AZ-FC Santa Coloma (do 17 aug, 20.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1274
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wildcat schreef: 17 aug 2023, 20:17 Jemig wat groeit die Mijnans in zijn rol zeg. Speelt echt extreem goed!!!
Dat zie ik niet, zeker eerste helft veel balverlies
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1274
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Einde Odgaard lijkt mij, lahdo zo veel beterl
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hatzidiakos geluk dat ie de bal pakt en niet de man :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2023, 20:20 Looplijnen en rushes zijn dik in orde.
Combineert her en der mooi en heeft al een paar pogingen van afstand erin zitten.
Ik vind het een simpele draver. Zal wel aan mij liggen dan ..
Seizoenkaarthouder
MB80
Invaller
Berichten: 2321
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2023, 20:26 Hatzidiakos geluk dat ie de bal pakt en niet de man :roll:
Hopelijk zijn laatste pot. Penetra kan niet slechter zijn toch? Goes en dekker zijn er ook nog en aantoonbaar grote talenten.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1274
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Poku moet echt naar rechts, links ninder
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6662
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Pavlidis jongen, speel je zo werelds. Maak die goals nou toch.
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Gelukkig, ik twijfelde al, maar Kieft vindt die Noor ook niet veel.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2340
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2023, 20:21 Hij leek anders pissig dat Lahdo die bal vervolgens maakt :lol:
Misschien dat ie baalde dat ie hem zelf er niet goed omheen dribbelde
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

Weer eens een fantasieopstelling van Janssen, vreemde wissels, maar een paar spelers die hun verwachte niveau haalde (Van Bommel, Mihailovic, Lahdo) en weer veel te veel kansen nodig zoals gewoonlijk.

Maar ook: eigenlijk vond ik Santa Coloma naar hun kunnen gewoon goed voetballen. Dat team is een soort Telstar maar dan met heel ervaren spelers en ze voerden hun tactisch plan wel echt goed uit, het was rustig en verzorgd voetbal bij balbezit en verdedigend vrij sterk. Ik heb teams uit sterkere competities ook in het hoofdtoernooi veel slechter zien voetballen. Lag natuurlijk ook aan AZ, maar er is een reden dat ze niet zo afgemaakt werden als bijvoorbeeld Dundee United.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2340
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

lowietje schreef: 17 aug 2023, 20:40 Gelukkig, ik twijfelde al, maar Kieft vindt die Noor ook niet veel.
Ja Kieft heeft allemaal onbegrijpelijk commentaar, vond Bazoer ook niet goed genoeg opbouwen. En het tempo in de eerste helft te traag.

Beide ook onbegrijpelijke punten. Liep super soepel zeker de eerste helft.

Moller Wolfe goed
Mijnans grote klasse
Bazoer goed
Sugawara goed
Pavlidis prima
Van Bommel positief
Lahdo positief
Poku positief

We hebben voorin wel echt opties.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 17 aug 2023, 19:26 Red Boys Differdange toch?
Klopt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6662
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 17 aug 2023, 20:45 Ja Kieft heeft allemaal onbegrijpelijk commentaar, vond Bazoer ook niet goed genoeg opbouwen. En het tempo in de eerste helft te traag.

Beide ook onbegrijpelijke punten. Liep super soepel zeker de eerste helft.

Moller Wolfe goed
Mijnans grote klasse
Bazoer goed
Sugawara goed
Pavlidis prima
Van Bommel positief
Lahdo positief
Poku positief

We hebben voorin wel echt opties.
Opties hebben we inderdaad. Maar met een koppige ezel als trainer heb je er niets aan. Reken maar dat Odgaard en de Wit gewoon weer spelen. Waar het bij die laatste helemaal belachelijk is. Heeft niets gepresteerd in de voorbereiding en levert nu 3 maal voor het "echie" een wanprestatie. 2 maal geel, bij 0 kansen betrokken en een handje vol dikke kansen gemist. Speeltuin Jansen.

De grote verassing is toch wel Sugawara. Speelt weergaloos tot nu toe. Pavlidis beresterk, maak die goals nou toch jongen. Mijnans ook een stuk sterker vandaag, dat willen we zien, oplossingen naar voren. Onze vriend van Bommel is razendsnel en brengt veel energie.

Wolfe vond ik eerlijk gezegd minder, onrustig en "druistig". Te veel balverlies.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Stel, je speelt thuis tegen 11 postbodes/bakkers/schilders uit Andorra. Je speelt met 3 middenvelders, die alle drie tegen een onnodige gele kaart aanlopen. Dan moet je je als Jansen zijnde toch ook helemaal scheel ergeren?! Straks kost het 1 van de 3 een schorsing als het er echt om gaat
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6662
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 17 aug 2023, 21:40 Stel, je speelt thuis tegen 11 postbodes/bakkers/schilders uit Andorra. Je speelt met 3 middenvelders, die alle drie tegen een onnodige gele kaart aanlopen. Dan moet je je als Jansen zijnde toch ook helemaal scheel ergeren?! Straks kost het 1 van de 3 een schorsing als het er echt om gaat
Ik meen dat je pas bij 3 geschorst bent.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 17 aug 2023, 20:03 Dat Bazoer eraf wordt gehaald in plaats van Panta is echt bizar.
Is beter zo voor de onderhandelingen over Panta
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Yuki weer man of the match. Ik weet echt niet welke dropveter een andere keuze maakt in het stadion.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

MO7 schreef: 17 aug 2023, 22:00 Yuki weer man of the match. Ik weet echt niet welke dropveter een andere keuze maakt in het stadion.
Dus als je het niet eens bent met jou ben je een dropveter ?? 😂😂
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ruben van Bommel was het eerste half uur gewoon ronduit slecht. Zondag Pavlidis motm maken en vandaag van Bommel is gewoon potsierlijk en onrespectvol voor niet-aanvallers.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 17 aug 2023, 21:55 Is beter zo voor de onderhandelingen over Panta
Heeft er niets mee te maken. Hij heeft Panta zelden gewisseld.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie