Rome-Jayden Owusu-Oduro (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2286
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SjaakTrekhaak schreef: 23 apr 2024, 07:10 Mooie ziekenhuisbal weer op 1:10. Dit is wel een dingetje aan het worden zo.
Helemaal eens. Dit kan echt niet volgend seizoen. In de laatste plaats ook niet voor die jongen zelf. Hij moet lekker ergens vlieguren maken, maar niet bij ons. Speelt totaal geen sterk seizoen. We kunnen toch niet een keeper in AZ1 opstellen die het niet goed doet in Jong AZ?
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Weer even extra op hem gelet in de samenvatting tegen TOP Oss. Ik was lange tijd in de volle overtuiging dat AZ deze jongen de kans moest gunnen volgend jaar. Maar wat hij de laatste periode laat zien, kan echt niet in AZ1. Het tegendoelpunt kon hij weinig aan doen maar hij had er nog drie om de oren kunnen krijgen in de 57e, 62e en 71e minuut. In wezen is hij daarin gewoon drie keer geklopt. Er valt dan wel geen doelpunt uit maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Hoop echt dat Ryan nog een jaartje blijft.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SjaakTrekhaak schreef: 27 apr 2024, 16:39 Maar wat hij de laatste periode laat zien, kan echt niet in AZ1.
Ik denk dat meerderen zich dat zijn gaan beseffen dit seizoen. Hij moet gewoon nog heel veel leren. En dat kan hij prima in de KKD. Of anders een jaar of twee verhuren.

Het enorme talent dat hem wordt toegedicht is voor mij nog echt een vraagteken.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2286
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ferry schreef: 27 apr 2024, 17:14 Ik denk dat meerderen zich dat zijn gaan beseffen dit seizoen. Hij moet gewoon nog heel veel leren. En dat kan hij prima in de KKD. Of anders een jaar of twee verhuren.

Het enorme talent dat hem wordt toegedicht is voor mij nog echt een vraagteken.
Helemaal eens. Het liefste zie ik hem volgend jaar als doelman bij een degradatiekandidaat in de Eredivisie. Het niet verlengen van Ryan zou een enorm stomme move zijn van Huiberts.

Je ziet soms wel vlagen van zijn talent, maar hoe goed hij uiteindelijk zal worden is mij ook nog een vraagteken. Ik heb meer vertrouwen (op dit moment) in andere talenten. Overigens, die andere keeper (Kuijsten) doet het ook uitstekend in de minuten die hij mag maken.
Plaats reactie