AZ-Sparta Rotterdam (zo 5 dec, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 05 dec 2021, 15:15 Midtsjo 20x balverlies! :shock:
Ja maar die heeft veel krediet. Al 5 maanden lang. En hij mag nog twee jaar aankloten, want het is zo'n lieve jongen.

Ik vind Barasi nu alweer lekker fris ogen.

Veel jeugdspelers vandaag. Hopen dat Aboukhlal en Gudmundsson de boodschap hebben begrepen. Het is over met het gepruts.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

God, Beukema is ook gevaccineerd met het terugspeel-vaccin!
Gewoon lekker voeballuh
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

jaja. Weer een klapper op de ranglijst. lekker !!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wel leuk die jonkies, mag alleen vaker en eerder.
Misschien is er gepraat met Jansen dat ie ze meer moet inzetten?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 05 dec 2021, 15:21 Ja maar die heeft veel krediet. Al 5 maanden lang. En hij mag nog twee jaar aankloten, want het is zo'n lieve jongen.

Ik vind Barasi nu alweer lekker fris ogen.

Veel jeugdspelers vandaag. Hopen dat Aboukhlal en Gudmundsson de boodschap hebben begrepen. Het is over met het gepruts.
Daar zeg je wat! Ongelooflijk maar Aboukhlal is inderdaad helemaal niet ingevallen. Dat is een flink pluspunt vandaag!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

salmonyappi schreef: 05 dec 2021, 15:26 Daar zeg je wat! Ongelooflijk maar Aboukhlal is inderdaad helemaal niet ingevallen. Dat is een flink pluspunt vandaag!
Het zal toch niet uit zijn tussen de trainert en Aboukhlal?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 05 dec 2021, 15:19 Wat gebeurt er, zowaar wat leuke wissels.
Wat is er gebeurt is dat we voor het eerst sinds 17 oktober met 2 doelpunten verschil voor staan, en je dan dus jeugdspelers kan brengen. Heel normaal.

Gewonnen, tevreden met de drie punten. Overtuigend zeker niet, maar al met al natuurlijk wel verdiend.

Er moet wel echt kwaliteit worden toegevoegd aan de as van ons team, danwel door een speler in te wisselen (Beukema, moet nog blijken maar proberen) dan wel door aankopen. Want Vindahl, BMI, Hatzidiakos, Midtsjo, Clasie/Reijnders, de Wit en Pavlidis is echt heel erg matig momenteel.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Het is toch weer om te janken. Win je met 3-1 (en ben daar uiteraard blij mee) maar ik heb geen enkele goed uitgevoerde aanval gezien vandaag.

Pluspunt inderdaad dat er wat jeugd minuten heeft gekregen. Maar laat dat geen vrijbrief zijn voor Jansen om langer aan te mogen blijven.
Cetero censeo birrum bibendum esse
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 05 dec 2021, 15:21 Ja maar die heeft veel krediet. Al 5 maanden lang. En hij mag nog twee jaar aankloten, want het is zo'n lieve jongen.
Eens, maar ik blijf erbij dat Midtsjo totaal niet in zn kracht wordt gezet door Jansen. Zoals vandaag moet hij vanuit het middenveld weer aanvallend veel te veel compenseren voor de afwezigheid van een capabele 10. En dan neemt Midtsjo veel te vaak te veel hooi op zn vork met onmogelijke dribbels en crossballen. Opzich goed dat hij initiatief wil nemen, maar dat moet eigenlijk gedaan worden door iemand die daar ook de aanvallende kwaliteiten voor heeft.


Maar al met al gewoon een verdiende 3punter tegen een zwak Sparta natuurlijk. Ook fijn dat er blijkbaar toch ineens wat jeugd gaat invallen. Nu de grote schoonmaak nog in de winter en we kunnen weer met plezier naar het voetbal kijken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 05 dec 2021, 15:21 de boodschap hebben begrepen. Het is over met het gepruts.
Waarom staat de Wit dan al 50+ wedstrijden in het veld?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 05 dec 2021, 15:23 God, Beukema is ook gevaccineerd met het terugspeel-vaccin!
Gewoon lekker voeballuh
Daar moest Beukema dus eerst 4 maanden op trainen, om op het niveau van BMI en Hatzidiakos te komen qua ballen terugspelen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 05 dec 2021, 15:25 Wel leuk die jonkies, mag alleen vaker en eerder.
Misschien is er gepraat met Jansen dat ie ze meer moet inzetten?
Ik weet het wel zeker, dit heeft die man niet zelf bedacht. En om zijn tegenzin te laten blijken zet hij er een paar pas in de laatste minuut in. Wat een dweil die man.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 05 dec 2021, 15:39 Waarom staat de Wit dan al 50+ wedstrijden in het veld?
Omdat we niets beters hebben, al zie ik liever Barasi daar een kans krijgen. Die kan dat best aan daar denk ik.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Nou ja, positief is dat de jeugd wat kansjes krijgt, en dat we weer een stapje maken op de ranglijst. Jammer dat die 4-1 niet doorging. Het seizoen is nog niet verloren, met wat versterkingen, en wellicht wat jeugd wat aanhaakt, is plek 4 echt nog makkelijk haalbaar. Genoeg om nog voor te spelen in ieder geval.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 05 dec 2021, 16:01 Omdat we niets beters hebben, al zie ik liever Barasi daar een kans krijgen. Die kan dat best aan daar denk ik.
Als je nu nog steeds niet ziet dat Gudmundsson een betere voetballer is op 10 dan De Wit dan is elke discussie zinnige discussie onmogelijk.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

multatuli schreef: 05 dec 2021, 16:51 Als je nu nog steeds niet ziet dat Gudmundsson een betere voetballer is op 10 dan De Wit dan is elke discussie zinnige discussie onmogelijk.
Misschien soms even een iets minder passief agressieve houding aannemen, dan hoef je ook niet zoveel users op je blocklijst te zetten.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 05 dec 2021, 16:54 Misschien soms even een iets minder passief agressieve houding aannemen, dan hoef je ook niet zoveel users op je blocklijst te zetten.
Haha ja echt. Multatuli de langspeelplaat.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sir Robbert schreef: 05 dec 2021, 16:54 Misschien soms even een iets minder passief agressieve houding aannemen, dan hoef je ook niet zoveel users op je blocklijst te zetten.
Ik wil met iedereen een normale inhoudelijke discussie aangaan, maar helaas is dat met sommige mensen niet mogelijk. Helaas is Bob daar 1 van.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 05 dec 2021, 15:18 Zo, toch even 4 hele minuutjes voor het team dat sommigen van ons graag in het veld zouden willen zien.
Ja precies waar ik in het begin op hoopte, de Wit (sinds vandaag Beugeldijk killer :mrgreen:) tussen snelle en creatieve eigen jeugd. =D>
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 05 dec 2021, 16:18 Nou ja, positief is dat de jeugd wat kansjes krijgt, en dat we weer een stapje maken op de ranglijst. Jammer dat die 4-1 niet doorging. Het seizoen is nog niet verloren, met wat versterkingen, en wellicht wat jeugd wat aanhaakt, is plek 4 echt nog makkelijk haalbaar. Genoeg om nog voor te spelen in ieder geval.
Up
Plaats reactie