Jayden Addai (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Had Addai dan maar gewoon bij Jong AZ gelaten.. jeetje man.

Vanaf november maar 2 partijen in Jong gespeeld en daarvoor in ruil 3x 20 2x 45 2x 60 en 1x 8 minuten mogen komen opdraven.

Voor Addai geldt net als voor Poku (en in mijn optiek Owusu-Oduro) in dit geval dat de geleidelijkere weg dan misschien toch beter is. Deze jongen kan echt wel wat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Heeft precies twee leuke acties laten zien in al zn optredens. Onze jeugdspelers tov die van een pak hem beet PSV zit wel echt een verschil in, we hypen spelers bij ons te snel op
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 04 apr 2024, 20:22 Heeft precies twee leuke acties laten zien in al zn optredens. Onze jeugdspelers tov die van een pak hem beet PSV zit wel echt een verschil in, we hypen spelers bij ons te snel op
Nou, als jonge jongen ging hij aan het begin van het seizoen als een speer als topscoorder in de KKD
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 04 apr 2024, 20:22 Heeft precies twee leuke acties laten zien in al zn optredens. Onze jeugdspelers tov die van een pak hem beet PSV zit wel echt een verschil in, we hypen spelers bij ons te snel op
Zeg dat maar tegen Jason van Duiven :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 04 apr 2024, 20:22 Heeft precies twee leuke acties laten zien in al zn optredens. Onze jeugdspelers tov die van een pak hem beet PSV zit wel echt een verschil in, we hypen spelers bij ons te snel op
De stap van KKD naar een kwakkelende subtopper is gewoon heel groot, zeker als je erin komt en 'de kar moet trekken.'
Er zit echt wel veel muziek in deze jongen, ik zou liever zien dat we stoppen met het gewissel van Van Brederode en gewoon Addai op links zetten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 04 apr 2024, 17:46 Oh, ik zag het als een situatie met minder druk, waarin AZ alleen maar kon winnen (tov de situatie waarin men 3-0 achter stond).
En zo leek hij ook te spelen. Veel meer gewaagde/onzekere probeersels van balletjes doorspelen (die bij de tegenstand belandden)
AZ kon alleen maar winnen t.o.v. de 3-0 achterstand. Merkwaardige visie. Bleek achteraf ook onjuist natuurlijk want men kon ook nog verder en dieper wegzakken. Maar ik had in de rust nog hoop dat ze de achtervolging in zouden gaan zetten.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wordt wel erg met twee maten gemeten, gasten schelen een paar maandjes met elkaar in leeftijd. Addai laat naar mijn mening nog minder zien dan Myron al is het beide nagenoeg niks
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 08 apr 2024, 20:13 Wordt wel erg met twee maten gemeten, gasten schelen een paar maandjes met elkaar in leeftijd. Addai laat naar mijn mening nog minder zien dan Myron al is het beide nagenoeg niks
Omdat je geen Jong kijkt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Wildcat schreef: 08 apr 2024, 20:13 Wordt wel erg met twee maten gemeten, gasten schelen een paar maandjes met elkaar in leeftijd. Addai laat naar mijn mening nog minder zien dan Myron al is het beide nagenoeg niks
Heb jij progressie kunnen ontdekken bij Myron? Ik wel bij Addai.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 08 apr 2024, 20:13 Wordt wel erg met twee maten gemeten, gasten schelen een paar maandjes met elkaar in leeftijd. Addai laat naar mijn mening nog minder zien dan Myron al is het beide nagenoeg niks
Van Brederode laat het niet eens zien in de KKD. Ook krijgt hij ongelooflijk veel kansen in AZ1 voor twee seizoenen, zonder enige progressie te boeken, terwijl Addai in zijn invalbeurten regelmatig leuke dingen laat zien. Ook is laatstgenoemde al speler van de periode geweest in de KKD.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 05:04 Heb jij progressie kunnen ontdekken bij Myron? Ik wel bij Addai.
Welke progressie? In zijn eerste invalbeurt had hij verreweg de leukste acties, durf en bravour daarna is hij nooit meer een man voorbij gekomen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 10 apr 2024, 04:35 Van Brederode laat het niet eens zien in de KKD. Ook krijgt hij ongelooflijk veel kansen in AZ1 voor twee seizoenen, zonder enige progressie te boeken, terwijl Addai in zijn invalbeurten regelmatig leuke dingen laat zien. Ook is laatstgenoemde al speler van de periode geweest in de KKD.
Het gaat er om wat ze in 1 laten zien. Welke leuke dingen heeft hij ooit nog laten zien na zijn eerste invalbeurt dan? Helemaal niks meer
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 10 apr 2024, 18:50 Het gaat er om wat ze in 1 laten zien. Welke leuke dingen heeft hij ooit nog laten zien na zijn eerste invalbeurt dan? Helemaal niks meer
Daar gaat het niet alleen om bij jonge spelers. Er zijn best wel wat spelers te noemen die een wat langere aanloop nodig hadden.

Addai is écht geen Pynadath, Addai liet zien op KKD niveau te sterk te zijn voor de linker rij in die competitie, maar AZ 1 is voorlopig nog een brug te ver: het antwoord had dus dan een verhuur moeten zijn op het niveau waar hij wél thuis hoort en door kan blijven groeien.

Even voor de duidelijkheid:

Jayden Addai: 26 augustus 2005 (18 jaar)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie