Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10335
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

handelaar schreef: 23 okt 2019, 22:50 Je veranderd ook niet van mening, mochten we (ik zeg het heel voorzichtig) drie punten komend weekend vanuit Eindhoven meenemen
Nee.

Nog even los van de samenstelling van de selectie is het natuurlijk ook zo dat de top 2 meer punten pakt door daadwerkelijk thuisvoordeel en 'falende' arbitrage.

Bovendien ... wij vinden Bizot, Boadu en Stengs natuurlijk helemaal fantastisch, maar spelers als Zoet, Malen en Bergwijn zijn ook gewoon drie stappen verder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 24 okt 2019, 07:49 Nee.

Nog even los van de samenstelling van de selectie is het natuurlijk ook zo dat de top 2 meer punten pakt door daadwerkelijk thuisvoordeel en 'falende' arbitrage.

Bovendien ... wij vinden Bizot, Boadu en Stengs natuurlijk helemaal fantastisch, maar spelers als Zoet, Malen en Bergwijn zijn ook gewoon drie stappen verder.

Zoet beter/verder dan Bizot? Dan zou ik de laatste twee jaar nog eens goed bekijken. Bergwijn speelt al wat langer op top niveau maar zou hem niet willen ruilen voor Stengs. Vind Bergwijn vrij overschat als ik eerlijk ben.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 24 okt 2019, 10:40 Zoet beter/verder dan Bizot? Dan zou ik de laatste twee jaar nog eens goed bekijken. Bergwijn speelt al wat langer op top niveau maar zou hem niet willen ruilen voor Stengs. Vind Bergwijn vrij overschat als ik eerlijk ben.
Zoet is verder als Bizot. Heeft veel meer wedstrijden op topniveau en onder druk gespeeld. Ik dacht dat Bizot beter werd dit seizoen, maar tegen Heerenveen zakte ie wat mij betreft weer door de ondergrens met zijn twijfelende optreden waarin teveel zaken niet goed inschatte.

Bergwijn en Stegs zijn niet echt vergelijkbaar. Bergwijn is fysiek sterker, terwijl Stengs veel meer stylist is. Voorlopig staat Bergwijn boven Stengs, omdat die eerste zich al veel meer heeft bewezen op het hoogste niveau.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZ 4 Life schreef: 24 okt 2019, 10:40 Zoet beter/verder dan Bizot? Dan zou ik de laatste twee jaar nog eens goed bekijken. Bergwijn speelt al wat langer op top niveau maar zou hem niet willen ruilen voor Stengs. Vind Bergwijn vrij overschat als ik eerlijk ben.
Helemaal mee eens. Als je ziet wat voor groei Koopmeiners, Stengs (lijkt met de week beslissender te worden), Boadu, Wijndal maar ook de zweden Svensson maar vooral Midtsjo door maken weet ik het nog niet of PSV veel verder is. Bij PSV zie je toch ook dat de aankopen te wensen overlaten, zo valt Bruma tegen en is zijn basisplaats alweer kwijt voor de andere aankoop (Doan) die ook zijn draai niet kan vinden. Is er veel kritiek op de defensie met een aankoop als Baumgartl en komen eigen talenten als Hendrix en Rosario op het middenveld tekort. Wat dat betreft is Huiberts wel spekkoper want van de 'basisspelers' valt hier niemand tegen, enkel op de 10 positie valt nog iets te zeggen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

handelaar schreef: 25 okt 2019, 07:02 Helemaal mee eens. Als je ziet wat voor groei Koopmeiners, Stengs (lijkt met de week beslissender te worden), Boadu, Wijndal maar ook de zweden Svensson maar vooral Midtsjo door maken weet ik het nog niet of PSV veel verder is. Bij PSV zie je toch ook dat de aankopen te wensen overlaten, zo valt Bruma tegen en is zijn basisplaats alweer kwijt voor de andere aankoop (Doan) die ook zijn draai niet kan vinden. Is er veel kritiek op de defensie met een aankoop als Baumgartl en komen eigen talenten als Hendrix en Rosario op het middenveld tekort. Wat dat betreft is Huiberts wel spekkoper want van de 'basisspelers' valt hier niemand tegen, enkel op de 10 positie valt nog iets te zeggen.
Dit is een post die geloofwaardig lijkt na een overwinning.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 25 okt 2019, 07:06 Dit is een post die geloofwaardig lijkt na een overwinning.
Nou, dan hoop ik ook dat het geldt voor na dit weekend.
Maar jij vind de talenten van psv (want van de aankopen moeten ze het ook niet meer hebben) veel verder dan die van AZ?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

PSV is beter in voetbal dan AZ. Daar hebben ze ook een heleboel meer centjes ingestoken dan wij, maar het is wel zo. Ik kan een hele analyse van speler vs speler gaan maken, maar onderaan de streep zijn de ~17 spelers die het gros van de speeltijd invullen bij beide clubs bij PSV beter dan bij AZ.

Nou als je mogelijkheden van beide clubs mee gaat nemen in de berekening, dan is AZ vele malen beter dan eigenlijk alle eredivisie clubs. Maar daar heb je het niet over.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

~AZ~ schreef: 25 okt 2019, 07:34 PSV is beter in voetbal dan AZ. Daar hebben ze ook een heleboel meer centjes ingestoken dan wij, maar het is wel zo. Ik kan een hele analyse van speler vs speler gaan maken, maar onderaan de streep zijn de ~17 spelers die het gros van de speeltijd invullen bij beide clubs bij PSV beter dan bij AZ.

Nou als je mogelijkheden van beide clubs mee gaat nemen in de berekening, dan is AZ vele malen beter dan eigenlijk alle eredivisie clubs. Maar daar heb je het niet over.
Precies, helemaal mee eens. We zijn geen favoriet in Eindhoven zondag en de laatste keer dat we daar gewonnen hebben was volgens mij met Koevermans in 2007...
Hup AZ.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 24 okt 2019, 12:20 Zoet is verder als Bizot. Heeft veel meer wedstrijden op topniveau en onder druk gespeeld. Ik dacht dat Bizot beter werd dit seizoen, maar tegen Heerenveen zakte ie wat mij betreft weer door de ondergrens met zijn twijfelende optreden waarin teveel zaken niet goed inschatte.
Dan heb je het over één mindere wedstrijd. Bizot heeft elk seizoen twee mindere wedstrijden. Op 45 wedstrijden vind ik dat niet zo erg. Hij is over het algemeen onwijs stabiel en maakt zelden blunders. Daarnaast pakt hij ook geregeld punten. Hij heeft dit seizoen ook al op belangrijke momenten moeilijke ballen uit zijn doel gehouden. Vergelijk dat eens even met Zoet die zelden punten pakt voor PSV en geregeld ballen doorlaat die Bizot zou hebben gehad. Ik zou op dit moment Bizot absoluut niet willen ruilen voor Zoet. En dat zeg ik niet op basis van de laatste paar weken maar op basis van de prestaties van de laatste anderhalf jaar.
Bergwijn en Stegs zijn niet echt vergelijkbaar. Bergwijn is fysiek sterker, terwijl Stengs veel meer stylist is. Voorlopig staat Bergwijn boven Stengs, omdat die eerste zich al veel meer heeft bewezen op het hoogste niveau.
Dat zeg ik, Bergwijn is wat verder omdat hij al langer op dat niveau speelt. Ze spelen echter op dezelfde positie dus kan je ze met elkaar vergelijken. Ik zou Stengs ook nooit willen ruilen voor de overschatte Bergwijn.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Antti Opdam schreef: 24 okt 2019, 07:49 Nee.

Nog even los van de samenstelling van de selectie is het natuurlijk ook zo dat de top 2 meer punten pakt door daadwerkelijk thuisvoordeel en 'falende' arbitrage.

Bovendien ... wij vinden Bizot, Boadu en Stengs natuurlijk helemaal fantastisch, maar spelers als Zoet, Malen en Bergwijn zijn ook gewoon drie stappen verder.
Je kijkt er nog steeds zo tegen aan of is je mening al wat aan het veranderen!?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

''Dát is de reden dat AZ liever niet meer aan ajax en PSV verkoopt''

Supporters van PSV en ajax laten zich op de sociale media meermaals uit over Teun Koopmeiners, Myron Boadu en Calvin Stengs. Het trio van AZ maakt dit seizoen grote indruk, maar in Alkmaar is men niet happig om mee te werken aan een transfer van een van hen naar Eindhoven of Amsterdam.

"AZ hoopt het gat te verkleinen, dát is de reden dat ze liever niet meer aan ajax en PSV verkopen. En geef ze eens ongelijk", laat Brian Wijker, sportjournalist van het Noordhollands Dagblad, weten via zijn Twitter-account.

Feyenoord hoeft helemaal niet te rekenen op hun komst. "Ik zou de laatste vijftien jaar onder de loep nemen. Dan kun je constateren dat er van een gat tussen Feyenoord en AZ al nauwelijks meer sprake is. Maar eens of oneens: lijkt me enkel goed dat je als subtopper ambities hebt en geen genoegen neemt met een vierde plek."

Volgens Wijker staat ajax nog niet op eenzame hoogte. "ajax is goed op weg, maar er is nog niets structureel. Net als dat dit bij AZ in Nederland nog niet zo is. Zelfde verhaal. Maar wat wil je dan? Dat andere clubs zich bij de ajax-heerschappij neerleggen en niet hogerop willen, omdat het niet reëel is? Vast goed voor de competitie", besluit hij.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10335
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

handelaar schreef: 02 nov 2019, 21:40 Je kijkt er nog steeds zo tegen aan of is je mening al wat aan het veranderen!?
Mag ik er in de winterstop op terug komen?

;-)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10335
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 24 okt 2019, 10:40 Zoet beter/verder dan Bizot? Dan zou ik de laatste twee jaar nog eens goed bekijken. Bergwijn speelt al wat langer op top niveau maar zou hem niet willen ruilen voor Stengs. Vind Bergwijn vrij overschat als ik eerlijk ben.
Beide staan hoger in de hiërarchie in het Nederlands elftal.

Dat heeft een reden.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Antti Opdam schreef: 06 nov 2019, 12:31 Beide staan hoger in de hiërarchie in het Nederlands elftal.

Dat heeft een reden.
De reden is de keuze van de bondscoach. Coaches maken regelmatig verkeerde keuzes, dat hebben we in Alkmaar op de harde manier keer op keer geleerd.

Ik denk dat de keuze voor Zoet boven Bizot niet zo evident is als je hier doet voorkomen. Wat eens was, hoeft nu niet meer zo te zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8331
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 06 nov 2019, 12:31 Beide staan hoger in de hiërarchie in het Nederlands elftal.

Dat heeft een reden.
De mening van iemand anders als argument aanvoeren.... zwaktebod hoor.

We horen liever jouw mening dan die van de bondscoach. :wink:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Antti Opdam schreef: 06 nov 2019, 12:29 Mag ik er in de winterstop op terug komen?

;-)
Heel wijs, anders moet je wellicht je mening weer herzien en dat is (Jahanbakhsh :wink: ) niet je sterkste kant.
Overigens mooi artikel van Iwan van Duren in VI
de-onweerstaanbare-opmars-van-de-AZ-talenten
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Het gaat te goed en bij anderen te slecht. Je hoort bijna Gerbrands Huiberts bellen. Net zoals Overmars Slot gaat bellen als ten Hag naar BM gaat. En dan nog het komende getrek aan Wijndal, Midsjo, Koopmeiners, Idrissi, Stengs en Boadu. Oh, oh, waar gaat dit heen?! Er zijn twee opties voor succes. Dit jaar kampioen worden of iedereen aan boord houden en het volgend jaar laten gebeuren. In ieder geval moet het salarishuis wel omhoog als het optie 2 wordt. Scenario van een leeggeroofde club met een zak poen wil ik niet zien..... :?
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Succes bij AZ is per definitie radioactief. Dan komt de hele omgeving in beweging om de boel te destabiliseren. De kunst is om het zo lang mogelijk vol te houden, er zo veel mogelijk uit te trekken wanneer de bronnen van het succes toch vertrekken en de volgende generatie die succes komt brengen zo snel mogelijk weer klaar te hebben staan. Ik vertrouw AZ daar wel in.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 08 nov 2019, 09:14 Succes bij AZ is per definitie radioactief. Dan komt de hele omgeving in beweging om de boel te destabiliseren. De kunst is om het zo lang mogelijk vol te houden, er zo veel mogelijk uit te trekken wanneer de bronnen van het succes toch vertrekken en de volgende generatie die succes komt brengen zo snel mogelijk weer klaar te hebben staan. Ik vertrouw AZ daar wel in.
Dat is toch overal zo in Nederland waar succes is, dat was bij ajax vorig jaar niet anders. Dat hele elftal werd ergens anders naartoe geschreven. Uiteindelijk zal je daar als club op in moeten spelen. Ga je nu al verlengen, contracten op waarderen etc. Welk plaatje schets je als club? Dit succes, beetje afhankelijk van waar het eindigt, kan natuurlijk smaken naar meer. Het is ook een echte vriendengroep. Het kan heel goed dat die met elkaar afspreken om nog een jaar bij elkaar te blijven.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 586
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Of contracten verlengen gaat lukken, weet ik niet. Maar opwaarderen kan altijd. Geef je wel een duidelijk signaal naar belangstellenden.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Plaats reactie