Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Kan me niet voorstellen dat er nog een aanvaller bijkomt voor een soortgelijk bedrag eerlijk gezegd.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 24 jun 2022, 16:26 Ik zie hem ook met een Afas shirt...
Dat is wel weer opvallend.
Tot 1 juli nog
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAuluZ schreef: 24 jun 2022, 16:37 Kan me niet voorstellen dat er nog een aanvaller bijkomt voor een soortgelijk bedrag eerlijk gezegd.
Men is/was toch bezig met Bullaude voor een soortgelijk bedrag
we can come an end
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

differentcook schreef: 24 jun 2022, 16:38 Men is/was toch bezig met Bullaude voor een soortgelijk bedrag
Jawel als 't goed is wel, maar wel bijzonder.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Prima! Lekker op tijd ook, lekker gewerkt Max =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

pAuluZ schreef: 24 jun 2022, 16:37 Kan me niet voorstellen dat er nog een aanvaller bijkomt voor een soortgelijk bedrag eerlijk gezegd.
Ik wel, er gaan er zon beetje 5+ weg (Gudmundsson/Sowah, Oosting, Aboukhlal, Taabouni, Druijf, Evjen?, DeWit?) Toch een leuk bedrag wat je daaraan overhoudt. En we hadden al te weinig aanvallende opties met deze spelers. Alleen lahdo en Odgaard daarvoor terug is gewoon onvoldoende. Gezien de serieuze interesse in die Argentijn, en meerdere andere geruchten lijkt me een tweede serieuze aankoop erg aannemelijk.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Godoy heeft zojuist waarnaar het schijnt een aanvallend ingestelde middenvelder aangetrokken.

Zou mooi zijn als dit iets te maken zou hebben met a.s. transfer van Bullaude, wellicht zit er schot in de zaak!?
Bijlagen
IMG_20220624_183818.jpg
IMG_20220624_183818.jpg (108.3 KiB) 4423 keer bekeken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 24 jun 2022, 16:11 Of zo van 'Jongen, als jij faalt, dan kan ik mijn biezen pakken'.
Zo kijkt Max altijd 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Love AZ Til I Die! schreef: 24 jun 2022, 16:51 Godoy heeft zojuist waarnaar het schijnt een aanvallend ingestelde middenvelder aangetrokken.

Zou mooi zijn als dit iets te maken zou hebben met a.s. transfer van Bullaude, wellicht zit er schot in de zaak!?
Zou mooi wezen!
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 24 jun 2022, 16:51 Godoy heeft zojuist waarnaar het schijnt een aanvallend ingestelde middenvelder aangetrokken.

Zou mooi zijn als dit iets te maken zou hebben met a.s. transfer van Bullaude, wellicht zit er schot in de zaak!?
Volgens Olé, de grootste sportkrant van Argentinië, zou het ook kunnen dat Bullaude pas in November Godoy verlaat.
De club vecht tegen degradatie en kan haar sterkste spelers dan ook gebruiken. Vooralsnog staat er voor een directe overgang een heel ander bedrag tegenover dan wat AZ tot dusver heeft geboden. Gezien ook River Plate zich heeft stuk gelopen om de speler aan te trekken denk ik niet dat deze transfer realistisch genoemd kan worden.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een aantal reacties in de categorie "ik denk..", "ik vermoed..." en "ik vrees...." weggehaald. Daar is dit topic niet voor.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Mousa Sidi schreef: 16 jun 2022, 18:33 Vertaling uit Olé:
Olé is an Argentine national daily sports newspaper published in Buenos Aires.

Een speler die zeer gewild is op de Argentijnse voetbaltransfermarkt is Ezequiel Bullaude . De goede wedstrijden die hij speelt in Godoy Cruz en zijn goede spel, zorgden ervoor dat clubs als River of Racing hun oog op hem richtten. Nu komt er een uit Europa bij: AZ Alkmaar uit Nederland.
De gesprekken tussen beide partijen zijn in een vergevorderd stadium. Het is de bedoeling van Tomba, zoals het tot nu toe is geweest, dat als hij vertrekt, dat komt door de beëindigingsclausule van 12 miljoen dollar of hoogstens dat hij pas in november voor een ander bedrag vertrekt, met de competitie voorbij.
Hoe goed is die jongen eigenlijk?! Zat even de data van de laatste 10 plus wedstrijden te bekijken. Er zit geen wedstrijd bij waar hij niet is gewisseld. Toch vreemd?! Daarbij vermeld dat Godoy Cruz sinds 2006 in de hoogste divisie speelt en sindsdien een middenmoter.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Deze week moet er dus de doorbraak komen, anders zal AZ neem ik aan definitief overschakelen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

De Rode Baron schreef: 28 jun 2022, 12:56 Deze week moet er dus de doorbraak komen, anders zal AZ neem ik aan definitief overschakelen.
Ik lees het anders, dat er verwacht wordt dat deze week een doorbraak komt, aangezien de clubs nader tot elkaar komen en nog in onderhandeling zijn. Niet dat AZ zal doorschakelen als er deze week geen doorbraak is...
Bijlagen
IMG_20220628_150057.jpg
IMG_20220628_150057.jpg (32.17 KiB) 1754 keer bekeken
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 28 jun 2022, 13:02 Ik lees het anders, dat er verwacht wordt dat deze week een doorbraak komt, aangezien de clubs nader tot elkaar komen en nog in onderhandeling zijn. Niet dat AZ zal doorschakelen als er deze week geen doorbraak is...
Wat verschilt dit bericht dan met van een week geleden: exact zelfde bedrag om tot doorbraak te komen?
https://www.argfc.com/godoycruz/godoy-c ... -bullaude/
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Tjah, soms inderdaad gerecycled nieuws. Voor mij is het pas echt als @AZAlerts het post :wink:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

De Rode Baron schreef: 28 jun 2022, 13:14 Wat verschilt dit bericht dan met van een week geleden: exact zelfde bedrag om tot doorbraak te komen?
https://www.argfc.com/godoycruz/godoy-c ... -bullaude/
Het is natuurlijk een tijdje stil geweest en dit ging om een bod wat AZ gedaan had. Nieuwe bericht geeft aan dat ze dus nog wel degelijk in onderhandeling zijn en suggereert dat deze week meer duidelijk wordt. Dus AZ zal niet voor het geboden bedrag hem overnemen, maar met een ander voorstel moeten komen. Bericht geeft ook niet aan dat dit bod nu wel voldoende is. Maar naderen elkaar dus wel, wat zou dus kunnen duiden dat AZ een nieuw bod heeft gedaan dan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 28 jun 2022, 13:14 Wat verschilt dit bericht dan met van een week geleden: exact zelfde bedrag om tot doorbraak te komen?
https://www.argfc.com/godoycruz/godoy-c ... -bullaude/
Niet heel veel inderdaad. Maar ze zijn nog steeds in gesprek, dat is het enige wat ik op dit moment met zekerheid kan zeggen. Hoe groot het gat is tussen vraag en aanbod durf ik niet te zeggen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2022, 14:28 Niet heel veel inderdaad. Maar ze zijn nog steeds in gesprek, dat is het enige wat ik op dit moment met zekerheid kan zeggen. Hoe groot het gat is tussen vraag en aanbod durf ik niet te zeggen.
Is dat vanuit jouw bron(nen)? Of maak je dat op uit deze tweet?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2022, 14:28 Niet heel veel inderdaad. Maar ze zijn nog steeds in gesprek, dat is het enige wat ik op dit moment met zekerheid kan zeggen. Hoe groot het gat is tussen vraag en aanbod durf ik niet te zeggen.
Als je niet-openbare bronnen hebt, ben ik ook wel benieuwd of AZ alleen geinteresseerd is om Bullaude direct over te nemen, of ook een overname na afloop van de Argentijnse competitie een optie is.
we can come an end
Plaats reactie