Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12550
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Los van de ambities en bedragen is het op een gegeven moment ook wel redelijk op, de motivatie, als hetgeen waar je voor speelt, de stap naar een volgende club, maar achterwege blijft. De spelers komen niet op hun niveau zonder zich uitermate in te spannen en te pushen. Zonder bakken met motivatie is dat niet op te brengen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

mitch schreef: 28 aug 2023, 14:24 Karlsson is nu vertrokken en ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik hou een nare smaak aan de gang van zaken over. Uiteraard weten wij als buitenstaanders niet alle ins- en outs van deze deal maar het bedrag is toch veel te laag en daarnaast; wat bezielt de beste man om voor Bologna te tekenen? Ik had hem hoger ingeschat en gedacht dat hij voor een Lazio, Napoli, goede club in La Liga zou gaan. Uiteraard moeten ze hem daar dan wel willen. het komt nu vrij ambitieloos op mij over. Het salaris zal wel goed zijn, meer kan ik er niet van maken. Is Bologna dan echt een vooruitgang wat betreft AZ? En nee, ik verbeeld me niks in mijn blinde clubliefde voor de Alkmaarders maar het blijft maar in mijn hoofd rondgaan. Slechte deal is er gemaakt tenzij er een fiks doorverkooppercentage is bedongen. :roll:
Wat denk je dat Karlsson nog opsteekt van potjes als Go Ahead thuis en RKC uit? Die jongen heeft wekelijks serieuze verdedigers tegenover zich nodig om een extra prikkel te krijgen.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Ferry schreef: 27 aug 2023, 18:06 'Onze' Karlsson was zo geblesseerd dat ie vanavond zijn debuut maakt in de wedstrijd tegen Juventus.
Er werd bij AZ al gezegd dat het een lichte blessure was. Als dat klopt is het sowieso logisch dat hij weer speelklaar was.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dario Hubner schreef: 28 aug 2023, 15:41 Er werd bij AZ al gezegd dat het een lichte blessure was. Als dat klopt is het sowieso logisch dat hij weer speelklaar was.
Deden ze bij Kerkez ook. Is gewoon een beetje common practice met miljoenen transfers
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dario Hubner schreef: 28 aug 2023, 15:39 Wat denk je dat Karlsson nog opsteekt van potjes als Go Ahead thuis en RKC uit? Die jongen heeft wekelijks serieuze verdedigers tegenover zich nodig om een extra prikkel te krijgen.
Alsof ie daar “veel te goed” voor was…….Ook tegen die clubs verspeelde hij de bal regelmatig na een circusact. En: ook in Italië zijn er in de onderste regionen dat soort clubs van het niveau GA en RKC. Dus ook deze reden verklaart de overgang nauwelijks.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12550
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 28 aug 2023, 16:49 Ook tegen die clubs verspeelde hij de bal regelmatig na een circusact
Dit lijkt me niet waar, maar eerder een uiting van je ongenoegen. Ik kan me weinig balverlies na een 'circusact' voor de geest halen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 28 aug 2023, 16:49 En: ook in Italië zijn er in de onderste regionen dat soort clubs van het niveau GA en RKC. Dus ook deze reden verklaart de overgang nauwelijks.
Inderdaad.

Het hele rechterrijtje van de Serie A stelt natuurlijk ook geen reet voor.
Plaats reactie