Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6672
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 26 mei 2022, 19:01 Alleen concrete geruchten, hier niets anders.
Een gerucht is een gerucht. Ik hoef niet te onderbouwen, neem ik aan?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jij niet, maar een pleidooi voor Dallinga hoort niet in dit topic zolang dat slechts op een wens gebaseerd is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1382
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ik ga op de social media pagina van Dallinga ook reageren met “welkom bij AZ”. Is het ook een gerucht toch?
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

DeZuivelDuivel schreef: 20 mei 2022, 09:57 Voor dat bedrag zou AZ toch gewoon moeten kunnen concurreren?
Overigens leuk detail: dat is dus toch onder de 3 miljoen :lol:
Of komt ie nu toch wel ....gerucht van twitter van vanmorgen :-).
Bijlagen
Ondrejka.png
Ondrejka.png (28.09 KiB) 2366 keer bekeken
MB80
Invaller
Berichten: 2332
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Geloof weinig van zulke losse flodders, het is natuurlijk ook 1) lastig om financieel van een besiktas te winnen en 2) erg vroeg voor AZ zijn om actie te ondernemen ;-)

Ondrejka is met 19 ook nog aardig jong, liever een 23 jarige die er meteen staat op rechtsbuiten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9254
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

KeesPierTol schreef: 01 jun 2022, 20:29 Of komt ie nu toch wel ....gerucht van twitter van vanmorgen :-).
Is dat niet die kwibus die al eens eerder geciteerd is?
Hoe vinden jullie die gast en waarom zou hij te vertrouwen zijn?
Om het even terug in de echte wereld te houden : https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... er-kronor/
Ben even vergeten of we dit destijds gedeeld hebben, maar bij het zoeken naar ook maar enige bevestiging van dit twittergerucht ben ik wel tegengekomen dat hij inderdaad destijds genoemd is (en ik ben te lui om te checken of dat eerder gepost is).

Oorspronkelijk komen de verhalen over de interesse van een Turkse Di Marzio achtig type volgens mij :
https://fotbolltransfers.com/nyheter/up ... jka/153416
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1382
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Het is een linksbuiten, zou hij potentiële back-up voor Karlsson zijn? Bronnen zijn behoorlijk vaag. Met name die AZ twitteraar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12780
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MB80 schreef: 01 jun 2022, 20:38 Geloof weinig van zulke losse flodders, het is natuurlijk ook 1) lastig om financieel van een besiktas te winnen en 2) erg vroeg voor AZ zijn om actie te ondernemen ;-)

Ondrejka is met 19 ook nog aardig jong, liever een 23 jarige die er meteen staat op rechtsbuiten.
Sinds Feyenoord neemt AZ vroeger actie. Beukema, De Wit
we can come an end
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ alers meldt wel contractnieuws. Is niet duidelijk wat (verlenging, nieuw)?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 926
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

kuifje schreef: 02 jun 2022, 08:31 AZ alers meldt wel contractnieuws. Is niet duidelijk wat (verlenging, nieuw)?
Jeugdspelers
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 02 jun 2022, 08:31 AZ alers meldt wel contractnieuws. Is niet duidelijk wat (verlenging, nieuw)?
Gaat om de verlenging van twee jeugdspelers, niet heel bijzonder verder.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12780
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dezelfde Florian die het gerucht had over Ondrejka, had op 24 mei een gerucht over een bod van AZ op Algerijnse spits Nadhir Benbouali:
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mocht het die Jacob Ondrejka worden, ik kan niet zeggen dat die beelden me overtuigen.
Van Aboukhlal maak ik een beter youtube filmpje.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9254
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 02 jun 2022, 16:03 Dezelfde Florian die het gerucht had over Ondrejka, had op 24 mei een gerucht over een bod van AZ op Algerijnse spits Nadhir Benbouali:
Ja en dat bericht is hier ook al gedeeld, kunnen we s.v.p. stoppen met het recyclen van twitterberichten totdat deze mysterieuze twitteraar met aandachtstekort daadwerkelijk gelijk blijkt te hebben? Voor nu is het gewoon wat geroep in de ruimte.

Ik kan nu ook een twitter account aan gaan maken en 'welkom bij AZ Openda' gaan posten en dat heeft precies net zoveel waarde.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 926
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 02 jun 2022, 16:03 Dezelfde Florian die het gerucht had over Ondrejka, had op 24 mei een gerucht over een bod van AZ op Algerijnse spits Nadhir Benbouali:
Dit is geen gerucht. Who the fuck is Florian
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1520
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Jongens, je kan gewoon zoeken op Twitter "AZ Alkmaar", dan een beetje scrollen, en dan kom je vanzelf "geruchten" tegen. 99% is onbetrouwbaar.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 02 jun 2022, 16:03 Dezelfde Florian die het gerucht had over Ondrejka, had op 24 mei een gerucht over een bod van AZ op Algerijnse spits Nadhir Benbouali:
Dat van die Algerijnse spits is een retweet van Arabische media. Dat vind ik wel wat anders dan die tweet van eerder deze week.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 03 jun 2022, 13:10 Dat van die Algerijnse spits is een retweet van Arabische media. Dat vind ik wel wat anders dan die tweet van eerder deze week.
Ik zag ook ergens een vage Turkse tweet dat die Ondrejka voor AZ had gekozen om Karlsson te gaan vervangen. Het is allemaal schieten met losse flodders.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12780
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

kuifje schreef: 03 jun 2022, 14:50 Ik zag ook ergens een vage Turkse tweet dat die Ondrejka voor AZ had gekozen om Karlsson te gaan vervangen. Het is allemaal schieten met losse flodders.
Geruchten
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 926
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZ 4 Life schreef: 03 jun 2022, 13:10 Dat van die Algerijnse spits is een retweet van Arabische media. Dat vind ik wel wat anders dan die tweet van eerder deze week.
Niet alleen een retweet, ook een onjuiste vertaling.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie