Ernest Poku (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SchoorlAZ schreef: 16 mar 2024, 10:29 Eerst dacht ik "helemaal eens."
Daarna las ik Indi als linksback en toen dacht ik NEEEEEEEEE [-o<
Ging even om het type dat er zeker niet overheen gaat zodat de ruimte van Poku dicht wordt gelopen. Liever ook geen Indi meer hoor :lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Rjansen17 schreef: 16 mar 2024, 08:33 Wanneer je in een toch behoorlijk sterke kkk zoveel goals maakt bij een middenmoter verdien je absoluut speeltijd. In AZ 1 maakt van Bommel op een paar momentjes na totaal geen indruk. Stel Poku nu eens 5 wedstrijden als linksbuiten op en kijk dan eens verder. Met 12 goals verdien je dat.
Hij is geen linksbuiten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 16 mar 2024, 11:59 Alles beter dan Bommel.. 8)
De een half jaar jongere en niet door AZ opgeleide van Bommel heeft in 31 wedstrijden in AZ 1 7 doelpunten en 1 assist gemaakt.
Poku heeft in 29 wedstrijden in AZ 1 1 doelpunt en 4 assists gemaakt.

En van zijn 54 wedstrijden in Jong AZ is het pas écht gaan lopen bij Poku toen hij in de spits ging spelen.

21 wedstrijden bij Jong AZ als spits en daarin 10 doelpunten en 3 assists.
18 wedstrijden als glorieuze linksbuiten met 2 doelpunten en 1 assist.
13 wedstrijden als rechtsbuiten met 1 doelpunt en 1 assist.

We kunnen de beste jongen met onze eigen ogen aanschouwen en in dit geval spreken de statistieken gewoon voor zich.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

DeZuivelDuivel schreef: 16 mar 2024, 13:47 De een half jaar jongere en niet door AZ opgeleide van Bommel heeft in 31 wedstrijden in AZ 1 7 doelpunten en 1 assist gemaakt.
Poku heeft in 29 wedstrijden in AZ 1 1 doelpunt en 4 assists gemaakt.

En van zijn 54 wedstrijden in Jong AZ is het pas écht gaan lopen bij Poku toen hij in de spits ging spelen.

21 wedstrijden bij Jong AZ als spits en daarin 10 doelpunten en 3 assists.
18 wedstrijden als glorieuze linksbuiten met 2 doelpunten en 1 assist.
13 wedstrijden als rechtsbuiten met 1 doelpunt en 1 assist.

We kunnen de beste jongen met onze eigen ogen aanschouwen en in dit geval spreken de statistieken gewoon voor zich.
Begin eerst eens op speelminuten te vergelijken. Poku 29 wedstrijden in AZ 1?????
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 16 mar 2024, 15:49 Begin eerst eens op speelminuten te vergelijken. Poku 29 wedstrijden in AZ 1?????
Dit weerlegt verder helemaal niks. Behalve dan dat je uit de blote onderbuik gewoon iets geroepen hebt, dat niet gestaaft wordt door de werkelijkheid.

Maar om het je wat gemakkelijker te maken:

https://www.transfermarkt.nl/ernest-pok ... saison=ges

https://www.transfermarkt.nl/ruben-van- ... saison=ges

Ik ga je alvast wat verklappen: er is een verschil, maar het verschil valt reuze mee.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De slechtste invalbeurt die ik ooit gezien heb. Deze gozer kan er echt helemaal niks van.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 06 apr 2024, 18:37 De slechtste invalbeurt die ik ooit gezien heb. Deze gozer kan er echt helemaal niks van.
Heel ongelukkig inderdaad.
Heb overigens Bazoer en Van Rhijn weleens slechter zien invallen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Poku kan echt veel beter. Hij deed weer van die dingen die echt alles met (gebrek aan) vertrouwen te maken hebben, net zoals in de periode voor de winterstop.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Invallen in zo’n kansarm team valt ook niet mee……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 apr 2024, 20:57 Invallen in zo’n kansarm team valt ook niet mee……
Dan heb je juist de kans om je te onderscheiden. Maar deze domme renner presteert het om nog slechter dan de rest te zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

AZA'dam schreef: 06 apr 2024, 19:11 Poku kan echt veel beter. Hij deed weer van die dingen die echt alles met (gebrek aan) vertrouwen te maken hebben, net zoals in de periode voor de winterstop.
Je speelt bij een top vier club, althans nog wel. Ik hoor het hele seizoen al dat hij zogenaamd veel beter kan. Ik heb er in ieder geval nog niet veel van mogen zien, integendeel het is continu pure armoede wat deze knul op de mat legt. Hij moet het langzamerhand eens laten zien en anders zijn geluk ergens anders gaan zoeken. Het is geen speeltuin.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Sander73 schreef: 06 apr 2024, 21:55 Je speelt bij een top vier club, althans nog wel. Ik hoor het hele seizoen al dat hij zogenaamd veel beter kan. Ik heb er in ieder geval nog niet veel van mogen zien, integendeel het is continu pure armoede wat deze knul op de mat legt. Hij moet het langzamerhand eens laten zien en anders zijn geluk ergens anders gaan zoeken. Het is geen speeltuin.
In de KKD presteert hij juist erg goed. Daar doen we ook mee met een team ;-). Op grond van die prestaties krijgt hij kansen in 1. Mocht hij het steeds niet laten zien in 1, dan is hij nog steeds van grote waarde in Jong. Hij is net 20 dus hij kan nog jaren mee in Jong. Overigens, sinds hij bij Jong Oranje zit, is zijn marktwaarde gestegen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sander73 schreef: 06 apr 2024, 21:55 Je speelt bij een top vier club, althans nog wel. Ik hoor het hele seizoen al dat hij zogenaamd veel beter kan. Ik heb er in ieder geval nog niet veel van mogen zien, integendeel het is continu pure armoede wat deze knul op de mat legt. Hij moet het langzamerhand eens laten zien en anders zijn geluk ergens anders gaan zoeken. Het is geen speeltuin.
Hij laat op een niveau lager dan weer zien te goed te zijn voor dat niveau.
Had gewoon verhuurd moeten worden aan een Roda JC of Willem 2, net als Meerdink.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Gewoon verhuren deze jongen. Zei het, tot grote ontstelling van differentcook, in de winterstop al.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

AZA'dam schreef: 06 apr 2024, 23:42 In de KKD presteert hij juist erg goed.
Wellicht is dat zijn niveau.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 06 apr 2024, 23:44 Hij laat op een niveau lager dan weer zien te goed te zijn voor dat niveau.
Op dat niveau ja. Als spits. Tegen laagvliegers.

Laat hem lekker op dat niveau acteren
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 07 apr 2024, 07:58 Op dat niveau ja. Als spits. Tegen laagvliegers.

Laat hem lekker op dat niveau acteren
Dat zeg ik al een hele tijd.
Hij moet zich doorontwikkelen als spits en het was hooguit beter geweest om hem te verhuren.
Zelfde met Addai.

Ik vind het afschieten van deze jongens een beetje goedkoop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 371
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

In AZ1 is het om te janken maar bij Jong pikt hij toch weer zijn doelpuntje mee. De 12e al.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 05:16 In AZ1 is het om te janken maar bij Jong pikt hij toch weer zijn doelpuntje mee. De 12e al.
Je zou haast denken dat het een spits is, met al die doelpunten als spits.
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 05:16 In AZ1 is het om te janken maar bij Jong pikt hij toch weer zijn doelpuntje mee. De 12e al.
Weet je ik snap dat afzeiken van die jonge jongens nooit
De grotere jongens horen de jongere mee op sleeptouw nemen doen ze totaal niet
Ga hun afzeiken ipv de jongens die nog volop in ontwikkeling zijn
Plaats reactie