Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Antti Opdam schreef: 20 mar 2024, 10:58 Wel een hele hoop zwakke dode-spelmomenten.

Totdat Martens kwam.

Verder begrijp ik één en ander wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de argumentatie van anderen.

Ik ben immers altijd al fan geweest.

8)
Hij ging juist de corners nemen sinds de aanstelling van Martens, daarvoor nam Yuki ze altijd. Al staat mij wel één vrije trap van de zijkant bij die eindigde bij de stadion DJ. Nee, ik vind hem heel stabiel, buiten een hele korte periode, toen BMI naast hem kwam te spelen. Zowel met Penetra als Goes vrij constant en vaak soeverein. Natuurlijk voegt hij veel toe in de opbouw, maar ik vind hem juist verdedigend ook erg sterk, dat had ik van te voren niet zo verwacht in een 2 mans verdediging.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Goed en sober gespeeld vanavond.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Elmpie. schreef: 30 mar 2024, 23:34 Goed en sober gespeeld vanavond.
Het was een aanfluiting vergeleken met Goes.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 30 mar 2024, 23:41 Het was een aanfluiting vergeleken met Goes.
En juist Goes was nou niet zo erg best vanavond. Vorige wedstrijden was hij juist de speler met de beweging en de passes naar voren, maar vandaag ging alles achteruit. Bazoer terecht motm.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 30 mar 2024, 23:56 En juist Goes was nou niet zo erg best vanavond. Vorige wedstrijden was hij juist de speler met de beweging en de passes naar voren, maar vandaag ging alles achteruit. Bazoer terecht motm.
Niet mee eens. Cross passes gezien op het juiste moment indribbelen in de tweede helft. Tussen de linies passen.

Ik vond Bazoer juist weer koning balletje breed en wachten tot Clasie of Belic hem kwam helpen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Terechte MODM wat mij betreft. Eigenlijk niets fout gedaan, en dat is belangrijk naast een Goes die meer risico neemt.

Het blijft wel een groot nadeel dat er op die positie geen linkspoot staat. Bazoer moet vaak breed of terug omdat hij met links niks kan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 29 mar 2024, 14:31 Natuurlijk voegt hij veel toe in de opbouw, maar ik vind hem juist verdedigend ook erg sterk, dat had ik van te voren niet zo verwacht in een 2 mans verdediging.
Dat laatste vind ik ook bijzonder.

Al blijft hij op pure snelheid en door de lucht natuurlijk ontzettend kwetsbaar.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou, hij had een sprintje met eentje van Vitesse afgelopen zaterdag, maar die won ie prima. Op vak X waren we verbaasd, maar het kan zijn dat het van die afstand en op de rug gekeken wat vertekende.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

AZ moet er alles aan doen om deze jongen binnenboord te houden. Hij zit op zijn oude top niveau. En dat is hoog. Onmisbaar achterin, voetballend ijzersterk nu en voor de toekomst met zoveel jonge spelers.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 02 apr 2024, 10:07 Nou, hij had een sprintje met eentje van Vitesse afgelopen zaterdag, maar die won ie prima. Op vak X waren we verbaasd, maar het kan zijn dat het van die afstand en op de rug gekeken wat vertekende.
Hij is redelijk snel, geen sprintwonder, maar ook zeker niet traag. Boadu zal hij niet bijhouden, maar een Van Wolfswinkel haalt hij lachend in. Er zijn maar weinig verdedigers die sprintkanonnen als Boadu of Van Bergen echt bij kunnen houden, in dat opzicht is dat ook geen schande als je er door die jongens uit wordt gelopen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 03 apr 2024, 13:41 Hij is redelijk snel, geen sprintwonder, maar ook zeker niet traag. Boadu zal hij niet bijhouden, maar een Van Wolfswinkel haalt hij lachend in. Er zijn maar weinig verdedigers die sprintkanonnen als Boadu of Van Bergen echt bij kunnen houden, in dat opzicht is dat ook geen schande als je er door die jongens uit wordt gelopen.
VanBergen hoef je niet bij te houden hoor, die maakt zichzelf wel onschadelijk. :lol:

De balans tussen snelheid, fysiek en wendbaarheid is altijd een moeilijke voor een centrale verdediger. Het een gaat vaak tenkoste van het ander. Toch denk ik dat Bazoer op alle facetten wel goed scoort.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het zou goed zijn om Bazoer bij AZ te blijven houden. Ik verwacht dat BMI uitgefaseerd gaat worden. Er zal wel druk komen te staan met de ambities van Penetra, Goes en Dekker, maar ik hoop dat dat goed gaat, AZ heeft vier goede CV´s nodig.
SimonPoulsen schreef: 03 apr 2024, 14:08 VanBergen hoef je niet bij te houden hoor, die maakt zichzelf wel onschadelijk. :lol:

De balans tussen snelheid, fysiek en wendbaarheid is altijd een moeilijke voor een centrale verdediger. Het een gaat vaak tenkoste van het ander. Toch denk ik dat Bazoer op alle facetten wel goed scoort.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 03 apr 2024, 14:14 Het zou goed zijn om Bazoer bij AZ te blijven houden. Ik verwacht dat BMI uitgefaseerd gaat worden. Er zal wel druk komen te staan met de ambities van Penetra, Goes en Dekker, maar ik hoop dat dat goed gaat, AZ heeft vier goede CV´s nodig.
Ja verdedigers zijn bij uitstek spelers die nooit het hele seizoen fit blijven. Constant duels en tikkjes, en regelmatig explosieve sprints. Absoluut Bazoer behouden. Je zou eventueel Dekker kunnen verhuren en nog iemand aantrekken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Toch zag je gisteren - opeens - weer dat het geen echte verdediger is.
Plaats reactie