Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

15 tot 20M€ voor een linksback uit de Nederlandse competitie is toch wel aardig ongekend hoor. Hopelijk kan hij het daar waarmaken.

Succes Milos!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9181
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 20 jul 2023, 09:33 15 tot 20M€ voor een linksback uit de Nederlandse competitie is toch wel aardig ongekend hoor. Hopelijk kan hij het daar waarmaken.

Succes Milos!
Staat gelijk of is meer dan de Rotterdammers voor Malacia hebben ontvangen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DiepeMast schreef: 20 jul 2023, 09:33 15 tot 20M€ voor een linksback uit de Nederlandse competitie is toch wel aardig ongekend hoor. Hopelijk kan hij het daar waarmaken.

Succes Milos!
Heb er meer vertrouwen in dat Milos het waarmaakt bij Bournemouth dan Tijani bij Milan. Dat is toch even van een andere orde.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 20 jul 2023, 09:40 Staat gelijk of is meer dan de Rotterdammers voor Malacia hebben ontvangen.
Tja, dan ben je er wel zo'n beetje, niet? Hoeveel andere backs uit de Eredivisie zijn voor 15-20M€ verkocht? Eigenlijk weet alleen ajax dit soort bedragen binnen te slepen voor dergelijke posities. Knap gedaan van Max.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12576
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 20 jul 2023, 10:26 Tja, dan ben je er wel zo'n beetje, niet? Hoeveel andere backs uit de Eredivisie zijn voor 15-20M€ verkocht? Eigenlijk weet alleen ajax dit soort bedragen binnen te slepen voor dergelijke posities. Knap gedaan van Max.
Ik las dat er 17 miljoen op Bassey geboden zou zijn!
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9181
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 20 jul 2023, 10:26 Tja, dan ben je er wel zo'n beetje, niet? Hoeveel andere backs uit de Eredivisie zijn voor 15-20M€ verkocht? Eigenlijk weet alleen ajax dit soort bedragen binnen te slepen voor dergelijke posities. Knap gedaan van Max.
Ik bedoelde ook dat het alsnog knap is, ook al hoopten we liever op die genoemde 22.5 miljoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie