Competitieprogramma 2021/22

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 08 aug 2021, 09:16 Gebruik het al jaren op Outlook, maar nog steeds geen wedstrijd te zien (heb de komende maand er maar handmatig er ingezet). Ik had al helpdesk gecheckt een paar weken terug, die zeiden wacht tot de aanbieder het aanbied. Nog maar is contact leggen dus :(
Deze https://fixtur.es/up-to-date werkt bij jou ook niet?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 08 aug 2021, 09:27 Deze https://fixtur.es/up-to-date werkt bij jou ook niet?
Dit is oude manier, ik wacht even mijn support vraag af, en als het dan nog niet werkt ga hier is naar kijken.
Dank je wel.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wat is de zin van een nieuwe agenda maken voor een nieuw seizoen? Waarom niet de oude continueren?
Heb gvd nou al een afspraak staan omdat wedstrijden niet meer in de agenda staan :evil:

@FugAZi hou je ons op de hoogte?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 09 aug 2021, 05:33 Wat is de zin van een nieuwe agenda maken voor een nieuw seizoen? Waarom niet de oude continueren?
Heb gvd nou al een afspraak staan omdat wedstrijden niet meer in de agenda staan :evil:

@FugAZi hou je ons op de hoogte?
Ja vreselijk, vorig jaar hadden al mijn familieleden ook de AZ agenda, zodat ze konden zien wanneer er geen (of in overleg) afspraken gemaakt kunnen worden in onze gezamenlijke agenda. Nu ging het bij mij ook mis en staat er feestje geplannend tijdens RKC, ik heb dus maar handmatig de agenda gevuld voor komende maand.


Het wordt steeds vreemder, ik schreef Ecal support dat mensen via Google agenda wel wedstrijden kunnen zien dit kreeg ik terug :evil:

"As i have mentioned, the publisher of the team has not updated their fixtures on our end. the last update they made was last May 2021. I'm checking their account with us that's why im telling you this."
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ heeft dus gewoon een incompetent kudt-bedrijf in de arm genomen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik heb deze geïmporteerd. Werkt bij mij prima:

https://maak-agenda.nl/team/AZ
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik heb een kalender aan de muur hangen en schrijf de wedstrijden daarop. Geeft nooit storingen. ;)
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Heerlijk old school. :lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Forza AZ schreef: 09 aug 2021, 10:14 Ik heb een kalender aan de muur hangen en schrijf de wedstrijden daarop. Geeft nooit storingen. ;)
Wel potje tipex bij de hand ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Forza AZ schreef: 09 aug 2021, 10:14 Ik heb een kalender aan de muur hangen en schrijf de wedstrijden daarop. Geeft nooit storingen. ;)
Daar heeft de directrice niets aan als ze met vriendinnen van alles aan het afspreken is, en ze is niet thuis.

Als ze iets afgesproken heeft en ik kom achteraf met "AZ moet ook voetballen dus ik ben niet thuis", dat geeft pas storingen :lol:
Perry schreef: 09 aug 2021, 08:28 Ik heb deze geïmporteerd. Werkt bij mij prima:

https://maak-agenda.nl/team/AZ

Wordt deze geupdate bj veranderingen in het schema, en worden ook de nieuwe wedstrijden en seizoenen er in gezet?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

dirkjan schreef: 09 aug 2021, 10:52

Wordt deze geupdate bj veranderingen in het schema, en worden ook de nieuwe wedstrijden en seizoenen er in gezet?
Dat niet helaas.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Pffff de agenda werkt sinds gisteren, nog geen Uefa data, maar competitie staat er goed in.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik kreeg dan ook spontaan melding dat de wedstrijd over anderhalve dag is. Dat is ook irritant. Ik wil geen meldingen! :evil:
Maar het staat er in, gelukkig maar.

Verder is het niet echt up to date, zelf Idrissi staat nog tussen de spelerlijst :lol:
2021-08-13 06_45_45-ECAL en nog 5 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ Edge.jpg
2021-08-13 06_45_45-ECAL en nog 5 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ Edge.jpg (41.21 KiB) 2274 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik heb ze ook op de smartphone. Maar Jong AZ is dan weer niet gelukt. Die maar even apart proberen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 13 aug 2021, 04:55 Ik heb ze ook op de smartphone. Maar Jong AZ is dan weer niet gelukt. Die maar even apart proberen.
Jong AZ inderdaad ook aangevinkt maar staan er niet bij. Uefa staat er nu wel bij.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Wordt toch direct volle bak er tegenaan voor AZ met best zware tegenstanders. Hoe denken we ervoor te staan halverwege november, top5 of eronder?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

adrie1979 schreef: 14 aug 2021, 11:52 Wordt toch direct volle bak er tegenaan voor AZ met best zware tegenstanders. Hoe denken we ervoor te staan halverwege november, top5 of eronder?
Met deze selectie (inclusief de nieuwe keeper) moet je 3e of 4e staan en zelfs nog dicht achter ajax en Psv.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 14 aug 2021, 12:37 Met deze selectie (inclusief de nieuwe keeper) moet je 3e of 4e staan en zelfs nog dicht achter ajax en Psv.
Mits een paar key players grotendeels fit blijven (Wijndal, Midtsjo en Karlsson) kan het wel een leuk seizoen worden. Maar vooral als je kijkt naar de huidige Bank moet je jezelf gewoon niet gaan vergelijken met ajax en PSV. De stap van Midtsjo naar Clasie, Wijndal naar Oosting en Karlsson naar Evjen is gigantisch. De eerste wedstrijd tegen Celtic wordt wat dat betreft een interessante pot zonder Karlsson, kunnen we dat opvangen?

Als Koopmeiners vertrekt verwacht ik nog wel een breedte aanvulling aan het einde van de window. Boven Feyenoord eindigen moet ons hoofddoel zijn, en zoals het er nu voor staat hebben we aardig aan elkaar gewaagde selecties qua kwaliteit. Het kan nooit slechter gaan dan vorig seizoen in de eerste weken, dusja laat ze maar komen.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

SimonPoulsen schreef: 14 aug 2021, 12:58 Mits een paar key players grotendeels fit blijven (Wijndal, Midtsjo en Karlsson) kan het wel een leuk seizoen worden. Maar vooral als je kijkt naar de huidige Bank moet je jezelf gewoon niet gaan vergelijken met ajax en PSV. De stap van Midtsjo naar Clasie, Wijndal naar Oosting en Karlsson naar Evjen is gigantisch. De eerste wedstrijd tegen Celtic wordt wat dat betreft een interessante pot zonder Karlsson, kunnen we dat opvangen?

Als Koopmeiners vertrekt verwacht ik nog wel een breedte aanvulling aan het einde van de window. Boven Feyenoord eindigen moet ons hoofddoel zijn, en zoals het er nu voor staat hebben we aardig aan elkaar gewaagde selecties qua kwaliteit. Het kan nooit slechter gaan dan vorig seizoen in de eerste weken, dusja laat ze maar komen.
Nou ja, daar ben ik wel een beetje bang voor, je moet goed uit de startblokken starten. Maar ja da`s ook een dooddoener, I know.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Forza AZ schreef: 30 jul 2021, 14:01 AZ-Fortuna Sittard is verplaatst van zondag 22 augustus naar woensdag 1 of donderdag 2 december. Dit op verzoek van AZ om zich beter te kunnen voorbereiden op de return van de 4e voorronde EL.
Volgens AZ.nl is de nieuwe datum woensdag 1 december, aanvang 20.00u.
Gesloten