Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Teun =D>
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Aandoenlijk dat hij een traantje moest laten, die voelde ik wel. Kind van de club en wat een kerel is het geworden. Mooie transfer naar een club die volgens mij goed bij hem past op dit punt in zijn carriere en één prachtig land om te wonen.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

=D> =D> =D>

Hopelijk tot ziens!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Hopelijk komt hij ooit nog eens afbouwen, maar nu eerst in stapjes richting Liverpool, Juventus, Bayern of Real Madrid. Succes Teun, dat je maar snel een vaste basis international mag worden. Hij is veel beter dan Gravenberch, als je de balans op je middenveld wilt houden.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wat een klasbak. Mooi mens en altijd netjes naar AZ toe gebleven ondanks dat het lang duurde voordat de transfer rond was. Beste uithangbord dat we hadden in dit team. Heel veel succes in Italië en hopelijk op een later moment weer terug bij de club waar hij zo van houdt. Teun bedankt! =D>
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SimonPoulsen schreef: 29 aug 2021, 16:50 Traantjes van Teun, mooi om te zien. Clubicoon en voorbeeldprof. Wat hoop ik dat hij het daar goed gaat doen en we hem binnenkort in Oranje kunnen bewonderen. Gouden linkerpoot
Zeker mooie beelden.
loekf2
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 aug 2019, 10:59

SimonPoulsen schreef: 28 aug 2021, 20:04 Waarschijnlijk gewoon een Italiaanse roddelpers journalist die ergens 14mil heeft genoemd, en dat papegaaien ze dan allemaal na. Zal vast wel iets hoger zijn, zeker met bonussen
Schijnt toch echt 12 miljoen + 2 miljoen bonussen te zijn:

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... 67620?s=21

Koopje…
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Tja. De beste speler, aanvoerder en leider. Succes en bedankt.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

loekf2 schreef: 29 aug 2021, 17:56 Schijnt toch echt 12 miljoen + 2 miljoen bonussen te zijn:

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... 67620?s=21

Koopje…
Die Fabrizio is totaal geen betrouwbare bron. Zeker omdat spelers als Koopmeiners voor hem bijzaak zijn.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

loekf2 schreef: 29 aug 2021, 17:56 Schijnt toch echt 12 miljoen + 2 miljoen bonussen te zijn:

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... 67620?s=21

Koopje…
Dat zou nog dramatischer zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

loekf2 schreef: 29 aug 2021, 17:56 Schijnt toch echt 12 miljoen + 2 miljoen bonussen te zijn:

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... 67620?s=21

Koopje…
In Nederland vinden veel mensen dat AZ veel te veel vroeg met 16 a 18 miljoen, maar vandaag heel veel buitenlandse reacties gelezen dat zij 14 miljoen een belachelijk laag bedrag vinden voor deze topper. Ook heel veel United fans die vinden dat hun TD loopt te slapen dat ze Koopmeiners niet gehaald hebben.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Tot ooit. Absoluut uithangbord voor onze club geweest. =D> =D> =D>
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jaren terug al gezegd Teun Koopmeiners staat bij mij als eerste op het wedstrijdformulier. Zo gegroeid en belangrijk geworden voor AZ. Mag zich soms iets meer laten gelden in de groep en op het veld. Hopelijk gooit ie bij Atalanta heel gauw de schroom van zich af en pakt de regie in het veld. Veel succes daar topper! =D>
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Teun bedankt voor alles. Heel veel succes in Italië, held! =D> =D> =D>
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Wat was hij een klasbak. Ik heb hem altijd vergeleken met Beckenbauer. Altijd alles voor de club gegeven. =D> =D> =D> Bedankt Teun , en veel succes bij je nieuwe club. Hoop dat we je nog eens een staande ovatie kunnen geven in ons eigen stadion.
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Succes Teun!
Toch altijd mijn favoriete speler uit de jeugd geweest en blij dat hij het dan ook gehaald heeft tot deze stap!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

De manier waarop hij voor de camera staat. De oprechtheid, de bedenkendheid. De tranen die komen omdat het echt officieel is. Die 14 miljoen maakt me niet eens meer uit; of het nou meer of minder is. Dezee AZ-held verdient gewoon een transfer.

Hij heeft in een enorme achtbaan geleefd afgelopen weken, maar heeft zich altijd ingezet voor de club waar hij is opgeleid. Als er 1 AZ-jeugdspeler hier een doek buiten het stadion of een standbeeld verdient dan is het wel Teun Koopmeiners. Teun; als je dit leest, je bent één van ons. Je bent een voorbeeld. Je bent AZ-er. Maak ons trots daar in Bergamo.
Compete to complete
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZSander schreef: 29 aug 2021, 22:12 De manier waarop hij voor de camera staat. De oprechtheid, de bedenkendheid. De tranen die komen omdat het echt officieel is. Die 14 miljoen maakt me niet eens meer uit; of het nou meer of minder is. Dezee AZ-held verdient gewoon een transfer.

Hij heeft in een enorme achtbaan geleefd afgelopen weken, maar heeft zich altijd ingezet voor de club waar hij is opgeleid. Als er 1 AZ-jeugdspeler hier een doek buiten het stadion of een standbeeld verdient dan is het wel Teun Koopmeiners. Teun; als je dit leest, je bent één van ons. Je bent een voorbeeld. Je bent AZ-er. Maak ons trots daar in Bergamo.
Absoluut.

Hoe betrouwbaar is deze bron? 😉
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 29 aug 2021, 22:20 Absoluut.

Hoe betrouwbaar is deze bron? 😉
Zo betrouwbaar als ik het kan krijgen :wink: Hoorde het gisteravond en komt van binnen AZ. Doorverkooppercentage schijnt niet heel hoog te zijn, maar dat was wat onzeker. Weet daar de hoogte ook niet precies van.
Compete to complete
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZSander schreef: 29 aug 2021, 22:12 De manier waarop hij voor de camera staat. De oprechtheid, de bedenkendheid. De tranen die komen omdat het echt officieel is. Die 14 miljoen maakt me niet eens meer uit; of het nou meer of minder is. Dezee AZ-held verdient gewoon een transfer.

Hij heeft in een enorme achtbaan geleefd afgelopen weken, maar heeft zich altijd ingezet voor de club waar hij is opgeleid. Als er 1 AZ-jeugdspeler hier een doek buiten het stadion of een standbeeld verdient dan is het wel Teun Koopmeiners. Teun; als je dit leest, je bent één van ons. Je bent een voorbeeld. Je bent AZ-er. Maak ons trots daar in Bergamo.
Mee eens. Het bedrag valt veel lager uit dan de eerdere naar buiten komende bedragen. Maar Teun verdient zijn transfer in alle opzichten. Goed dat AZ hem deze stap heeft gegund!
Gesloten