Ibrahim Sadiq (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 13 jan 2024, 23:08 Bizarre aanwinst. Jansen vind hem blijkbaar zó slecht dat hij alleen als counterspeler wordt gebruikt. Hij speelt letterlijk nooit tegen de NECs, heerenveens of volendams. Alleen tegen Aston Villa of PSV om lange ballen op te peren. En dat terwijl vanBrederode op links helemaal niets klaarspeelt. Ongekende treurnis over de hele linie bij AZ op het moment.
Het is mij meer en meer duidelijk dat dit dus ook gewoon aan de - incapabele - technische staf met ronduit merkwaardige voorkeuren kan liggen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12577
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 12:11 Het is mij meer en meer duidelijk dat dit dus ook gewoon aan de - incapabele - technische staf met ronduit merkwaardige voorkeuren kan liggen.
Ik vind het als buitenstaander moeilijk hier goed inzicht in te krijgen en vraag me af hoe jij dat wel zou kunnen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 17 apr 2024, 12:48 Ik vind het als buitenstaander moeilijk hier goed inzicht in te krijgen en vraag me af hoe jij dat wel zou kunnen.
Tja, het probleem (voor de Jansens van deze wereld) is dat we die spelers bijvoorbeeld wel zien spelen bij hun land of voordat of nadat ze bij AZ spelen of hebben gespeeld.

En soms mogen ze invallen en zien we plots glimpen of acties die iets verraden.

Op die manier kunnen we toch een inschatting maken van hun kwaliteiten. Althans, ik denk dat te kunnen. En voor de meeste mensen werkt dat zo. Voor sommige forummers zeggen interlands of een loopbaan voor en na AZ namelijk niet zoveel. En die denken dat de technische staf alles ziet en het dus altijd beter weet. Dat lijkt mij een misvatting, omdat je bij veel trainers ook (juist door een overdaad aan informatie en persoonlijke voorkeuren) gewoon deformatie ziet.

De meeste trainers zijn - in mijn beleving - hele beperkte mensen en krijgen - daarbij - natuurlijk wel de mogelijkheid om hun keuzes toe te lichten.

Als ze dan iets zeggen als "deze speler is wat inconsistent" of "jullie hebben het totale plaatje niet", dan kan dat beide waar zijn, maar nog steeds een ongelooflijk onzinnig verhaal voor wat betreft de prestaties op het veld.

Je kan lang of kort praten, maar uiteindelijk is hetgeen we op het veld - op een wedstrijddag - zien gewoon leidend.

Zelfs Jansen was die mening toegedaan.

Maar handelde daar vervolgens geenszins naar.

Of hij zag gewoon hele andere dingen. Dat kan ook.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 16 apr 2024, 16:04 Vergelijking is perfect. Je ziet in het linkerrijtje spelers van AZ die een lange tijd een basisplaats kregen, terwijl de spelers in het rechterrijtje gewoon aanwezig waren en ook op die positie - bij AZ - gespeeld hebben.

Alleen Sadiq is wat dat betreft een twijfelgeval omdat die - inderdaad - haaks op Van Brederode staat.

Bazoer heeft ook op middenveld gestaan. Odgaard (bij eind Jansen) op 10. Etc. Etc.
Compleet scheve vergelijkingen wederom, waar SchoorlAZ gewoon gelijk heeft. Bazoer heeft hier toen op het middenveld gestaan, maar dat was veelal als tien, niet op zes of acht. Daar hadden wij de uitstekend functionerende Clasie en Reijnders staan. Dat was een prima duo. Bazoer liet toen in die invalbeurten niet genoeg zien om aanspraak te maken op meer. Zoals ik toen al wel aangaf is dat ik wel vertrouwen in hem had (en heb) op het middenveld, maar dan heeft hij een serie wedstrijden nodig. Die serie wedstrijden kreeg hij nu per toeval achterin en dat ging goed. Maar er was hier echt niemand die verwacht had dat dit zo goed zou gaan uitpakken in een viermans defensie. Dat is echt de welbekende koe in de kont kijken.

Sadiq is de eerste helft van het seizoen voornamelijk geblesseerd geweest. Na de winterstop ook nog als ik me niet vergis. Dus om ook dat weer in de schoenen van Jansen te schuiven na een leuke invalbeurt tegen RKC Waalwijk. Kom op zeg. Iedereen had hem hier al afgeschreven op basis van zijn eerdere invalbeurten en nu is het ineens schandalig dat hij niet eerder is opgesteld? De man was gewoon niet fit en liet niks zien tijdens eerdere invalbeurten. Dan moet je even op je beurt wachten. Hopelijk pakt hij het nu wel op.

Odgaard op tien is sporadisch gebeurd. Tegen Dortmund ging dat leuk in de wisselwerking met Pavlidis, tegen FC Twente liep het van geen kant.

De rest van die voorbeelden zijn al keurig weerlegd door SchoorlAZ ook. Treurig om nu weer te beginnen over Vindahl vs. Verhulst. Dat gelijk heb je niet en ga je ook nooit krijgen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 17 apr 2024, 14:02 Compleet scheve vergelijkingen wederom, waar SchoorlAZ gewoon gelijk heeft. Bazoer heeft hier toen op het middenveld gestaan, maar dat was veelal als tien, niet op zes of acht. Daar hadden wij de uitstekend functionerende Clasie en Reijnders staan. Dat was een prima duo. Bazoer liet toen in die invalbeurten niet genoeg zien om aanspraak te maken op meer. Zoals ik toen al wel aangaf is dat ik wel vertrouwen in hem had (en heb) op het middenveld, maar dan heeft hij een serie wedstrijden nodig. Die serie wedstrijden kreeg hij nu per toeval achterin en dat ging goed. Maar er was hier echt niemand die verwacht had dat dit zo goed zou gaan uitpakken in een viermans defensie. Dat is echt de welbekende koe in de kont kijken.

Sadiq is de eerste helft van het seizoen voornamelijk geblesseerd geweest. Na de winterstop ook nog als ik me niet vergis. Dus om ook dat weer in de schoenen van Jansen te schuiven na een leuke invalbeurt tegen RKC Waalwijk. Kom op zeg. Iedereen had hem hier al afgeschreven op basis van zijn eerdere invalbeurten en nu is het ineens schandalig dat hij niet eerder is opgesteld? De man was gewoon niet fit en liet niks zien tijdens eerdere invalbeurten. Dan moet je even op je beurt wachten. Hopelijk pakt hij het nu wel op.

Odgaard op tien is sporadisch gebeurd. Tegen Dortmund ging dat leuk in de wisselwerking met Pavlidis, tegen FC Twente liep het van geen kant.

De rest van die voorbeelden zijn al keurig weerlegd door SchoorlAZ ook. Treurig om nu weer te beginnen over Vindahl vs. Verhulst. Dat gelijk heb je niet en ga je ook nooit krijgen.
Voor zowel Bazoer als Sadiq heb ik de hele tijd een lans gebroken dus als jij stelt dat "iedereen hem had afgeschreven" of "iemand geen aanspraak mocht maken op meer" is dat feitelijk onjuist of simpelweg jouw mening. Dat kan je presenteren zijnde feiten, maar dat zijn het daarmee niet.

Ik vind bijvoorbeeld dat Clasie ook geen aanspraak mag maken op een basisplaats op basis van wat hij heeft laten zien. En nu?

Over Van Brederode en Sadiq kan je twisten. De overeenkomst is dat ze beide buitenspeler zijn en Sadiq ook wel eens van links komt. Maar je kan ook de verschillen uitmeten. Als men er vrolijk van wordt geef ik toe dat dit voorbeeld niet zo raak was als alle andere voorbeelden in de post.

Tot slot in de vandaag geleerde Modus "ik presenteer meningen als feiten": het voorbeeld van Vindahl en Verhulst is inmiddels een roemrucht voorbeeld waarin ik opnieuw gelijk heb gekregen. De één is nu weer een KKD keeper van 500k en de ander heeft de groepsfase van de EL overleefd en is nu 2,2 miljoen waard.

Ook toen ze allebei bij AZ speelden was het verschil in potentie en kwaliteit voor mij glashelder.

Maar ik begrijp inmiddels dat niet iedereen bepaalde talenten ziet of onderschrijft en ze dus maar afschrijft. Of niet begrijpt waarom een club zoveel geld betaalt voor een Vindahl of Beukema.

Gelukkig / Helaas hebben we ook andere trainers en clubs waar spelers opeens wel floreren.

Voor sommigen komt dat als een verrassing, voor sommigen wat minder.

Het is wat het is.

Dat sommige mensen (waaronder Jansen) liever Verhulst dan Vindahl of Hatzidiakos dan Bazoer (etc.) opstellen heb ik maar te accepteren.

Ik vind het wanbeleid.

En dat is mijn punt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12577
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik heb de indruk dat oude discussies worden gerecycled. :|
AZ speelt te weinig (en te weinig naar de verbeelding) voor voldoende nieuwe discussies.
Afgelopen seizoen gaat denk ik de boeken in als een dieptepunt (op het veld en waarschijnlijk ook op het forum)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 17 apr 2024, 14:42 Ik heb de indruk dat oude discussies worden gerecycled. :|
AZ speelt te weinig (en te weinig naar de verbeelding) voor voldoende nieuwe discussies.
Afgelopen seizoen gaat denk ik de boeken in als een dieptepunt (op het veld en waarschijnlijk ook op het forum)
Zit iets in.

Al zijn er wel twee nieuwe aspecten wat mij betreft: we hebben - naar het zich nu laat aanzien - nóg een dossier waarbij iemand met talent of bijzondere acties geen serieuze kans heeft gekregen en/óf een houthakker de voorkeur krijgt. En daarmee ontstaat een grote plaatje die neigt naar een tendens.

Zie jij dit grotere plaatje ook?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 14:38 Voor zowel Bazoer als Sadiq heb ik de hele tijd een lans gebroken dus als jij stelt dat "iedereen hem had afgeschreven" of "iemand geen aanspraak mocht maken op meer" is dat feitelijk onjuist of simpelweg jouw mening. Dat kan je presenteren zijnde feiten, maar dat zijn het daarmee niet.

Ik vind bijvoorbeeld dat Clasie ook geen aanspraak mag maken op een basisplaats op basis van wat hij heeft laten zien. En nu?

Over Van Brederode en Sadiq kan je twisten. De overeenkomst is dat ze beide buitenspeler zijn en Sadiq ook wel eens van links komt. Maar je kan ook de verschillen uitmeten. Als men er vrolijk van wordt geef ik toe dat dit voorbeeld niet zo raak was als alle andere voorbeelden in de post.

Tot slot in de vandaag geleerde Modus "ik presenteer meningen als feiten": het voorbeeld van Vindahl en Verhulst is inmiddels een roemrucht voorbeeld waarin ik opnieuw gelijk heb gekregen. De één is nu weer een KKD keeper van 500k en de ander heeft de groepsfase van de EL overleefd en is nu 2,2 miljoen waard.

Ook toen ze allebei bij AZ speelden was het verschil in potentie en kwaliteit voor mij glashelder.

Maar ik begrijp inmiddels dat niet iedereen bepaalde talenten ziet of onderschrijft en ze dus maar afschrijft. Of niet begrijpt waarom een club zoveel geld betaalt voor een Vindahl of Beukema.

Gelukkig / Helaas hebben we ook andere trainers en clubs waar spelers opeens wel floreren.

Voor sommigen komt dat als een verrassing, voor sommigen wat minder.

Het is wat het is.

Dat sommige mensen (waaronder Jansen) liever Verhulst dan Vindahl of Hatzidiakos dan Bazoer (etc.) opstellen heb ik maar te accepteren.

Ik vind het wanbeleid.

En dat is mijn punt.
Je punt gaat gewoon super scheef elke keer. Je vergeleek Bazoer met Clasie en Hatzidiakos. Twee spelers die op een hele andere positie staan. Panta is een CV, Clasie een CVM. Je breekt nog steeds een lans voor een keeper die gewoon statistisch gezien één van de slechtste was in de Eredivisie en ook in de 2. Bundesliga mislukt is, maar één keer doorgaan in de EL en (uiteraard) pak je alleen dat eruit. Vindalh was een drama bij ons. Houdt Verhulst er eens een keer buiten. Ook hij is geen AZ-niveau.

Myron wordt gezien als een LB en Sadiq als een RB (tot dusver). Dus ook die vergelijking gaat niet op (momenteel). Odgaard is één keer als 10 gebruikt, voor de rest als rechtsbuiten. Dus die heeft ook niks met Dani de Wit te maken. Dezelfde Dani de Wit die het wél op moest nemen tegen Mihailovic, waar laatstgenoemde elke wedstrijd als een natte krant speelde en Dani inmiddels dit seizoen na Pavi topscorer is met 10 (hele belangrijke) doelpunten...

Mihailovic heeft in 1000 minuten 2 goals en 2 assists gegeven en nooit wat aan het spel toegevoegd. Dani is geen topspeler, maar je reacties zijn echt niveau Langedijk met je "het enige dat je nodig hebt is hard rennen en schreeuwen en op je borst slaan." Word je nou nooit eens moe van jezelf, met dingen helemaal uit verband te halen, super selectief te zijn met je argumenten en allemaal oude posts (neem je echt de tijd om post van jezelf terug te vinden van maanden geleden overigens?) van je "uppen" elke keer als een speler die jij leuk vindt één goede wedstrijd speelt?

Je doet ook echt alsof je één of ander orakel bent met je "Voor sommigen komt dat als een verrassing, voor sommigen wat minder." terwijl je er gewoon goed vaak naast zit.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 14:38 Voor zowel Bazoer als Sadiq heb ik de hele tijd een lans gebroken dus als jij stelt dat "iedereen hem had afgeschreven" of "iemand geen aanspraak mocht maken op meer" is dat feitelijk onjuist of simpelweg jouw mening. Dat kan je presenteren zijnde feiten, maar dat zijn het daarmee niet.

Ik vind bijvoorbeeld dat Clasie ook geen aanspraak mag maken op een basisplaats op basis van wat hij heeft laten zien. En nu?

Over Van Brederode en Sadiq kan je twisten. De overeenkomst is dat ze beide buitenspeler zijn en Sadiq ook wel eens van links komt. Maar je kan ook de verschillen uitmeten. Als men er vrolijk van wordt geef ik toe dat dit voorbeeld niet zo raak was als alle andere voorbeelden in de post.

Tot slot in de vandaag geleerde Modus "ik presenteer meningen als feiten": het voorbeeld van Vindahl en Verhulst is inmiddels een roemrucht voorbeeld waarin ik opnieuw gelijk heb gekregen. De één is nu weer een KKD keeper van 500k en de ander heeft de groepsfase van de EL overleefd en is nu 2,2 miljoen waard.

Ook toen ze allebei bij AZ speelden was het verschil in potentie en kwaliteit voor mij glashelder.

Maar ik begrijp inmiddels dat niet iedereen bepaalde talenten ziet of onderschrijft en ze dus maar afschrijft. Of niet begrijpt waarom een club zoveel geld betaalt voor een Vindahl of Beukema.

Gelukkig / Helaas hebben we ook andere trainers en clubs waar spelers opeens wel floreren.

Voor sommigen komt dat als een verrassing, voor sommigen wat minder.

Het is wat het is.

Dat sommige mensen (waaronder Jansen) liever Verhulst dan Vindahl of Hatzidiakos dan Bazoer (etc.) opstellen heb ik maar te accepteren.

Ik vind het wanbeleid.

En dat is mijn punt.
Je had Sadiq nog niet afgeschreven, dat klopt. Had ik ook niet. Zo'n jongen moet eerst eens een serie wedstrijden spelen voor je hem kan beoordelen. Alleen dat is dus heel wat anders dan schetsen dat het wanbeleid is dat Sadiq eerder zo weinig speelde. Daar zijn aanwijsbare en logische redenen voor. Voor Bazoer geldt hetzelfde. Ik was zelfs nog diegene die zei dat dit het seizoen van Bazoer ging worden in augustus. Ik had ook alle vertrouwen in hem, maar dat hij vorig jaar weinig speelde was logisch gezien de geschetste situatie.

Hahaha en hou toch eens op over die Vindahl man. Dat is gewoon een geflopte keeper die niet goed genoeg was voor AZ. Verhulst was en is dat ook niet. Punt. Dan kan je met fictieve waardes komen van transfermarkt maar het is gewoon een matige keeper. Klaar. Daar kan je lang en kort over lullen, beide keepers horen niet onder de lat te staan bij AZ 1. Vindahl blundert er in de marge bij Sparta Praag ook weer geregeld op los. Maar zoals in een eerdere discussie aangegeven is dat niet eens relevant. Als hij over vijf jaar bij Real keept was hij niet ineens met terugwerkende kracht een goede keeper bij ons. Schendelaar en Olij zijn nu ook uitstekende keepers in de eredivisie, die zo onder de lat kunnen bij ons. Dat neemt echter niet weg dat de keuze destijds de juiste was en dat Bizot toen beter was.

Wat jij nu doet is achteraf goedkoop je gelijk proberen te halen met uit de context gerukte 'feiten', alleen is dat heel makkelijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12577
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 14:59 Zit iets in.

Al zijn er wel twee nieuwe aspecten wat mij betreft: we hebben - naar het zich nu laat aanzien - nóg een dossier waarbij iemand met talent of bijzondere acties geen serieuze kans heeft gekregen en/óf een houthakker de voorkeur krijgt.
Ik denk dat dit punt altijd al onderliggend is geweest aan de meeste door jouw ingenomen stellingen.
Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 14:59 En daarmee ontstaat een grote plaatje die neigt naar een tendens.
Zie jij dit grotere plaatje ook?
Talent is heel belangrijk als factor voor het bepalen waar iemands grens ligt. Wat relevant is voor AZ1 is wat iemand, binnen zijn contractperiode bij AZ, daadwerkelijk laat zien (allicht met uitzondering van het belang van talent voor de transfersom)
Daarnaast: hoe objectief is een inschatting van talent? Iemand die weinig minuten krijgt, maar iets leuks laat zien voedt al snel de hoop op talent. Voor iemand die veel minuten krijgt kan het best moeilijk zijn op te boksen tegen deze hoop en wordt in vergelijking al snel neergezet als houthakker.

Kortom, ik pleit ervoor om heel bewust en kritisch te zijn naar de eigen (door hoop gekleurde) waarneming.
Ik ga ervan uit dat de hele staf ook ogen heeft en flitsen van talent kan herkennen. Naast talent is er ook wat anders nodig. Ik weet niet of structureel dat andere in de staf wordt overgewaardeerd of dat flitsen van talent door volgers soms worden overgewaardeerd.
Laatst gewijzigd door differentcook op 17 apr 2024, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 17 apr 2024, 15:06 Je punt gaat gewoon super scheef elke keer. Je vergeleek Bazoer met Clasie en Hatzidiakos. Twee spelers die op een hele andere positie staan. Panta is een CV, Clasie een CVM. Je breekt nog steeds een lans voor een keeper die gewoon statistisch gezien één van de slechtste was in de Eredivisie en ook in de 2. Bundesliga mislukt is, maar één keer doorgaan in de EL en (uiteraard) pak je alleen dat eruit. Vindalh was een drama bij ons. Houdt Verhulst er eens een keer buiten. Ook hij is geen AZ-niveau.

Myron wordt gezien als een LB en Sadiq als een RB (tot dusver). Dus ook die vergelijking gaat niet op (momenteel). Odgaard is één keer als 10 gebruikt, voor de rest als rechtsbuiten. Dus die heeft ook niks met Dani de Wit te maken. Dezelfde Dani de Wit die het wél op moest nemen tegen Mihailovic, waar laatstgenoemde elke wedstrijd als een natte krant speelde en Dani inmiddels dit seizoen na Pavi topscorer is met 10 (hele belangrijke) doelpunten...

Mihailovic heeft in 1000 minuten 2 goals en 2 assists gegeven en nooit wat aan het spel toegevoegd. Dani is geen topspeler, maar je reacties zijn echt niveau Langedijk met je "het enige dat je nodig hebt is hard rennen en schreeuwen en op je borst slaan." Word je nou nooit eens moe van jezelf, met dingen helemaal uit verband te halen, super selectief te zijn met je argumenten en allemaal oude posts (neem je echt de tijd om post van jezelf terug te vinden van maanden geleden overigens?) van je "uppen" elke keer als een speler die jij leuk vindt één goede wedstrijd speelt?

Je doet ook echt alsof je één of ander orakel bent met je "Voor sommigen komt dat als een verrassing, voor sommigen wat minder." terwijl je er gewoon goed vaak naast zit.
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 17 apr 2024, 15:06 Je punt gaat gewoon super scheef elke keer. Je vergeleek Bazoer met Clasie en Hatzidiakos. Twee spelers die op een hele andere positie staan. Panta is een CV, Clasie een CVM.
En waar heeft Bazoer dan bij AZ (en zijn verdere loopbaan) gespeeld?

Waarom loopt dit scheef?

Vindahl en Verhulst mag je wel vergelijken. Ze waren de enige twee opties die voor handen waren en de technische staf (met wat forummers hier) heeft de keuze voor Verhulst gemaakt. Dat ze beide ongeschikt zouden zijn maakt het beoordelingsniveau van de technische staf nóg discutabeler en onderschrijft te meer dat we de Jansens van deze wereld onmogelijk serieus kunnen nemen.

Voor het overige vallen we - inderdaad - in herhaling.

We zullen wel zien waar Hatzidiakos, Verhulst, De Wit en Van Brederode* over een paar jaar spelen ... Maar dat is voor sommigen geen relevant kader. Alleen wat ze bij AZ - volgens hen - hebben gedaan. "De Wit is immers topscorer na de spits!!!"

Dat dit nogal logisch als je alle wedstrijden een basisplaats én vrije rol achter de 9 krijgt en je verder geen concurrenten van de flanken (vwb de doelpunten) hebt. Dat hij in vergelijking met voorgangers of concurrenten bij andere clubs of relatief al jaren ondermaats presteert is verder telkens niet relevant.

Tja, dan houdt elke discussie op.

Het is "Jansen heeft ze opgesteld, dus zullen ze het wel goed gedaan hebben. Wat daarvoor of daarna of bij andere clubs gebeurd is verder niet relevant."

Dat is mij te beperkt.

En dan houdt het voor mij op. Te meer we gewoon anders naar de betreffende spelers kijken.

(* Van Brederode wil ik gezien zijn leeftijd overigens nog wel een kans geven bij een degradatiekandidaat; had vandaag ook een aardige goal tegen Sparta.)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 17 apr 2024, 15:14 Dat neemt echter niet weg dat de keuze destijds de juiste was
Meen je nu serieus dat je de keuze voor Verhulst de juiste was?

:|

Nou ja.

Is er overigens een keuze van Jansen waar jij het niet mee eens bent?

Laten we het over Sadiq hebben: vandaag weer een goal en een assist.

Voorlopig maar eens vier wedstrijden laten staan?

Zijn we het daar wel over eens?

(Is on topic en scheelt een bericht of zeven.)
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1256
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Antti Opdam schreef: 17 apr 2024, 16:26 Meen je nu serieus dat je de keuze voor Verhulst de juiste was?

:|

Nou ja.

Is er overigens een keuze van Jansen waar jij het niet mee eens bent?

Laten we het over Sadiq hebben: vandaag weer een goal en een assist.

Voorlopig maar eens vier wedstrijden laten staan?

Zijn we het daar wel over eens?

(Is on topic en scheelt een bericht of zeven.)
Volkomen eens, lijkt los
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12577
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Weer een zeer klinische, beheerste kwaliteitsgoal tegen Sparta vandaag.
Hopelijk is het hek nu van de dam.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10234
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 17 apr 2024, 14:42 Ik heb de indruk dat oude discussies worden gerecycled. :|
AZ speelt te weinig (en te weinig naar de verbeelding) voor voldoende nieuwe discussies.
Afgelopen seizoen gaat denk ik de boeken in als een dieptepunt (op het veld en waarschijnlijk ook op het forum)
Speciaal voor differentcook hebben ze nu midweeks oefenwedstrijden - waarin Sadiq uitblinkt - zodat we toch nog vrolijk door kunnen kwekken.

Ik vind het overigens ook een - sportief - mager seizoen, maar er zijn wel meer waardeloze seizoenen - ook op dit forum - geweest.

We zijn er ook nog wel eens in de voorrondes al uitgevlogen tegen Almaty of Anzhi.

Wat dat betreft hebben we dit jaar nog best lang midweeks kunnen doorleuteren.

Daarnaast zijn er tal van leuke en interessante ontwikkelingen geweest:

Ontslag Jansen - aanstellen Martens.
Opstappen Eenhoorn - aanstellen Zeeman.
Veel aan- en verkopen.
Heropleving Witte Poema.
Debuut jeugdspelers.
Bekerwedstrijden tegen amateurteams.
Excellerende Pavlidis.
Recordnederlaag tegen Heracles.

Het is al met al best een kleurrijk seizoen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12577
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 18 apr 2024, 13:04 Speciaal voor differentcook hebben ze nu midweeks oefenwedstrijden - waarin Sadiq uitblinkt - zodat we toch nog vrolijk door kunnen kwekken.

Ik vind het overigens ook een - sportief - mager seizoen, maar er zijn wel meer waardeloze seizoenen - ook op dit forum - geweest.

We zijn er ook nog wel eens in de voorrondes al uitgevlogen tegen Almaty of Anzhi.

Wat dat betreft hebben we dit jaar nog best lang midweeks kunnen doorleuteren.

Daarnaast zijn er tal van leuke en interessante ontwikkelingen geweest:

Ontslag Jansen - aanstellen Martens.
Opstappen Eenhoorn - aanstellen Zeeman.
Veel aan- en verkopen.
Heropleving Witte Poema.
Debuut jeugdspelers.
Bekerwedstrijden tegen amateurteams.
Excellerende Pavlidis.
Recordnederlaag tegen Heracles.

Het is al met al best een kleurrijk seizoen.
Ja, er is wel het een en ander gebeurd dit seizoen
Misschien dat een zekere AZ apathie het gevolg is van het ontbreken van een idee dat bij AZ er grip is op de zaken die ertoe doen en daarmee ook geen uitzicht op ontwikkeling (en dromen over de toekomst). Daarnaast ervaar ik het forum helaas ook vaak als een muffe deken (enkele pareltjes uitgezonderd die zich niet aangesproken hoeven te voelen)
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2623
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 18 apr 2024, 13:45 Daarnaast ervaar ik het forum helaas ook vaak als een muffe deken.
Precies! Te serieus, geen humor. Ironie wordt niet begrepen. Eindeloze, zichzelf herhalende discussies. Te lange posts.

Het Verhulst versus Vindahl verhaal kunnen we nu toch wel achter ons laten?

(Off-topic).
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 18 apr 2024, 13:04 Het is al met al best een kleurrijk seizoen.
Ik miste nog de problematieken met (Poolse) supporters.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6605
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sadiq trekt zijn bloedvorm door en heeft het voetgolf toernooi gewonnen!

Daar kun je niet meer omheen zondag.
Plaats reactie