Lichting 2004 (AZ O17, 2020/21)

De jeugd is de toekomst. Alles over de jonge talenten van AZ.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Omdat het eerder niet uitkwam? Het is toch best een tijd van tevoren bekend wanneer iemand jarig is en dan kun je gesprekken toch gewoon tijdig plannen?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

dirkjan schreef: 15 mar 2019, 05:40 Ik weet alleen dat het bij AZ wel vaker wat lang(er) duurt. Volgens mij was Boadu ook al 16-en-een-half ofzo voordat ie tekende, omdat het eerder niet uit kwam.
Om Boadu werd toch gevochten nog ook door buitenlandse clubs?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ze waren er ook al wel uit maar een geschikt moment kwam pas later.
Getekend begin juni 2017 https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... debuteren/
16 geworden op 14-01-17 https://nl.wikipedia.org/wiki/Myron_Boadu
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Vanavond het gerucht dat Rio Hillen toch naar de neuzen verkast. Waardeloos!!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 25 mar 2019, 19:57 Vanavond het gerucht dat Rio Hillen toch naar de neuzen verkast. Waardeloos!!
Inderdaad zwaar waardeloos. En nu maar hopen dat hij de enige blijft.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Rio Hillen, wat een lulletje.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 26 mar 2019, 09:30 Rio Hillen, wat een lulletje.
:lol:
Ja, nu wel inderdaad. Typetje 020 pyjama. Dat hou je niet tegen. Overigens pakken dit soort overstappen vaak niet eens goed uit. Gelukkig kiezen veel talenten er voor om in de vertrouwde omgeving te blijven, bij de club van wie ze in eerste instantie wel het vertrouwen kregen. Loyaliteit is een belangrijke kwaliteit bij voetballers en dat heeft deze jongen dus niet. Jammer voor hem, deze overstap. :D
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

ik mag hopen dat ie vanaf nu op de bank mag plaatsnemen. Zonde om daar nu nog in te investeren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 26 mar 2019, 12:24 ik mag hopen dat ie vanaf nu op de bank mag plaatsnemen. Zonde om daar nu nog in te investeren.
Als zijn presteren de rest van dit seizoen kan bijdragen aan een toppositie van zijn team, gewoon laten staan. AZ moet ook geen rancuneus Calimero clubje zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Jammer, dat zo'n talent verloren gaat voor AZ.

ajax zal er niet perse beter van worden, want zij zoeken spelers die ajax op termijn kampioen kunnen maken. Rio is nu pas 16 en heeft nog een enorm lange weg te gaan. Waarin nog van alles kan gebeuren.

Hij neemt en zware gok om op basis van sentiment uit de vertrouwde omgeving te stappen. Hij heeft de kans om te slagen als profvoetballer voor zichzelf onzekerder gemaakt, want als je kijkt naar het niveau van de opleiding En de kans op een debuut in de eredivisie was bij AZ groter.

Ik heb wel genoten van de ruime samenvattingen die zijn vader op YouTube maakte van de wedstrijden. Dat ga ik zeker missen. Ik neem aan dat Hij vanaf vandaag nu terug naar O16 gaat en andere talenten nu de kans krijgen om het te laten zien.
...... and that's what we mean by honey \:D/
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een verdediger hadden we wel nodig #-o
Zou die jongen ondanks alles geen goede vooruitzichten gezien hebben?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 26 mar 2019, 13:03 Een verdediger hadden we wel nodig #-o
Zou die jongen ondanks alles geen goede vooruitzichten gezien hebben?
Als ik naar deze tekst (televaag) kijk dan gaat het misschien ook om de "vooruitzichten" van zijn zaakwaarnemerd en of zijn familie....
De linksbenige centrale verdediger schuift komende week met zijn management van Forza Sports Group bij ajax aan om over een verbintenis voor drie seizoenen te onderhandelen. De Amsterdammer legt daarmee de interesse van Chelsea, Borussia Dortmund en PSV naast zich neer.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Er is nog een talent uit deze lichting waaraan zwaar wordt getrokken. Eentje waarvan ik verwacht dat ie ook vertrekt. Als er één schaap over de dam is ........

Kian Fitz Jim jarig op 5 juli a.s. en wordt dan 16 jaar. Zeer talentvolle middenvelder. Waar gaat hij zijn eerste contract tekenen? Binnenland of misschien wel buitenland. Opleiden voor ........
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Wellicht geven ze hem een contract van een ton, papa een lease auto en via constructie ouders nog een tonnetje tekengeld.

Van der Moot en Walian dachten er ook beter van te worden ...

Bij Zwolle zitten ze ook weer te winkelen. Wel zeuren dat Zwolle om financiële reden geen echt gras heeft maar wel de club van toekomstige inkomsten beroven. Eigenlijk zou je met alle clubs moeten afspreken om niet meer tegen ajax te spelen. Gewoon het veld oplopen en op de grond gaan zitten.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Je kan in ieder geval 3 punten kado doen in de laatste pot van het seizoen als het 020 even niet zo goed uitkomt.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

kuifje schreef: 26 mar 2019, 17:22 Wellicht geven ze hem een contract van een ton, papa een lease auto en via constructie ouders nog een tonnetje tekengeld.

Van der Moot en Walian dachten er ook beter van te worden ...

Bij Zwolle zitten ze ook weer te winkelen. Wel zeuren dat Zwolle om financiële reden geen echt gras heeft maar wel de club van toekomstige inkomsten beroven. Eigenlijk zou je met alle clubs moeten afspreken om niet meer tegen ajax te spelen. Gewoon het veld oplopen en op de grond gaan zitten.
Laten we om te beginnen Tim Vrouwe eens een gebiedsverbod rond Wijde Wormer te geven. Na Bijleveld en Schouten presteert deze schurftige hond het (mijn excuses aan deze dieren) weer een talent uit te leveren aan Rovermars cs. Mag Rio straks onder toezicht van toptrainers Heitenga en Reiziger zijn carrière verkloten. Gelukkig zullen Almere en Volendam straks op 20 jarige leeftijd hem willen opvangen om met een forse vertraging toch nog een armetierige verlenging van zijn carrière te geven.
ajax betaalt net zoveel aan zaakwaarnemers (9,4 miljoen) als de rest van de eredivisie bij elkaar. Niet tegen die gasten voetballen heeft geen zin. Je zou echter wel als eredivisie tegen PSV gewoon je best niet kunnen doen. Laat die gewoon maar 10 jaar kampioen worden.
Gelukkig heeft vader Hillen alle wedstrijden van zijn zoon op de video gezet. Heeft ie over 5 jaar nog iets om naar te kijken.
Wedstrijdfilms met zijn zoon zal hij dan niet meer maken. ' nachts wakker liggen en zich afvragen waarom het allemaal mis is gegaan wens ik deze geldwolf toe.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 26 mar 2019, 17:58 Laten we om te beginnen Tim Vrouwe eens een gebiedsverbod rond Wijde Wormer te geven. Na Bijleveld en Schouten presteert deze schurftige hond het (mijn excuses aan deze dieren) weer een talent uit te leveren aan Rovermars cs. Mag Rio straks onder toezicht van toptrainers Heitenga en Reiziger zijn carrière verkloten. Gelukkig zullen Almere en Volendam straks op 20 jarige leeftijd hem willen opvangen om met een forse vertraging toch nog een armetierige verlenging van zijn carrière te geven.
ajax betaalt net zoveel aan zaakwaarnemers (9,4 miljoen) als de rest van de eredivisie bij elkaar. Niet tegen die gasten voetballen heeft geen zin. Je zou echter wel als eredivisie tegen PSV gewoon je best niet kunnen doen. Laat die gewoon maar 10 jaar kampioen worden.
Gelukkig heeft vader Hillen alle wedstrijden van zijn zoon op de video gezet. Heeft ie over 5 jaar nog iets om naar te kijken.
Wedstrijdfilms met zijn zoon zal hij dan niet meer maken. ' nachts wakker liggen en zich afvragen waarom het allemaal mis is gegaan wens ik deze geldwolf toe.
Ik vind het een goede zaak om bekende scouts van ajax geen toegang meer te geven. Gewoon met pek en veren eruit zetten als ze toch weer komen.

Ik vind het altijd weer een fijne gedachte dat bijna alle spelers die van AZ naar ajax verhuizen nooit meer hun niveau van hun tijd bij AZ halen. In dat opzicht weinig hoopvol voor hillen. Om zijn vader de schuld te geven gaat mij iets te ver, want het kan ook de wil van de moeder zijn of gewoon van hullen zelf. Die ik het het meeste kwalijk neem is ajax, die gewoon hiermee doorgaan en daarmee laten zien dat het "herenakkoord" ze echt niets interesseert.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Lecompte schreef: 26 mar 2019, 17:58 Laten we om te beginnen Tim Vrouwe eens een gebiedsverbod rond Wijde Wormer te geven.
Alle teams spelen om de week uit, dus of je het daarmee oplost...
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

AZ-073 schreef: 27 mar 2019, 11:07 Alle teams spelen om de week uit, dus of je het daarmee oplost...
Als de overige eredivisieteams volgen komt alles goed. :D
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Volgens mij zit Thomas Ouwejan wordt Ouwejan begeleid door hetzelfde kantoor. Dus dat lijkt me wat problematisch worden :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Plaats reactie