Technisch beleid van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 31 aug 2023, 09:50 :D
Ik moet zeggen dat ik erg sceptisch was over Peter Bosz. Tot dusver werkt het, maar het is uiteraard de vraag of het werkt over een heel seizoen.
In principe heeft hij zichzelf nu al terugbetaald natuurlijk.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 31 aug 2023, 09:50 :D
Ik moet zeggen dat ik erg sceptisch was over Peter Bosz. Tot dusver werkt het, maar het is uiteraard de vraag of het werkt over een heel seizoen.
Toch kwam het de eerste helft maar tot weinig echt uitgespeelde kansen ondanks het hoge percentage balbezit.
Dat gold ook bij Rangers uit. Bij Vitesse had het de deksel op de neus moeten krijgen. Ik ben nog niet zo heel overtuigd, maar goed, de missie om ze naar het miljardenbal te loodsen is gelukt, tegen, wat moet gezegd niet al te sterke tegenstanders.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 31 aug 2023, 15:22 Toch kwam het de eerste helft maar tot weinig echt uitgespeelde kansen ondanks het hoge percentage balbezit.
Dat gold ook bij Rangers uit. Bij Vitesse had het de deksel op de neus moeten krijgen. Ik ben nog niet zo heel overtuigd, maar goed, de missie om ze naar het miljardenbal te loodsen is gelukt, tegen, wat moet gezegd niet al te sterke tegenstanders.
Nog steeds miljoenen denk ik. Dit klinkt meer als iets Saoedi-Arabisch :D
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 31 aug 2023, 16:02 Nog steeds miljoenen denk ik. Dit klinkt meer als iets Saoedi-Arabisch :D
CL wordt algemeen' het miljardenbal' genoemd, voorheen inderdaad onder de oude benaming 'miljoenenbal' bekend, maar die tijden liggen alweer achter ons.
We worden oud 8)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12551
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het lijkt een trend, jonge data-gedreven scouts te benoemen als hoofd scouting:
https://nos.nl/artikel/2514173-piepjong ... r-ac-milan
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Twente gooit samen met Brenet de 3e plek even bij het grof vuil (ze konde niet anders maar toch).
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 27 mar 2024, 11:41 Twente gooit samen met Brenet de 3e plek even bij het grof vuil (ze konde niet anders maar toch).
Wat bedoel je hiermee?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 27 mar 2024, 12:16 Wat bedoel je hiermee?
Brenet is ontslagen door fc Twente. Brenet is een van de belangrijkste spelers voor het aanvalsspel van Twente. Lees ook de reden waarom Rots zo goed uit de verf komt. Ik verwacht dat Twente mede door deze keuze de 3e plek gaat verspelen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 27 mar 2024, 11:41 Twente gooit samen met Brenet de 3e plek even bij het grof vuil (ze konde niet anders maar toch).
Ik weet dat het moeilijk is omdat het om Twente gaat, maar iedereen met een beetje moreel besef (lees: iedereen buiten Amsterdam) zou deze zet gewoon moeten toejuichen.

De beste gozer zit in een functie, is twee keer gepakt voor rijden zonder rijbewijs en heeft nu een straf uit te zitten.
Daar komt dan bij dat hij die straf uit gaat zitten op een cruciale fase in het seizoen, waarin hij dus sowieso niet ging spelen.

Misschien is het zelfs geen morele keuze van Twente en een puur financiële, maar zelfs dan is er niets mis mee.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.

Dat andere clubs de Vloetjes en Promesjes van de wereld gewoon in de armen sluiten is wat anders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

DeZuivelDuivel schreef: 27 mar 2024, 20:27 iedereen met een beetje moreel besef (lees: iedereen buiten Amsterdam) zou deze zet gewoon moeten toejuichen.
Is die Brenet waar je het over hebt niet iets voor ons!? Goede back, aanvallend ingesteld, transfervrij en heeft aardig wat ervaring. Prima alternatief voor als Yuki deze zomer vertrekt… :wink:
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2611
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

J.Krekel schreef: 27 mar 2024, 22:24 Is die Brenet waar je het over hebt niet iets voor ons!? Goede back, aanvallend ingesteld, transfervrij en heeft aardig wat ervaring. Prima alternatief voor als Yuki deze zomer vertrekt… :wink:
Ben je nu serieus? Promes zou dan ook wel kunnen. Of Dani Alves. Rai Vloet.
FC De Zware Jongens.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 27 mar 2024, 20:27 Ik weet dat het moeilijk is omdat het om Twente gaat, maar iedereen met een beetje moreel besef (lees: iedereen buiten Amsterdam) zou deze zet gewoon moeten toejuichen.

De beste gozer zit in een functie, is twee keer gepakt voor rijden zonder rijbewijs en heeft nu een straf uit te zitten.
Daar komt dan bij dat hij die straf uit gaat zitten op een cruciale fase in het seizoen, waarin hij dus sowieso niet ging spelen.

Misschien is het zelfs geen morele keuze van Twente en een puur financiële, maar zelfs dan is er niets mis mee.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.

Dat andere clubs de Vloetjes en Promesjes van de wereld gewoon in de armen sluiten is wat anders.
Ik juich de keuze van Twente zeker toe goed gehandeld in deze. Ik verwacht echter wel dat dit hen de 3e plaats gaat kosten. De voetballer Brenet is veel te belangrijk voor ze.

Verder zal deze jongen wel lekker in de zandbak gaan voetballen na zijn straf.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 28 mar 2024, 06:28 Ik verwacht echter wel dat dit hen de 3e plaats gaat kosten. De voetballer Brenet is veel te belangrijk voor ze.
Dat zal wel meevallen. Die Sampsted is toch ook geen koekenbakker. Bovendien mag Twente nog tegen AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 mar 2024, 08:59 Dat zal wel meevallen. Die Sampsted is toch ook geen koekenbakker. Bovendien mag Twente nog tegen AZ.
Je impliceert hiermee eigenlijk dat Twente dat toch wel wint.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 mar 2024, 10:41 Je impliceert hiermee eigenlijk dat Twente dat toch wel wint.
Ze hebben inderdaad een makkelijk programma. Nog 4 makkelijke thuiswedstrijden (12 punten) en 4 uitwedstrijden tegen wisselvallige/dolende clubs.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

vriend schreef: 28 mar 2024, 00:16 Ben je nu serieus? Promes zou dan ook wel kunnen. Of Dani Alves. Rai Vloet.
FC De Zware Jongens.
Voldoet ook nog eens aan de wens van sommige supporters die vinden dat we teveel ideale schoonzonen hebben in de selectie.

(Nogmaals: 😉)
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 28 mar 2024, 08:59 Dat zal wel meevallen. Die Sampsted is toch ook geen koekenbakker. Bovendien mag Twente nog tegen AZ.
We gaan het zien. In de wedstrijden die ik van Twente heb gezien was Brenet vaak de doorslaggevende factor in het creëren van overtal situaties.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Feyenoord koopt de volgende miskoop voor de rechtsbuiten positie. :lol: Hadj Moussa
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1827
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 30 mar 2024, 07:28Feyenoord koopt de volgende miskoop voor de rechtsbuiten positie. :lol: Hadj Moussa
Zijn ze weer teruggeschakeld naar het bord op schoot scouten ??
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AlkmaarForever schreef: 30 mar 2024, 08:20 Zijn ze weer teruggeschakeld naar het bord op schoot scouten ??
Mooi toch, zou ook kunnen betekenen dat Slot dan ook wel weg is aan het einde van het seizoen. Dan stort het kaartenhuis daar wel weer in.
Plaats reactie