad.

De korte objectieve samenvatting:
-Sprak met ajax terwijl hij AZ trainer was.
-Heeft Spartak serieus overwogen ondanks de oorlogssituatie.
- Beide teams zijn niet met hem in zee gegaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 05 mei 2024, 12:04 Weet niet hoor volgens mij is Jansen op zijn manier best recht voor zijn raap, maar gewoon een figuur apart.

Inmiddels heeft ie toch doodleuk verteld dat hij met Spartak in gesprek is geweest en het overwogen heeft. Tussen de regels door klinkt dat als er al iets verhuld is dat Spartak hem nog heeft afgewezen ook. Welk beeld ie dan weer indirect bevestigd door aan te geven dat ze een trainer met ervaring in de Russische competitie zochten (waarom zijn ze dan ooit met hem het gesprek aangegaan zou je dan denken). Ook het verhaal dat hij afgelopen zomer dus eigenlijk al met een been in Amsterdam stond omdat Mislintat hem graag zou willen, maar vervolgens het verhaal komt dat hij enkel via andere kanalen contact zou hebben gehad.

De korte objectieve samenvatting:
-Sprak met ajax terwijl hij AZ trainer was.
-Heeft Spartak serieus overwogen ondanks de oorlogssituatie.
- Beide teams zijn niet met hem in zee gegaan.
Ja, een moeilijke situatie voor hem. Aan de ene kant wil hij uitstralen dat hij best gewild is door grotere clubs, aan de andere kant moet hij verhullen dat ze niet voor hem gekozen hebben en ook ermee dealen dat mensen een mening hebben over trainen in Rusland. (had ik al gezegd dat ik je bezig houden met uitstraling stom vind? ;-))
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 05 mei 2024, 11:28 Jullie nemen alles zo letterlijk. Jansen heeft redenen om daar op een bepaalde manier over te communiceren en, helaas is het voor teveel mensen nodig, uit proberen uit te stralen. Als iedereen nu eens zou stoppen met dat stomme gedoe, dan had Jansen allicht recht voor zijn raap in dat programma kunnen zitten.
Waarom kan hij op dit moment niet 'recht voor zijn raap in dat programma zitten'?
Het is gewoon het karakter van het beestje. Semi-intellectueel doen. Met zijn emotionele bankrekening en road to the premier league.....
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 05 mei 2024, 12:12 Ja, een moeilijke situatie voor hem. Aan de ene kant wil hij uitstralen dat hij best gewild is door grotere clubs, aan de andere kant moet hij verhullen dat ze niet voor hem gekozen hebben en ook ermee dealen dat mensen een mening hebben over trainen in Rusland. (had ik al gezegd dat ik je bezig houden met uitstraling stom vind? ;-))
Uitstralen doet de zon...
Identiteit versus imago - dat bedoel je.
Plaats reactie