Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:21 Laat mij m'n eigen manier van pijn verwerken hebben, joh :cry:
Alles recht lullen wat krom is kan geen pijnverwerking zijn. Maar leg vooral weer alle schuld bij Max want die heeft verzuimd om een mental coach in te huren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hahaha deze man.

"Je moet zorgen dat we na een telleurstelling bij de les blijven. Dat waren we voor mn gevoel ook wel, maar niet voldoende"

Afbeelding
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

SimonPoulsen schreef: 19 mei 2022, 20:07 Hahaha deze man.

"Je moet zorgen dat we na een telleurstelling bij de les blijven. Dat waren we voor mn gevoel ook wel, maar niet voldoende"
Jansen, de man van duidelijke woorden en daden. Welk interview was dit?
Van Alkmaar begint de victorie
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

072 schreef: 19 mei 2022, 20:35 Jansen, de man van duidelijke woorden en daden. Welk interview was dit?
Sesamstraat
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik heb Pascal nergens voor een camera zien verschijnen na de wedstrijd tegen Heerenveen, iemand van jullie wel?
Ik zou het wel begrijpen
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

SimonPoulsen schreef: 19 mei 2022, 21:20 Sesamstraat
Bijpassend
Van Alkmaar begint de victorie
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 19 mei 2022, 22:06 Ik heb Pascal nergens voor een camera zien verschijnen na de wedstrijd tegen Heerenveen, iemand van jullie wel?
Ik zou het wel begrijpen
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/10396930

Hier komt die lachwekkende quote vandaan, aangevuld met n legio open deuren.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

differentcook schreef: 19 mei 2022, 22:06 Ik heb Pascal nergens voor een camera zien verschijnen na de wedstrijd tegen Heerenveen, iemand van jullie wel?
Ik zou het wel begrijpen
Ik ook. Op een gegeven moment zijn alle open deuren wel ingetrapt en alle clichés uitgebraakt. Maar dat was nu nog niet, helaas.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Arne Slot werd in een impuls ontslagen door Max Huiberts. Wat moet Pascal Jansen doen zodat die impuls weer getriggerd wordt?
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Gaan praten met Feyenoord
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

sister of mercy schreef: 20 mei 2022, 04:58 Gaan praten met Feyenoord
Over welke functie? Assistent van Pusic? Conciërge?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Zal wel om 9:00 een gesprekje zijn bij Max en Robert.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Denniz schreef: 20 mei 2022, 06:57 Zal wel om 9:00 een gesprekje zijn bij Max en Robert.
Kunnen ze niet gewoon elkaar ontslaan?

Afbeelding
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Het loopt dit seizoen niet zo lekker met mijn oogappeltjes.

Zondag laatste wedstrijd?

(Wel leuk zo'n periode van alles of niets.)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 20 mei 2022, 07:55 Het loopt dit seizoen niet zo lekker met mijn oogappeltjes.

Zondag laatste wedstrijd?

(Wel leuk zo'n periode van alles of niets.)
Ohh. Dit is wat jij leuk noemt?
Dan wil ik niets weten over je andere hobbies :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 20 mei 2022, 08:03 Ohh. Dit is wat jij leuk noemt?
Dan wil ik niets weten over je andere hobbies :lol:
Stilletjes heb ik het meeste genoten toen we nog een bittere strijd tegen degradatie voerden.

De sprankjes hoop, verpulverde dromen, doelloos ploegen, paniekaankopen, eindeloze teleurstellingen vermengd met extreme blijdschap bij één doelpunt.

En dan keihard werken tot ... het uiteindelijk falen.

De perfecte metafoor voor mijn leven.

En ik vind dat fijn elders terug te zien.

In zo'n Pascal Jansen kan ik mij dan helemaal niet verplaatsen. Ik zou gillend gek worden en het halve elftal saneren. Maar zo'n man staat na elke wedstrijd de partij te analyseren alsof hij net bij zijn oma koffie heeft gedronken en de koekjes recenseert. Verbazingwekkende figuur. Dat apathische heeft hij wel mooi overgebracht op het team.

Je lijdzaam laten meevoeren naar een volgende cruciale tegengoal. Dat heeft ook wel iets.

Pascal bedankt.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

differentcook schreef: 19 mei 2022, 22:06 Ik heb Pascal nergens voor een camera zien verschijnen na de wedstrijd tegen Heerenveen, iemand van jullie wel?
Ik zou het wel begrijpen
Ja wel hoor gewoon bij ESPN 4. Hij zei precies wat je van hem kon verwachten.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Antti Opdam schreef: 20 mei 2022, 08:20 Stilletjes heb ik het meeste genoten toen we nog een bittere strijd tegen degradatie voerden.

De sprankjes hoop, verpulverde dromen, doelloos ploegen, paniekaankopen, eindeloze teleurstellingen vermengd met extreme blijdschap bij één doelpunt.

En dan keihard werken tot ... het uiteindelijk falen.

De perfecte metafoor voor mijn leven.

En ik vind dat fijn elders terug te zien.

In zo'n Pascal Jansen kan ik mij dan helemaal niet verplaatsen. Ik zou gillend gek worden en het halve elftal saneren. Maar zo'n man staat na elke wedstrijd de partij te analyseren alsof hij net bij zijn oma koffie heeft gedronken en de koekjes recenseert. Verbazingwekkende figuur. Dat apathische heeft hij wel mooi overgebracht op het team.

Je lijdzaam laten meevoeren naar een volgende cruciale tegengoal. Dat heeft ook wel iets.

Pascal bedankt.
😂😂 mooie tekst. Helemaal mee eens, wat Pascal Jansen betreft dan 🙂 die clichés, dat apathische, dat is toch niet te doen als speler. En elke speler bij z’n koosnaampje noemen. Echt, hij moet weg, alle chemie en teamspirit is verdwenen.
Seizoenkaarthouder
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 20 mei 2022, 08:20 Stilletjes heb ik het meeste genoten toen we nog een bittere strijd tegen degradatie voerden.

De sprankjes hoop, verpulverde dromen, doelloos ploegen, paniekaankopen, eindeloze teleurstellingen vermengd met extreme blijdschap bij één doelpunt.

En dan keihard werken tot ... het uiteindelijk falen.

De perfecte metafoor voor mijn leven.

En ik vind dat fijn elders terug te zien.

In zo'n Pascal Jansen kan ik mij dan helemaal niet verplaatsen. Ik zou gillend gek worden en het halve elftal saneren. Maar zo'n man staat na elke wedstrijd de partij te analyseren alsof hij net bij zijn oma koffie heeft gedronken en de koekjes recenseert. Verbazingwekkende figuur. Dat apathische heeft hij wel mooi overgebracht op het team.

Je lijdzaam laten meevoeren naar een volgende cruciale tegengoal. Dat heeft ook wel iets.

Pascal bedankt.
Oh maar dan zitten we grotendeels hetzelfde in de wedstrijd.
Ik had een zwaarbevochten vijfde plek in een seizoen waar we alleen maar jeugdspelers geprobeerd hadden bijvoorbeeld veel meer op prijs gesteld dan wat we nu hebben. Wanneer ik mijn kritieken geef dan bedoel ik ze soms zo rauw als ze eruit komen.

Promotie bereiken of degradatie voorkomen kan gewoon een heel mooi moment zijn. Het startpunt doet veel voor de beleving. Van buitenaf zullen er vast mensen zijn die zeggen 'joh jullie staan 5e, waar hebben we het over?', maar voor dit AZ zou het niet behalen van Europees voetbal gezien de afgelopen pak 'm beet 15 jaar echt een apart verhaal zijn.

Het is bij Pascal niet alleen het 'wat' bij het eindresultaat, maar ook het 'hoe'.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 20 mei 2022, 10:00 Ik had een zwaarbevochten vijfde plek in een seizoen waar we alleen maar jeugdspelers geprobeerd hadden bijvoorbeeld veel meer op prijs gesteld dan wat we nu hebben.
Tja.

Zoiets zou prachtig geweest zijn.

Nu hebben we wekelijks mogen 'genieten' van het falen van duurbetaalde routiniers of spelers zonder verder potentieel.
Gesloten