Over spelers van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 19 aug 2023, 16:14 De media deed er vorige week alles aan om die Medic omhoog te schrijven. Al heb ik dat gevoel met Bommeltje ook wel een beetje.
Even op de rem....
Klopt hoor, maar dat Van Bommel een groot talent is staat buiten kijf. Bij Medic moet ik dat nog maar zien :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2611
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 19 aug 2023, 16:24 Klopt hoor, maar dat Van Bommel een groot talent is staat buiten kijf. Bij Medic moet ik dat nog maar zien :wink:
Die Medic is inderdaad snel afgebladderd. Van hero naar zero.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Eiting heeft arbitragezaak tegen Volendam verloren. Gaat dus niet naar Twente, of ze moeten alsnog een serieus bod doen
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wat is dat toch met die hype rondom Bakayoko? Dat die zoveel meer waar zou zijn dan bijvoorbeeld een Karlsson? Oké, hij is jonger dus betalen ze voor potentie en omdat ze denken dat hij veel beter kan worden, maar zo heel veel bijzonders heeft hij tot nu toe toch nog niet laten zien?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Na Avilla komt er met Sosa nog een nieuwe linksback naar ajax.
Owen heeft totaal geen perspectief meer en kan beter zijn praatjes ergens anders verkopen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 01 sep 2023, 12:40 Na Avilla komt er met Sosa nog een nieuwe linksback naar ajax.
Owen heeft totaal geen perspectief meer en kan beter zijn praatjes ergens anders verkopen.
Hij is wat mij betreft van harte welkom om hier het ongelijk van ajax aan te tonen, mits hij genoegen neemt met 20% van zijn ajax-salaris.

Zowel Moller-Wolfe als De Wit hebben mij nog niet echt overtuigd
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DonnyDelano schreef: 01 sep 2023, 13:22 Hij is wat mij betreft van harte welkom om hier het ongelijk van ajax aan te tonen, mits hij genoegen neemt met 20% van zijn ajax-salaris.

Zowel Moller-Wolfe als De Wit hebben mij nog niet echt overtuigd
Owen zit ajax helemaal in de weg, dus hij kan wellicht voor een fractie van zijn transferbedrag opgepikt worden.
Heel veel belangstelling zal er ook niet voor hem zijn en Wijndal kennende wil hij ook niet overal heen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wel benieuwd wat Idrissi gaat doen nu Sevilla zijn contract heeft verscheurt.
Had gedacht dat Feyenoord hem wel weer transfervrij zou oppikken maar die zitten schijnbaar helemaal vol.
Wel een duur grapje geweest die 12 miljoen voor de Spaanse club, hij heeft 0,0% waarde voor ze gehad.
Het kan raar lopen in het voetbal; was destijds toch samen met de hierboven ook al totaal niets meer brengende Wijndal, de gevaarlijkste linker flank van de eredivisie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Allebei negeren. Idrissi heeft geen enkele clubliefde, Wijndal heeft alleen maar domme uitspraken gedaan na zijn exit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 03 sep 2023, 19:37 Allebei negeren. Idrissi heeft geen enkele clubliefde, Wijndal heeft alleen maar domme uitspraken gedaan na zijn exit.
Dus Hatzidiakos mag van jou over een paar jaar wel terugkeren? ;)
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DonnyDelano schreef: 01 sep 2023, 13:22 Hij is wat mij betreft van harte welkom om hier het ongelijk van ajax aan te tonen, mits hij genoegen neemt met 20% van zijn ajax-salaris.

Zowel Moller-Wolfe als De Wit hebben mij nog niet echt overtuigd
In zijn laatste seizoen deed Wijndal het prima bij AZ wat betreft zijn assists. Maar ik kan me herinneren dat we ons allemaal doodergerde aan hem het gehele seizoen. Volgens mij heeft hij een gebrek aan professionaliteit/mentaliteit. Zie hem liever niet terugkomen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wijndal heeft het hazenpad gekozen (weg sterkste flank Wijndal/Bergwijn :mrgreen: ) en vertrekt naar FC Antwerp.
Mag hij daar weer sterke verhalen verkondigen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 03 sep 2023, 21:42 Dus Hatzidiakos mag van jou over een paar jaar wel terugkeren? ;)
Jawel hoor. In de hoek bij vak A zou een kraampje met gyros niet misstaan :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Aardig artikel over John Goossens - die nu jonge spelers begeleidt met hun financien

https://www.quotenet.nl/zakelijk/a45139 ... %20(Kopie)
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wieffer is echt de meest overschatte speler die er is. Wat een blinde schopper. Vanavond voor de zoveelste keer een rode kaart ontlopen door omgekochte arbitrage. Bizar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Lekker hoor. Minuut na invalbeurt Boadu en gelijk een goal + assist. GunTwente niks maar dit vind ik wel mooi voor Boadu.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Joostess schreef: 03 feb 2024, 17:12 Lekker hoor. Minuut na invalbeurt Boadu en gelijk een goal + assist. GunTwente niks maar dit vind ik wel mooi voor Boadu.
En waarom staat hij niet bij ons op het veld? :roll:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 03 feb 2024, 17:20 En waarom staat hij niet bij ons op het veld? :roll:
Omdat Huiberts meer potentie ziet in Zeefuik.
Maar Max slaat de plank tegenwoordig wel meer mis.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12550
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 feb 2024, 17:20 En waarom staat hij niet bij ons op het veld? :roll:
Dat zou wel een klap zijn o.a. voor Poku
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 03 feb 2024, 19:51 Dat zou wel een klap zijn o.a. voor Poku
Een speler die zich nog niet bewezen heeft in AZ 1 zou het erg vinden als Boadu gehuurd wordt door AZ?
Ik denk dat Boadu een prachtig rolmodel is voor Poku.
Plaats reactie