Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ferry schreef: 13 apr 2024, 16:18 :shock:

Is Marcel Keizer geen gekke naam?
Dat is toch ook iemand die het boekje 4-3-3 voor dummies volgt en daarnaast geen idee heeft over hoe je het ook op een andere manier kan doen? Ik bedoel daarmee dus doe dan maar Pascal of desnoods Frank de Boer als je dat wilt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12583
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 13 apr 2024, 21:00 Dat is toch ook iemand die het boekje 4-3-3 voor dummies volgt en daarnaast geen idee heeft over hoe je het ook op een andere manier kan doen? Ik bedoel daarmee dus doe dan maar Pascal of desnoods Frank de Boer als je dat wilt.
Frank de Boer :lol:
https://www.telegraaf.nl/sport/11348720 ... r-AZ-gehad
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... niets.html
we can come an end
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Alex Pastoor een optie? Stopt bij Almere.
Vakkie P
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Sanctify schreef: 15 apr 2024, 16:49 Alex Pastoor een optie? Stopt bij Almere.
Wat is het verschil met Pascal Jansen, Gert-Jan Verbeek en Frank de Boer?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9187
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 15 apr 2024, 16:54 Wat is het verschil met Pascal Jansen, Gert-Jan Verbeek en Frank de Boer?
Voor het stellen van die vraag mag je morgen om 6 uur op staan om met Gert-Jan een bosloop te doen, mag je daarna om je te troosten gaan karten met Pascal alvorens hij regelt dat je in Qatar of een andere oliestaat mag uitbuiken bij Frank de Boer. Ondertussen krijg je allemaal boze appjes van Pastoor waarom je niet bent komen trainen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sanctify schreef: 15 apr 2024, 16:49 Alex Pastoor een optie? Stopt bij Almere.
Prima optie. Verdient wel een tweede kans bij AZ en wil tenminste geen ontelbare balletjes breed zien bij zijn ploegen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12583
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 15 apr 2024, 18:00 Prima optie. Verdient wel een tweede kans bij AZ en wil tenminste geen ontelbare balletjes breed zien bij zijn ploegen.
Vind hem beter in het maken van podcasts
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 15 apr 2024, 17:51 Voor het stellen van die vraag mag je morgen om 6 uur op staan om met Gert-Jan een bosloop te doen, mag je daarna om je te troosten gaan karten met Pascal alvorens hij regelt dat je in Qatar of een andere oliestaat mag uitbuiken bij Frank de Boer. Ondertussen krijg je allemaal boze appjes van Pastoor waarom je niet bent komen trainen.
:lol: =D>
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 15 apr 2024, 18:15 Vind hem beter in het maken van podcasts
Eens. Daar past hij ook beter bij Alex draait alles om Alex.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12583
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 15 apr 2024, 18:59 Eens. Daar past hij ook beter bij Alex draait alles om Alex.
Precies. En dat slaat over op sommige mensen die dat charismatisch vinden.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Pastoor is wel bereid om naar aanbiedingen te luisteren van grote clubs. "Op het moment dat een club van een niveau mij belt waar ik nog nooit heb gewerkt, dan zal ik al dit wat ik net gezegd heb moeten opschorten."

Kan me niet voorstellen dat hij AZ zou afzeggen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

In de podcast van Pastoor met Zeeman had ik het idee dat beide mannen wel goed op 1 lijn zitten. Ik zou het wel een mooie combi vinden. Pastoor is volgens mij ook geen ideale schoonzoon en dat zou ook een keer goed zijn bij AZ.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 922
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Er zit wel veel wrok bij Pastoor richting AZ. Zo benadrukt hij in zijn podcast altijd dat hij fan is van AZ 67.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9187
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gewoon om eens wat anders te noemen: Erling Moe van Molde of Eirk Horneland van Brann en als we weer traditioneel voor iemand van naam gaan Ole Gunnar Solskjaer.

Dan haal je eens een succestrainer uit de competitie waar je ook je spelers graag haalt :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DeTorenburch schreef: 15 apr 2024, 18:59 Eens. Daar past hij ook beter bij Alex draait alles om Alex.
Zo’n type trainer willen we niet. Echt goede trainers zoals Co Adriaanse en Louis van Gaal hebben dat niet en zijn ook weinig succesvol geweest #-o
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 18 apr 2024, 15:23 Pastoor is wel bereid om naar aanbiedingen te luisteren van grote clubs. "Op het moment dat een club van een niveau mij belt waar ik nog nooit heb gewerkt, dan zal ik al dit wat ik net gezegd heb moeten opschorten."

Kan me niet voorstellen dat hij AZ zou afzeggen
Liever vandaag dan morgen. Kan me AZ-Almere herinneren. Geflatteerd 4-1, maar qua spelopvatting was Almere beter.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3269
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Voltreffer Vick schreef: 20 apr 2024, 06:48 Zo’n type trainer willen we niet. Echt goede trainers zoals Co Adriaanse en Louis van Gaal hebben dat niet en zijn ook weinig succesvol geweest #-o
Vergeet ook Georg Keßler niet. Was ook een heetgebakerd mannetje met een eigen visie en mening.
Pastoor vind ik qua type uitstekend passen bij AZ. Dat soort leiderschap past uitstekend bij een jonge groep.
Ik heb al meer voor hem gepleit en vond het destijds erg spijtig voor beide partijen dat hij zo moest vertrekken.
Ik had het wel eens willen zien als hij wel de kans had gekregen de matige van Basten te kunnen opvolgen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Voltreffer Vick schreef: 20 apr 2024, 06:48 Zo’n type trainer willen we niet. Echt goede trainers zoals Co Adriaanse en Louis van Gaal hebben dat niet en zijn ook weinig succesvol geweest #-o
Dan zie je het bij die twee heren echt verkeerd. Zeker in hun tijd bij AZ.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Eentje met erg veel fantasie lijkt me
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie