Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik ben een enorme liefhebber en geniet van Karlsson, zijn soms nutteloze balaanname, de bluf, geweldige knal en inderdaad zijn maniertjes. Voor het eerst een hele voorbereiding. Geen beeldbepalende blessures, waardoor de genoemde cijfers ook weer in een ander daglicht komen te staan, ik ga er echt voor zitten. Vergelijken met van Brederode heeft 'm. I. geen zin. Een hele jonge
speler,, durft te weinig, wat ook wat over hem zelf zegt en zeker niet iemand waarvoor ik, op dit moment kom kijken. Koesteren want anderen hebben zo 15 mio of meer voor hem over
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11296
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 30 jul 2023, 11:48 Als bv 4 spelers allen 3% meer rendement hebben dan is dat gezamelijk meer dan die 10% meer die Karlsson brengt.
De cijfers van Karlsson zijn 284% beter. Niet 30% beter. Bovendien kun je nooit aantonen of anderen meer rendement hebben. Waar blijkt dat uit? En komt dat door Van Brederode of de betreffende tegenstander?
FugAZi schreef: 30 jul 2023, 11:48 Met Wijndal samen was hij haast schuldig aan een puntverlies van (dikke gok) 12 tot 15 punten door open toegang te geven aan hun kant (RKC uit was bijvoorbeeld een klassieker).
Zonder cijfermatige onderbouwing compleet uit de lucht gegrepen.

Voor Karlsson ga je naar het stadion. Voor Van Brederode niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 jul 2023, 17:20 De cijfers van Karlsson zijn 284% beter. Niet 30% beter. Bovendien kun je nooit aantonen of anderen meer rendement hebben.
Maar bij Karlsson wel? Jij zegt zelfs 284%. Maar je kunt het niet aantonen….?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12867
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 30 jul 2023, 17:27 Maar bij Karlsson wel? Jij zegt zelfs 284%. Maar je kunt het niet aantonen….?
Ach, die zgn cijfermatige onderbouwing :lol: :lol: :roll:
Je zit je toch niet te vervelen hé, in centraal Frankrijk?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 jul 2023, 17:28 Ach, die zgn cijfermatige onderbouwing :lol: :lol: :roll:
Je zit je toch niet te vervelen hé, in centraal Frankrijk?
Wél! Maar dat is juist zo lekker :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11296
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 30 jul 2023, 17:27 Maar bij Karlsson wel? Jij zegt zelfs 284%. Maar je kunt het niet aantonen….?
Ik zeg toch dat Karlsson 1 op 124 draait en Van Brederode 1 op 352? Dat is dus 284% beter.

Zelfs als anderen zonder Karlsson iets beter renderen (wat hij niet kan aantonen) maak je dat verschil nooit goed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Het is treurig en lachwekkend dat mensen hier op het forum Karlsson durven vergelijken met van Brederode. Zo n Fugi AZ, wat een niveau :cry:
Volgend jaar april weten we meer
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

galblazer schreef: 30 jul 2023, 19:32 Het is treurig en lachwekkend dat mensen hier op het forum Karlsson durven vergelijken met van Brederode. Zo n Fugi AZ, wat een niveau :cry:
FugiAZ heeft gewoon een wat afwijkende kijk op voetbal. Hij vindt Hatzidiakos ook een soort Beckenbauer.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 30 jul 2023, 19:40 FugiAZ heeft gewoon een wat afwijkende kijk op voetbal. Hij vindt Hatzidiakos ook een soort Beckenbauer.
FugAZi
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

salmonyappi schreef: 30 jul 2023, 20:23FugAZi
Inderdaad, die bedoel ik. Fugazi.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12867
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 30 jul 2023, 22:46 Inderdaad, die bedoel ik. Fugazi.
https://youtu.be/cMOAXm94VWo
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3348
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

https://www.sslazioengnews.com/2023/07/ ... maars.html
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 31 jul 2023, 08:06 https://www.sslazioengnews.com/2023/07/ ... maars.html
Verbaast me niet.
We hebben Van Bommel niet voor niets gehaald.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

salmonyappi schreef: 31 jul 2023, 09:03 Verbaast me niet.
We hebben Van Bommel niet voor niets gehaald.
Ik zeg niet verkopen aan Lazio. Het bedrag is sowieso te laag. Vanaf 20+ miljoen = bonussen (ook al is lang geblesseerd geweest). Daarnaast wil Lazio alles in termijnen betalen, dus je krijgt het bedrag niet in 1 of 2 keer maar in misschien wel 20 keer. Zijn opvolgers zijn nog niet gereed voor het niveau AZ1. Zou een aderlating zijn, als ie nu zou gaan.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 662
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

De Rode Baron schreef: 31 jul 2023, 08:06 https://www.sslazioengnews.com/2023/07/ ... maars.html
Nee afblijven!.

Zoals hierboven al is gezegd 15 miljoen is veel te weinig dan 20+ miljoen anders kunnen we hier nog een jaar van hem genieten.
Ook wat al was gezegd betalen in veel termijnen is waardeloos ze hebben net Savic verkocht voor 40 miljoen kunnen ze het ook wel in een korte termijn betalen.

Voor Karlsson zelf lijkt Lazio ook niet de meest interessante aangezien Mattia Zaccagni er ook nog speelt en die haal je niet zo maar van zijn beste plek af.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Absoluut met jullie eens hoor! Maar wij hebben er niets over te zeggen. Dus bij een goed bod is ie weg, helaas.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3348
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 31 jul 2023, 09:03 Verbaast me niet.
We hebben Van Bommel niet voor niets gehaald.
Kom op zeg. Voor de breedte en mogelijk op termijn.
Echt nog geen speler waarvan je moet verwachten dat die er al meteen kan staan. We zijn wel een structurele top 4 club die dit seizoen toch enige plannen had.
Als karlsson ook al vertrekt (begint het toch op het seizoen te lijken waarin alle kernspelers vertrokken en Huiberts onlangs nog zei daarvan geleerd te hebben) Heb je straks van Bommel-Meerdink-Poku en kunnen we nog heel misschien met Heerenveen, Utrecht strijden om de play-offs.
Want met alle respect, van de versterkingen tot nu toe zie ik nog weinig echte kwaliteitsimpulsen en is de vraag of we die niet in onze jeugd hebben.
Je moet er niet aan denken dat kasius de plek van Yuki moet overnemen, Dantas naast Clasie zomaar even Reijnders kan vervangen en hopen dat Mees de Wit een beetje heel blijft. Krijgen we weer zo'n seizoen waarin de kas goed gevuld is maar we met pijn en moeite moeten strijden voor plek 5 a 6.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 31 jul 2023, 11:03 Kom op zeg. Voor de breedte en mogelijk op termijn.
Echt nog geen speler waarvan je moet verwachten dat die er al meteen kan staan. We zijn wel een structurele top 4 club die dit seizoen toch enige plannen had.
Als karlsson ook al vertrekt (begint het toch op het seizoen te lijken waarin alle kernspelers vertrokken en Huiberts onlangs nog zei daarvan geleerd te hebben) Heb je straks van Bommel-Meerdink-Poku en kunnen we nog heel misschien met Heerenveen, Utrecht strijden om de play-offs.
Want met alle respect, van de versterkingen tot nu toe zie ik nog weinig echte kwaliteitsimpulsen en is de vraag of we die niet in onze jeugd hebben.
Je moet er niet aan denken dat kasius de plek van Yuki moet overnemen en Dantas zomaar even Reijnders kan vervangen en krijgen we weer zo'n seizoen waarin de kas goed gevuld is maar we met pijn en moeite moeten strijden voor plek 5 a 6.
Je hebt gelijk. Mijn punt is: bij een goed bod gaat ie toch.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 791
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

De Rode Baron schreef: 31 jul 2023, 11:03
Je moet er niet aan denken dat kasius de plek van Yuki moet overnemen, Dantas naast Clasie zomaar even Reijnders kan vervangen en hopen dat Mees de Wit een beetje heel blijft. Krijgen we weer zo'n seizoen waarin de kas goed gevuld is maar we met pijn en moeite moeten strijden voor plek 5 a 6.
Kijk, kijk. Hier is het weer eens. Weer een vaste schrijver die, op grond van een enkele oefenpot, waarin een speler ( Dantas) die net 1 week binnen is en net 30 minuten heeft gespeeld, al wordt beoordeelt of afgeserveerd tot nu toe.

Hoe halen sommigen het toch in hun botte hersens om spelers, die of/en net binnen komen en/of net een oefenpotje hebben gespeeld al af te branden. Alsof die gasten dagelijks met ze werken en er verstand van hebben. Hou toch eens een keer op hiermee en beoordeel de spelers ( ook de nieuwe) pas als ze een aantal wedstrijden hebben gespeeld in een “ draaiend” team. Zulk soort oordelen is zoooo zielig en toont aan dat er verdomd weinig inzicht en kennis aanwezig is bij de opsteller(s).
Plaats reactie