Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 17:07
Ik hoor hem ook over 4 finales, dat vind ik behoorlijk optimistisch. Maar we beginnen allemaal weer op 0, en we gaan ons best doen.
De vorige 5 finales gingen ook prima.
Dus snap dat optimisme wel.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Geen greintje zelfreflectie.
Samen met Aboukhlal met het gebrek aan topsportcultuur in levende lijven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Oliedom van AZ om er geen ervaren man naast te zetten maar Goudmijn en Franssen als assistenten aan te wijzen.

Niet bedoeld om bij hen de schuld neer te leggen maar een beetje meer ervaring in de staf had zeker geen kwaad gekund.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vier finales. Dat soort teksten hoor je meestal alleen van trainers die het niet meer weten en op weg zijn naar twee zeperds.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 15 mei 2022, 18:32 Vier finales. Dat soort teksten hoor je meestal alleen van trainers die het niet meer weten en op weg zijn naar twee zeperds.
Maar hij denkt dus dat we doorgaan tegen Heerenveen \:D/
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 18:35 Maar hij denkt dus dat we doorgaan tegen Heerenveen \:D/
Ik put nog een beetje hoop uit het feit dat Heerenveen een tegenstander is die ons doorgaans wel goed ligt.
Maar ja, dat was met RKC ook zo.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik ben ervan overtuigd dat wanneer meneer weg is er een stortvloed van verhalen komt van spelers die Jansen en enorme achterbakse paardenl*l vonden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Laten we maar verliezen van Heerenveen en dan een grote schoonmaak krijgen, beginnend bij de technische staf. Daarna gericht spelers doorselecteren en 3-4 echte versterkingen… maar de beste aankoop is een nieuwe trainer, zie Feyenoord met Slot
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Vraag me af wanneer Jansen nou erachter komt "hoe het toch kan" en hij het wel "ziet aankomen"? Hopelijk zullen we daar nooit achter komen. Geen 24-uur rouwen deze keer, dus geen idee wat ik morgen ga doen 😢
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

We gaan de Playoffs verpesten en vervolgens wordt Jansen pas ontslagen. Iedereen ziet het aankomen, maar het bestuur besluit om te wachten tot na de playoffs....
Zo zonde..
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MO7 schreef: 15 mei 2022, 19:49 Ik ben ervan overtuigd dat wanneer meneer weg is er een stortvloed van verhalen komt van spelers die Jansen en enorme achterbakse paardenl*l vonden.
Of we horen hoe onze ruggengraatloze peoplepleaser en onelinermachine net zo mak in de kleedkamer was als hij naar de media toe is. Een verhaaltje in de richting van dat de jongens zelf de opstelling maken zou mij net zo min verbazen.

Als Boulahrouz boos is geworden dan zal er meer spelen. Die heeft anders dan Jansen op zijn minst ervaring in de top en een bijbehorende reputatie en bijnaam.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DeZuivelDuivel schreef: 15 mei 2022, 21:33 Of we horen hoe onze ruggengraatloze peoplepleaser en onelinermachine net zo mak in de kleedkamer was als hij naar de media toe is. Een verhaaltje in de richting van dat de jongens zelf de opstelling maken zou mij net zo min verbazen.

Als Boulahrouz boos is geworden dan zal er meer spelen. Die heeft anders dan Jansen op zijn minst ervaring in de top en een bijbehorende reputatie en bijnaam.
Dat denk ik ook. Ook als je hoort hoe Jansen over Boulahrouz sprak vandaag. "Khalid sprak vanuit zn hart en gevoel, kwam bij de spelers binnen", om vervolgens te zeggen dat hij dat "kort nog even had aangevuld". Klinkt alsof er 1 meer ruggengraad en gedrevenheid had dan de ander.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

MO7 schreef: 15 mei 2022, 19:49 Ik ben ervan overtuigd dat wanneer meneer weg is er een stortvloed van verhalen komt van spelers die Jansen en enorme achterbakse paardenl*l vonden.
Die verhalen zullen ze wel binnenskamers houden maar ik ben er van overtuigd dat er bij veel spelers een last van hun schouders zou vallen en dat ze ineens weer tot betere prestaties in staat zijn.
Vervelende omstandigheid is wel dat de meesten hem op zich een aardige man vinden, wat hij ongetwijfeld ook is, maar die kwalificatie maakt hem nou juist niet het soort trainer dat die groep nu nodig heeft.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

072 schreef: 15 mei 2022, 21:39 Dat denk ik ook. Ook als je hoort hoe Jansen over Boulahrouz sprak vandaag. "Khalid sprak vanuit zn hart en gevoel, kwam bij de spelers binnen", om vervolgens te zeggen dat hij dat "kort nog even had aangevuld". Klinkt alsof er 1 meer ruggengraad en gedrevenheid had dan de ander.
Dan ben je toch de kleedkamer kwijt.

Als directie nu nog denkt dat ingrijpen niet nodig is hebben ze nog een groter bord voor hun kop dan Verbeeck.

Extern is er te weinig tijd dus ik zou Boulahrouz het laten doen met Haar en Martens erbij.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

"Het ging goed tot aan de eerste goal"
Wel helemaal 10 minuten.. ](*,)
mAgNaVoX oDySsEy
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Shota-Arveladze schreef: 15 mei 2022, 20:26 We gaan de Playoffs verpesten en vervolgens wordt Jansen pas ontslagen. Iedereen ziet het aankomen, maar het bestuur besluit om te wachten tot na de playoffs....
Zo zonde..
Wij gaan Europees voetbal halen. Dan zijn wij 5e geworden, geen 4e, met Europees voetbal en Jansen wordt niet ontslagen. Wel komt er een ervaren " assistent" bij. Dat is wat ik verwacht.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bijzonder dat de media zijn ontslag nog niet hebben opgepikt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Hij brengt dit elftal niet maar aan het spelen. Magie is al opgebruikt. Moet weer iemand met body voor de groep staan. Daarnaast mag het allemaal wel wat harder zoals bij ajax, Feyenoord of PSV. Misschien kunnen ze ook een straaljager piloot inhuren voor de mentaliteit/Spirit :mrgreen:
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

MO7 schreef: 15 mei 2022, 19:49 Ik ben ervan overtuigd dat wanneer meneer weg is er een stortvloed van verhalen komt van spelers die Jansen en enorme achterbakse paardenl*l vonden.
We zijn het denk ik eens dat hij onbegrijpelijke keuzes maakt in z'n opstelling, het team niet aan het voetballen krijgt en in z'n commentaar niet verder komt dan algemene prietpraat, maar waarom denk je dat hij achterbaks is?
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het Wijndal-incident en andere zaken waarbij hij de vermoorde onschuld speelde terwijl duidelijk was dat hij die dingen niet gemist kon hebben, de incidenten met Karlsson en De Wit, zijn reputatie bij PSV, heb je zo even genoeg?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten