Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Conclusie: Het volgens Bosz schandalige gedrag van het AZ-publiek en het massaal thuisblijven gisteren heeft uitmuntend gewerkt =D>
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 918
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

SjaakTrekhaak schreef: 17 jan 2024, 15:51 Ik mis hem nu al.
Misschien kan jij ook vertrekken? :D
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik zou overigens van harte een slotje op dit topic gooien, maar gun jullie de trap na nog van harte. Op dit soort momenten merk je pas hoeveel ergernis die man heeft opgewekt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

MO7 schreef: 17 jan 2024, 15:55 Conclusie: Het volgens Bosz schandalige gedrag van het AZ-publiek en het massaal thuisblijven gisteren heeft uitmuntend gewerkt =D>
Laten we gerust ook niet vergeten dat Huiberts het ook allemaal zo onterecht vond. Die heeft vandaag zijn hachje gered met Belic en dit. Benieuwd wat naar buiten toe gaat veranderen

On topic: ik vrees dat Jansen zelf het nog onterecht vind ook.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1218
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

MarkusHenriksen19 schreef: 17 jan 2024, 16:04 Laten we gerust ook niet vergeten dat Huiberts het ook allemaal zo onterecht vond. Die heeft vandaag zijn hachje gered met Belic en dit. Benieuwd wat naar buiten toe gaat veranderen

On topic: ik vrees dat Jansen zelf het nog onterecht vind ook.
Max zijn positie zal de komende week goed geanalyseerd worden door de sportpers (die geen enkele wedstrijd van AZ kijken). Ik gun Pascal een mooie nieuwe club, de conference league was mooi maar dat was het dan ook.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2619
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 17 jan 2024, 15:52 We gaan zijn standaard dingen in interviews wel 'missen', benieuwd waar zijn toekomst nu ligt
Jij denkt dat Martens wel spannende dingen gaat zeggen? Dan zal je bedrogen uitkomen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Bertje schreef: 17 jan 2024, 15:52 De verbazing bij de buitenwacht begrijp ik wel. Die hebben feitelijk ook gelijk natuurlijk.
AZ staat keurig vierde en is kwartfinalist in de beker.
Tsja. Hoeveel wedstrijden heeft deze buitenwacht gezien? Zo is AZ voor iedere trainer een ideale club. De eredivisie is een mickey mouse competitie waar op dit moment geen enkele club maar in de buurt komt van ajax, feyenoord, PSV en daarachter Twente en AZ.

Ik wil ook leuk voetbal zien. En als het een keer niet om aan te gluren is dan is dat ook prima, maar dan verwacht ik wel enige zelfreflectie bij de hoofdrolspelers. Die is er niet. Vierde staan we omdat ajax het compleet vergooid. En die staan nu weer akelig dichtbij.
Als je roept dat je doelstelling een vierde plaats is met ambitie om incidenteel de top 3 aan te vallen dan is dit seizoen je kans. Dan is een vierde plek, met dit k*tvoetbal niet acceptabel.
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SjaakTrekhaak schreef: 17 jan 2024, 15:51 Ik mis hem nu al.
Tijd om in ballingschap te leven :wink:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ergens vind mijn menselijke hart het toch altijd wel erg rot voor Jansen zelf, blijft toch een beste kerel die ik alle geluk wens
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1638
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Joostess schreef: 17 jan 2024, 16:12 Tsja. Hoeveel wedstrijden heeft deze buitenwacht gezien? Zo is AZ voor iedere trainer een ideale club. De eredivisie is een mickey mouse competitie waar op dit moment geen enkele club maar in de buurt komt van ajax, feyenoord, PSV en daarachter Twente en AZ.

Ik wil ook leuk voetbal zien. En als het een keer niet om aan te gluren is dan is dat ook prima, maar dan verwacht ik wel enige zelfreflectie bij de hoofdrolspelers. Die is er niet. Vierde staan we omdat ajax het compleet vergooid. En die staan nu weer akelig dichtbij.
Als je roept dat je doelstelling een vierde plaats is met ambitie om incidenteel de top 3 aan te vallen dan is dit seizoen je kans. Dan is een vierde plek, met dit k*tvoetbal niet acceptabel.
Ik snap het en ben niet van de buitenwacht.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1638
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Wildcat schreef: 17 jan 2024, 16:14 Ergens vind mijn menselijke hart het toch altijd wel erg rot voor Jansen zelf, blijft toch een beste kerel die ik alle geluk wens
Zeker. Wens hem ook het beste.
Laten we hopen dat zijn ontslag ergens toe leidt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gefeliciteerd allemaal! \:D/
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 380
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Shota-Arveladze schreef: 17 jan 2024, 16:00 Misschien kan jij ook vertrekken? :D
Niet lief [-X

Hopen dat Martens net zo veel saamhorigheid kan creëren als Jansen deed aan het einde van zijn termijn. Maar dan om positieve redenen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9167
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Slotje! Slotje! Slotje!
Hop naar de rommelzonder, opdat het nooit meer open moge gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Ik zal er geen traan om laten maar er staat nou ook niet echt een top selectie. De spelers uit de eigen jeugd hadden er nooit gestaan als we deze hadden moeten kopen. Dus of Martens hier nou ik 1x een winnend en wervelend elftal van gaat maken vraag ik me af.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Blijft jammer als je als club een trainer ontslaat. Dit mag Huiberts zich mede aanrekenen, want ondanks de terechte kritiek op Jansen helpt het niet als je een halve basis ploeg verkoopt en haast alle aankopen tegenvallen en grotendeels bankzitter zijn. Achteraf gezien had je beter afgelopen zomer afscheid kunnen nemen. Met een halve finale Conference League net behaald had Jansen ongetwijfeld een mooie club kunnen krijgen.

Desondanks was dit ontslag onvermijdelijk gezien de dalende lijn in het spel en de teleurstellende optredens in Europa en de beker. Jansen heb ik altijd gezien als een omhoog gevallen assistent. Heeft jarenlang ook in die rol gefungeerd in de voetballerij en moest ineens als hoofdtrainer functioneren. Ik geloof best dat hij er alles aan heeft gedaan maar dit lijkt me vooral te hoog gegrepen. Lijkt me verder geen verkeerde man en wens hem alle goeds.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Shota-Arveladze schreef: 17 jan 2024, 16:00 Misschien kan jij ook vertrekken? :D
De enige persoon met humor graag op dit forum houden. Dank.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 17 jan 2024, 16:10 Jij denkt dat Martens wel spannende dingen gaat zeggen? Dan zal je bedrogen uitkomen.
Mij maakt het allemaal niet zo veel uit wat ze zeggen, als ze maar ervoor zorgen dat AZ1 goed speelt en wint
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2257
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

fcvictorie schreef: 17 jan 2024, 16:57 Blijft jammer als je als club een trainer ontslaat. Dit mag Huiberts zich mede aanrekenen, want ondanks de terechte kritiek op Jansen helpt het niet als je een halve basis ploeg verkoopt en haast alle aankopen tegenvallen en grotendeels bankzitter zijn. Achteraf gezien had je beter afgelopen zomer afscheid kunnen nemen. Met een halve finale Conference League net behaald had Jansen ongetwijfeld een mooie club kunnen krijgen.

Desondanks was dit ontslag onvermijdelijk gezien de dalende lijn in het spel en de teleurstellende optredens in Europa en de beker. Jansen heb ik altijd gezien als een omhoog gevallen assistent. Heeft jarenlang ook in die rol gefungeerd in de voetballerij en moest ineens als hoofdtrainer functioneren. Ik geloof best dat hij er alles aan heeft gedaan maar dit lijkt me vooral te hoog gegrepen. Lijkt me verder geen verkeerde man en wens hem alle goeds.
Maar het spel is onder Jansen nooit goed geweest. Welke spelers we ook hadden. Vorig jaar heb je ook gewoon tegen een, al zo goed als zeker gedegradeerd, zwalkend Groningen maar 1-0 gewonnen door een zondagsschot van Karlsson. En dat is geen enkele keer geweest. Zat wedstrijden dat een Kerkez er opeens bovenop knalt, een Reijnders 3 man eruit dribbelt of onze Griekse tovenaar dat doet. Het is leunen op individuele kwaliteit, en nooit een goeddraaiend geheel te zijn met knap, snel spel.

Daarom heeft hij altijd weinig krediet gehad. Met het elftal van vorig jaar (dat echt veel kwaliteit had) speel je ook gewoon 1-0 tegen Randers, Cluj en allemaal andere vage clubs.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 17 jan 2024, 17:07 Maar het spel is onder Jansen nooit goed geweest. Welke spelers we ook hadden. Vorig jaar heb je ook gewoon tegen een, al zo goed als zeker gedegradeerd, zwalkend Groningen maar 1-0 gewonnen door een zondagsschot van Karlsson. En dat is geen enkele keer geweest. Zat wedstrijden dat een Kerkez er opeens bovenop knalt, een Reijnders 3 man eruit dribbelt of onze Griekse tovenaar dat doet. Het is leunen op individuele kwaliteit, en nooit een goeddraaiend geheel te zijn met knap, snel spel.

Daarom heeft hij altijd weinig krediet gehad. Met het elftal van vorig jaar (dat echt veel kwaliteit had) speel je ook gewoon 1-0 tegen Randers, Cluj en allemaal andere vage clubs.
AZ heeft onder Jansen zeker wel goede wedstrijden gespeeld, en niet alleen tegen Lazio
we can come an end
Gesloten