Voor dat bedrag zou AZ toch gewoon moeten kunnen concurreren?
Overigens leuk detail: dat is dus toch onder de 3 miljoen

Voor dat bedrag zou AZ toch gewoon moeten kunnen concurreren?
Qua transfersom wel, qua salaris ook?DeZuivelDuivel schreef: ↑20 mei 2022, 09:57 Voor dat bedrag zou AZ toch gewoon moeten kunnen concurreren?
Overigens leuk detail: dat is dus toch onder de 3 miljoen![]()
Als ik de bronnen op het internet mag geloven en ook een beetje op mijn gevoel moet afgaan:
Precies wat je zegt, ze hebben spelers voor een paar miljoen op de loonlijst staan. Dan is de kans toch zeer aannemelijk dat ze op dat vlak AZ flink kunnen overtroeven.DeZuivelDuivel schreef: ↑20 mei 2022, 11:10 Als ik de bronnen op het internet mag geloven en ook een beetje op mijn gevoel moet afgaan:
Besiktas is een club die veel kán betalen, maar dat dan vooral doet voor routiniers/oudere spelers.
Zoveel jonge spelers heeft Besiktas meestal ook helemaal niet. Die hebben een Pjanic op de loonlijst voor een paar miljoen, maar tegelijkertijd ook spelers van onder de 23 voor maar een paar ton (pak 'm beet rond de 3 ton en lager).
Het hangt er dus enorm van af hoe Besiktas zelf in de wedstrijd zit, het geschetste plaatje maakt AZ ook wel een club waar hij zich beter kan ontwikkelen. Echter hebben we bij Cyle Larin destijds ook verloren...
IF Elfsborgs doelman Tim Rönning, 22, trekt volgens Borås Tidning belangstelling van de Nederlandse topclub AZ Alkmaar.
IF Elfsborg speelde dit weekend 1-1 tegen BK Häcken. AZ Alkmaar was ter plaatse en scoutte doelman Tim Rönning .
- Ik had er helemaal geen idee van. Natuurlijk is het grappig dat ze er een op het oog hebben, maar daar heb ik helemaal geen focus op. Dit is waar ik nu speel en ik heb er volledige focus op, zegt Rönning tegen Borås Tidning .
Rönning heeft een contract voor het seizoen 2024 en Elfsborg zal vroeg of laat verdwijnen.
- Tim is een van de beste keepers van Zweden en zal zeker een carrière in het buitenland hebben. Wanneer het gebeurt, zullen we zien. Als het juiste aanbod komt, zullen we het dan bekijken, zegt clubmanager Stefan Andreasson tegen Borås Tidning.
Gelukkig kunnen we dit soort spelers overtuigen met het feit dat AZ in ieder geval ook Europees speelt. Of eh... ehm... oh shit...kuifje schreef: ↑20 mei 2022, 12:42 Precies wat je zegt, ze hebben spelers voor een paar miljoen op de loonlijst staan. Dan is de kans toch zeer aannemelijk dat ze op dat vlak AZ flink kunnen overtroeven.
Tuurlijk is het puur sportief en qua land beter om naar Nederland te gaan dan terug in de tijd te reizen naar een stel barbaren.
Als je bij AZ vier, vijf ton kan krijgen en in Turkije het dubbele dan maakt wel of geen Europees geen drol meer uit.
Bericht van vorige zomer, sommigen kijken ook niet verder dan hun neus lang is.SimonPoulsen schreef: ↑20 mei 2022, 22:44 Waar komt dit vandaan trouwens. Hij is ondertussen 23 en heeft een contract tot 2026. Lijkt daarom bij nader inzien een oud gerucht.
Elfsborg - Hacken 1-1 was vorige zomer![]()
Want?
Kijk ff wat hij allemaal gescoord heeft. Ook tegen degradanten van de Eredivisie.DeZuivelDuivel schreef: ↑26 mei 2022, 15:19 Want?
Overigens zegt zo'n opmerking op twitter van een of andere vreemdeling niks. Doen mensen ook constant op highlights videos van spelers voor andere clubs zonder enige onderbouwing.
RoycosoepieAZ schreef: ↑26 mei 2022, 15:28 Kijk ff wat hij allemaal gescoord heeft. Ook tegen degradanten van de Eredivisie.
https://www.transfermarkt.nl/thijs-dall ... ler/538964