Forum technische zaken (inlogproblemen? info@azfanpage.nl)

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Wellicht is het idee al vaker opgekomen of is het niet rendabel voor de aantal gebruikers maaaar... Is er ooit gedacht aan een Forum app voor telefoon of tablet gebruik? De internet pagina werkt nu prima maar een app is misschien ook een optie om nog meer (jonge)mensen te bereiken. Ik heb geen idee of dit veel werk is of niet en jullie kunnen ook beter inschatten of het druk genoeg is om veel tijd te steken in iets nieuws.

Verder had ik het idee om een post te kunnen liken. Dus wanneer iemand een goed verhaal heeft dat je dat dan kan liken. Geen duimpjes naar beneden want we moeten natuurlijk wel positief blijven. Wederom heb ik geen idee of dat technisch mogelijk is maargoed.. Zomaar twee ideetjes. Moet niet, kan wel
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hoi fanpage, bij verschillende topics werkt de groene button (direct naar het laatst gelezen bericht) niet meer?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 10 mei 2021, 23:44 Hoi fanpage, bij verschillende topics werkt de groene button (direct naar het laatst gelezen bericht) niet meer?
Heb je het gemaild? Kan ook via het emailadres in de topictitel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 11 mei 2021, 08:54 Heb je het gemaild? Kan ook via het emailadres in de topictitel.
Hoe mailen werkt weet ik niet?

Ik navigeer altijd via - > Onze Glorie - > Elftal, Technische staf en Bestuur en ga dan de topics 1 voor 1 af door op de groene knop te drukken waardoor je meteen naar het laatst gelezen bericht gaat. ( hier werkt de groene knop van Robert Eenhoorn en Ferdy Druijf niet. Er zijn er meerdere maar die zal ik later wel melden als ik ze weer tegenkom)

-> bij in de media werkt van podcast 67 de groene knop niet
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 11 mei 2021, 10:37 Hoe mailen werkt weet ik niet?

Ik navigeer altijd via - > Onze Glorie - > Elftal, Technische staf en Bestuur en ga dan de topics 1 voor 1 af door op de groene knop te drukken waardoor je meteen naar het laatst gelezen bericht gaat. ( hier werkt de groene knop van Robert Eenhoorn en Ferdy Druijf niet. Er zijn er meerdere maar die zal ik later wel melden als ik ze weer tegenkom)

-> bij in de media werkt van podcast 67 de groene knop niet
Niet via de forumpagina maar gewoon via outlook ofzo.

Bij mij werkt het gewoon trouwens.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Het rode puntje werkt hetzelfde, zie je deze wel?
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg (20.66 KiB) 3205 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 12 mei 2021, 04:45 Het rode puntje werkt hetzelfde, zie je deze wel?
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg
Wauw weer wat geleerd, thx
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Ik word om de haverklap automatisch uitgelogd. Een paar maanden geleden had ik daar ook al last van. Is dit een bekend issue?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 15 jul 2021, 20:25 Ik word om de haverklap automatisch uitgelogd. Een paar maanden geleden had ik daar ook al last van. Is dit een bekend issue?
Niet bij mij bekend. Heb je al gemaild?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 15 jul 2021, 20:25 Ik word om de haverklap automatisch uitgelogd. Een paar maanden geleden had ik daar ook al last van. Is dit een bekend issue?
Tijdens een sessie?
Ik moet wel elke keer als ik op de site wil opnieuw inloggen; al sinds de nieuwe site.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Kilkenny schreef: 15 jul 2021, 20:49 Niet bij mij bekend. Heb je al gemaild?
Nee, nog niet. Zal ik doen.
salmonyappi schreef: 15 jul 2021, 22:12 Tijdens een sessie?
Ik moet wel elke keer als ik op de site wil opnieuw inloggen; al sinds de nieuwe site.
Ja echt tijdens een sessie. Dan ben ik ingelogd terwijl ik in het topic zit, en als ik dan een subtopic aanklik word ik er uit gegooid. Of ik wil een reactie plaatsen, dan klik ik op verzend en dan word ik uitgelogd. Superirritant.

Sinds de nieuwe site moet ik ook steeds opnieuw inloggen inderdaad. Maar dat vind ik nog niet eens zo heel erg. Er tijdens je sessie steeds uitgegooid worden wel...
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik heb hetzelfde, met edge via VPN. Zonder VPN niet geprobeerd. Ik zal de mailbox niet vol spammen, Huiswaard weet er al van via Bombaman.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik moet nu ook met enige regelmaat opnieuw inloggen nadat ik topics open via actieve onderwerpen...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

pAZcal schreef: 22 jul 2021, 07:21 Ik moet nu ook met enige regelmaat opnieuw inloggen nadat ik topics open via actieve onderwerpen...
Meestal kan ik via die weg 1 of 2 topics openen en moet ik daarna opnieuw inloggen.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik moet zelfs na het typen van een reactie opnieuw inloggen om de reactie daadwerkelijk te plaatsen..
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ja, tis rete irritant
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik heb vooral inlogproblemen als ik via mijn telefoon probeer te reageren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Ik zal nog een mailtje sturen. Vorige keer scheen het met drukte op de server te maken te hebben. Toen ik dat hier wilde vermelden werd ik weer uitgelogd en had ik geen zin om het hele verhaal opnieuw te tikken.

Het zou natuurlijk kunnen dat dat nu weer zo is in verband met de transfergeruchten. Ik laat het weten als ik weer reactie heb.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Omdat het nogal druk is op de site en forum (veel meelezers) heb ik Cloudflare tussen gebruiker en server gezet om traffic af te vangen. Dat werkt prima, behalve dat het nu met de sessies misging. Dat is als het goed is nu opgelost....
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Het lijkt inderdaad te werken, deze sessie nog niet opnieuw in hoeven te loggen. Erg fijn!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie