De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2021, 12:17 Dus Kilkenny krijgt nu een waarschuwing voor dat artikel in het Jansen topic? :lol:
Was dat een artikel dat achter een betaalmuur zat dan?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 18 dec 2021, 13:21 Was dat een artikel dat achter een betaalmuur zat dan?
Geen idee, maar het was een lekkere timing.

Overigens doet het wel/niet van een betaalmuur er in dit geval weinig toe, buiten dat ze er alerter op zullen zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Luckassen in Turkije

20 gespeeld 5x Rood =D>

#OneOfOurOwn
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 20 dec 2021, 21:56 Luckassen in Turkije

20 gespeeld 5x Rood =D>

#OneOfOurOwn
:lol: . Altijd al een blinde geweest.

Als je ziet hoeveel spelers er mislukken bij andere clubs terwijl ze bij ons goed waren kan je wel stellen dat AZ als club alles uit spelers weet te halen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 20 dec 2021, 21:56 Luckassen in Turkije

20 gespeeld 5x Rood =D>
Waar zie je dat?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Antti Opdam schreef: 21 dec 2021, 13:50 Waar zie je dat?
https://www.vi.nl/spelers/derrick-luckassen/carriere
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Oh ja. Geestig.

Lekker aan het hakken.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Even een opvallend stukje uit het NHD van vandaag uit een groot interview met Teun Koopmeiners. Het afstand gedaan van een deel van de transfersom is nieuws volgens mij
2021-12-24 07_58_56-Noordhollands Dagblad en nog 3 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ Edge.jpg
2021-12-24 07_58_56-Noordhollands Dagblad en nog 3 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ Edge.jpg (60.81 KiB) 2220 keer bekeken
Het volledige stuk kan je in de krant lezen, of hier achter een betaalmuur :D
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

VVV laat weten dat het contract van Guus Hupperts ontbonden is. De aanvaller kreeg de afgelopen maanden weinig speeltijd.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Tarik Sektioui is geen trainer meer van Emirates FC. De oud-aanvaller van onder meer AZ en Willem II is vanwege uitblijvende resultaten aan de kant geschoven bij de club uit Verenigde Arabische Emiraten. Sektioui was sinds afgelopen zomer trainer van Emirates FC.
https://www.vi.nl/nieuws/kortom/kortom- ... -ontslagen
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Interview met Teun Koopmeiners uit het AD. Valt me op dat Teun bij een vraag over de vergelijking tussen Slot, Jansen en trainer Gasperini met geen woord over Jansen spreekt. :D

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/t ... ~a8eacb12/

Update: heb het verhaal verwijderd. Neemt allen een Premium abonnement op AD :-p
Laatst gewijzigd door Joostess op 30 dec 2021, 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

We zouden ook Premium artikelen vanuit kranten hier toch niet meer plaatsen ??
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Je hebt gelijk. Heb even teruggelezen dus zal mijn bijdrage verwijderen
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Joostess schreef: 29 dec 2021, 09:04 Interview met Teun Koopmeiners uit het AD. Valt me op dat Teun bij een vraag over de vergelijking tussen Slot, Jansen en trainer Gasperini met geen woord over Jansen spreekt. :D

Update: heb het verhaal verwijderd. Neemt allen een Premium abonnement op AD :-p
Wat mij betreft mag je het stukje waar je naar refereert wel neerzetten.
_________________
"I don't know that!"
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Kilkenny schreef: 25 dec 2021, 13:01
Die jongen heeft echt niets van zijn beloften ingelost
Echt een mentaliteit probleem
ALKMAAR CITY OF DREAMS
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

In het licht van de ontwikkelingen rondom Barasi vraag ik me af of er ooit al een speler is geweest die op jonge leeftijd de opleiding van AZ heeft verlaten en daar beter van is geworden (qua voetbalontwikkeling, ik bedoel niet op financieel gebied). Ik kan me geen speler bedenken die elders een betere carrière heeft opgebouwd dan via AZ had gekund.

Jurich Carolina, Wesley Hoedt, Liam van Gelderen, Teun Bijleveld, Immanuel Pherai etc. heeft het niet veel opgeleverd om op jonge leeftijd bij AZ te vertrekken. Misschien alleen Ron Vlaar, maar die had via AZ ook prima naar het niveau door kunnen groeien dat hij uiteindelijk bereikt heeft.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 04 jan 2022, 09:41 In het licht van de ontwikkelingen rondom Barasi vraag ik me af of er ooit al een speler is geweest die op jonge leeftijd de opleiding van AZ heeft verlaten en daar beter van is geworden (qua voetbalontwikkeling, ik bedoel niet op financieel gebied). Ik kan me geen speler bedenken die elders een betere carrière heeft opgebouwd dan via AZ had gekund.

Jurich Carolina, Wesley Hoedt, Liam van Gelderen, Teun Bijleveld, Immanuel Pherai etc. heeft het niet veel opgeleverd om op jonge leeftijd bij AZ te vertrekken. Misschien alleen Ron Vlaar, maar die had via AZ ook prima naar het niveau door kunnen groeien dat hij uiteindelijk bereikt heeft.
Het is een beetje koffiedik kijken, want je hebt geen idee wat er gebeurd was geweest als je bij AZ was gebleven.

We weten wel zeker dat bij AZ blijven óók geen garantie is voor een enkeltje naar de top.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 04 jan 2022, 09:41 In het licht van de ontwikkelingen rondom Barasi vraag ik me af of er ooit al een speler is geweest die op jonge leeftijd de opleiding van AZ heeft verlaten en daar beter van is geworden (qua voetbalontwikkeling, ik bedoel niet op financieel gebied). Ik kan me geen speler bedenken die elders een betere carrière heeft opgebouwd dan via AZ had gekund.

Jurich Carolina, Wesley Hoedt, Liam van Gelderen, Teun Bijleveld, Immanuel Pherai etc. heeft het niet veel opgeleverd om op jonge leeftijd bij AZ te vertrekken. Misschien alleen Ron Vlaar, maar die had via AZ ook prima naar het niveau door kunnen groeien dat hij uiteindelijk bereikt heeft.
Wesley Hoedt en Ron Vlaar hebben beide evengoed nog best wat wedstrijden in AZ1 gespeeld voordat zij vertrokken. Tevens heeft Wesley Hoedt in de Serie A, Premier League en La Liga gespeeld. Het is maar de vraag of een paar seizoenen extra bij AZ hetzelfde hadden opgeleverd...
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Natuurlijk kun je achteraf nooit weten hoe het was gegaan als spelers bij AZ waren gebleven. Vlaar en Hoedt hebben inderdaad eerst kort in het eerste elftal gespeeld alvorens ze weggingen. Maar is er een speler die vanuit de jeugdopleiding is vetrokken en het ergens anders gemaakt heeft?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 04 jan 2022, 11:47 Natuurlijk kun je achteraf nooit weten hoe het was gegaan als spelers bij AZ waren gebleven. Vlaar en Hoedt hebben inderdaad eerst kort in het eerste elftal gespeeld alvorens ze weggingen. Maar is er een speler die vanuit de jeugdopleiding is vetrokken en het ergens anders gemaakt heeft?
De enige die ik kan bedenken is Ozyakup terwijl ook Luciano Narsingh en Assaidi het aardig hebben gedaan. Vormer vertrok niet als jeugdspeler maar heeft ook goed geboerd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Plaats reactie