AZ-Feyenoord (zo 22 apr, 18.00u, KNVB-beker)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

En die onzinnige kritiek op v.d. Brom is ook belachelijk. Kijk naar de plaats op de ranglijst, het puntenaantal, EL voetbal zonder play offs met een kleine begroting. Hij is zeer succesvol, welbeschouwd. Elk jaar de doelstelling halen, twee keer de bekerfinale gehaald. Volgens mij mag ie blijven !!
Het lijkt me belangrijker dat de moed die jongens in de schoenen zakt zodra ze onder druk in een groot stadion spelen.
catweazle
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 jun 2009, 15:30

differentcook schreef: 22 apr 2018, 17:55 Uhm, dat zijn de vaste teksten van Brom van voor PSV (met het bijbehorende gejammer van de supporters).
Tegen PSV bleek het 5-3-2 of 3-5-2 systeem goed te werken, dus logisch.
Tegen PSV werd het na de 2-0 heel snel weer 5-3-2
Laatst gewijzigd door catweazle op 22 apr 2018, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

differentcook schreef: 22 apr 2018, 18:09 Je vergeet het publiek, dat is ook al jaren nagenoeg hetzelfde.
En het kleine budget.
Het budget is omhoog gegaan en de investeringen vooruit.
Dissonanten als Dos Santos zijn weg en door betere spelers vervangen.

Het is uiteindelijk gewoon eeuwig excuusjes zoeken dat mensen zoals jij doen om de fouten van John goed te praten.

AZ wil meer en wij willen dat uiteraard ook.

Mijn kritiek op John en Wout is toch absoluut constant.
Het is niet alsof dit uit de lucht komt vallen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

catweazle schreef: 22 apr 2018, 18:14 Tegen PSV werd het na de 2-0 heel snel weer 5-3-2
? #-o
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Last Scout schreef: 22 apr 2018, 18:14 Het budget is omhoog gegaan en de investeringen vooruit.
Dissonanten als Dos Santos zijn weg en door betere spelers vervangen.

Het is uiteindelijk gewoon eeuwig excuusjes zoeken dat mensen zoals jij doen om de fouten van John goed te praten.

AZ wil meer en wij willen dat uiteraard ook.

Mijn kritiek op John en Wout is toch absoluut constant.
Het is niet alsof dit uit de lucht komt vallen.
Ik heb je lange tijd er niet over gehoord (net als anderen).
Wat is je kritiek concreet?
Budget is lager dan dat van Feyenoord, lijkt me moeilijk een excuus te noemen.
Jouw gezeik op Brom lijkt me een soort excuus niet na te hoeven denken en op iemand je emoties bot te vieren.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

En die onzinnige kritiek op v.d. Brom is ook belachelijk. Kijk naar de plaats op de ranglijst, het puntenaantal, EL voetbal zonder play offs met een kleine begroting. Hij is zeer succesvol, welbeschouwd. Elk jaar de doelstelling halen, twee keer de bekerfinale gehaald. Volgens mij mag ie blijven !!
Het lijkt me belangrijker dat de moed die jongens in de schoenen zakt zodra ze onder druk in een groot stadion spelen.
Van der brom;
2x klote seizoenen qua spel
2x grote nederlagen in europa
2x verloren beker finales
Slechte analyses van wedstrijden
Verkeerde keuzes met wisselen.

Ja, laten we van der brom nog verder laten leren en aanklooien. Er komt vanzelf een seizoen voorbij waar hij alles goed doet en dan vertrekt hij.
Trouwens denk ik dat spel is verbeterd door iemand anders.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

de ratten komen uit hun holen :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Eigen schuld dikke bult. Systeem had je nooit mogen aanpassen. Alle automatismen waren uit het spel van AZ verdwenen. Til kon zijn loopacties niet maken, Midsjo was constant zoekende, Ali moest opboksen tegen een overmacht en Van Rhijn leverde de helft in bij de tegenstander.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
catweazle
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 jun 2009, 15:30

kuifje schreef: 22 apr 2018, 18:41 Eigen schuld dikke bult. Systeem had je nooit mogen aanpassen. Alle automatismen waren uit het spel van AZ verdwenen. Til kon zijn loopacties niet maken, Midsjo was constant zoekende, Ali moest opboksen tegen een overmacht en Van Rhijn leverde de helft in bij de tegenstander.
.
Dat bedoel ik. Lekker blijven aanpassen aan je tegenstander! Toppers!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Te weinig gebracht ,te snel overdonderd ,te amateuristisch gespeeld.
Zwak excuus natuurlijk,maar we hadden Kuipers ook niet
echt mee. Elk twijfelgeval ging naar Feyenoord en elke slecht
geacteerde valpartij werd bestraft. Gelukkig hebben we Bel Hassani nog ! :roll:
(John,dit kan toch echt niet meer he?)
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

catweazle schreef: 22 apr 2018, 18:45 .
Dat bedoel ik. Lekker blijven aanpassen aan je tegenstander! Toppers!
Dat je het systeem aanpast is op zich niet zo'n probleem, maar blijf er niet ijzerenheinig in doorspelen als je ziet dat het niet werkt.
Idrissi pas inbrengen als het kalf allang verzopen is, van der Brom wat ben jij een oetlul man.
Hoop dat ze je naar Alkmaar terug laten lopen, heb je tijd genoeg om na te denken over je idiote beslissingen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

differentcook schreef: 22 apr 2018, 18:17 Ik heb je lange tijd er niet over gehoord (net als anderen).
Wat is je kritiek concreet?
Budget is lager dan dat van Feyenoord, lijkt me moeilijk een excuus te noemen.
Jouw gezeik op Brom lijkt me een soort excuus niet na te hoeven denken en op iemand je emoties bot te vieren.
Ik blijf Brom tactisch slecht vinden en in de regel wanneer John vooraf overmoedig is gaat AZ keihard neer.

Daarnaast laak ik zijn wisselbeleid al jaren.

'Maar Slot vulde het toch aan?"

Klopt maar ik heb het idee dat John het bij hoge druk naar zichzelf toe probeert te trekken.

Je kon in minuut 10 al zien dat we Idrissi misten en dat Alireza telkens op de verkeerde kant uit kwam.

Brom ziet dat pas in minuut 65.

John bezwijkt bij de top wedstrijden en schat te vaak de situatie compleet verkeerd in.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Last Scout schreef: 22 apr 2018, 19:04 Je kon in minuut 10 al zien dat we Idrissi misten en dat Alireza telkens op de verkeerde kant uit kwam.
Brom ziet dat pas in minuut 65.
Brom gokte puur op een gelukkige goal. Bij de 2-0 moest AZ wel iets doen.
Het is lastig: speel je puur op de aanval, dan word je ook weggecounterd met een Feijenoord wat wat meer individuele kwaliteit en duelkracht heeft.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

En die sukkels die 'Tis stil aan de overkant' gingen zingen, zou me niets verbazen als ze volgende week 'Helemaal niet in Amsterdam' gaan zingen.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

AZA'dam schreef: 22 apr 2018, 19:15 En die sukkels die 'Tis stil aan de overkant' gingen zingen, zou me niets verbazen als ze volgende week 'Helemaal niet in Amsterdam' gaan zingen.
Precies waar onze tenen ook van gingen krommen..................vanaf dat moment had AZ niets meer in te brengen.Zag weer heel veel gezichten en gezinnetjes die ik normaal nooit zie,uiteraard zijn die welkom maar de hele wedstrijd bij je langs willen omdat ze weer wat eten of drinken willen scoren of moeten pissen......heb t zo niet naar me zin gehad! En die eikels met dut vuurwerk..............heb je nou echt niet door dat je je eigen cluppie dupeert?Een garnaal heeft meer verstand.
Vakkie P
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Verliezen op tactiek. De 0-1 door 2 fouten van iemand die niet had mogen spelen en daardoor aanvallend niets gebracht. Kansloos. Ik ben er ook wel klaar mee trouwens, dat laffe beleid.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als deze nederlaag ervoor zorgt dat AZ meer voorronden Europa League moet spelen, dan vind ik dat een positief iets. Hoe meer wedstrijden hoe beter. Jong AZ in de Jupiler League en AZ zelf Europa in. Lekker voetballen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sanctify schreef: 22 apr 2018, 19:30 heb t zo niet naar me zin gehad!
Dan had je lekker om 11.00 uur in het zonnetje in de haven moeten zitten. Dat kutvoetbal zou een vervelende onderbreking van je dag moeten zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 22 apr 2018, 19:34 Als deze nederlaag ervoor zorgt dat AZ meer voorronden Europa League moet spelen, dan vind ik dat een positief iets.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar klopt. Meer voorronden, meer kans de groepsfase niet te halen en dus meer kans op een topseizoen als deze, of beter!
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

differentcook schreef: 22 apr 2018, 19:36 Zo had ik het nog niet bekeken, maar klopt. Meer voorronden, meer kans de groepsfase niet te halen en dus meer kans op een topseizoen als deze, of beter!
Jij vind het positief op basis van angst voor uitschakeling. Ik vind het positief op basis van de mogelijkheid om in het toernooi te groeien. Ervaring op te doen tegen relatief zwakkere tegenstanders.
Glory Hunter
Plaats reactie