Vraag het je medeforumgebruikers V

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Gisteren zag ik Kenny vd Weg van NAC ineens ook met zo'n baard.

Het roept bijna om een nieuw topic:

"Foto's van voetballers met Jihad-baarden".

Of zoiets.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

vriend schreef:Gisteren zag ik Kenny vd Weg van NAC ineens ook met zo'n baard.

Het roept bijna om een nieuw topic:

"Foto's van voetballers met Jihad-baarden".

Of zoiets.
Lekker actueel. Ik zeg doen. :wink:
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Er is in het verleden een prijsvraag geweest om een naam te selecteren voor het nieuwe jeugdcomplex. In de Toon Gerbrands tijd. Ik heb destijds een mooie naam ingestuurd, maar nu merk ik dat AFAS gewonnen heeft.

Kan iemand zich deze naamwedstrijd herinneren en wanneer was dat ongeveer.. ?
Glory Hunter
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Allen, een geruime tijd geleden ben ik in contact geweest met AZ (Feitze van der Hoek IT coordinator binnen AZ) omtrent ontwikkelingen op het gebied van relaties met de fans/sales & business seats holders. Ik ben momenteel werkzaam bij een bedrijf genaamd Salesforce die een cloud oplossing aanbied mbt Sales, Service & Marketing Customer relationship management. Denk aan een tool die ervoor zorgt dat je een compleet profiel van bijvoorbeeld een supporter op 1 centraal staat. Je kan hierin zien wat die supporter heeft aangekocht, welke wedstrijden ze hebben bijgewoond maar tevens ook wat ze communiceren over AZ door middel van een communitie. Voorbeeldje van een klant: https://community.activision.com/community/activision" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb toen aangegeven dat de AZ app verder ontwikkeld kan worden door bijvoorbeeld de fanshop + je eigen profiel te koppelen en zodoende jij ten alle tijden jezelf kan inloggen en kan zien wanneer je kaarten hebt gekocht, waar en wat voor items je hebt aangkocht in de fanshop. Tevens kan je zien wanneer je item geleverd gaat worden en kan AZ door middel van de app zelf promotie acties uitvoeren door jou te benaderen via de app zodra je in het stadion aanwezig bent.

Ook kan je met andere supporters communiceren door in te loggen op de communitie (die ook in de app verwikkeld zit) en zien wie waar zit en zo bijvoorbeeld een biertje kan aanbieden aan iemand die aan de overkant zit (noem de gekste dingen maar op). AZ gaf toen der tijd aan dat ze hier niet geinteresseerd in waren.

Graag hoor ik van jullie wat jullie van zo'n dergelijke app vinden en of je graag andere items/opties toegevoegd ziet worden? Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Vak W
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Aliethegame schreef:Allen, een geruime tijd geleden ben ik in contact geweest met AZ (Feitze van der Hoek IT coordinator binnen AZ) omtrent ontwikkelingen op het gebied van relaties met de fans/sales & business seats holders. Ik ben momenteel werkzaam bij een bedrijf genaamd Salesforce die een cloud oplossing aanbied mbt Sales, Service & Marketing Customer relationship management. Denk aan een tool die ervoor zorgt dat je een compleet profiel van bijvoorbeeld een supporter op 1 centraal staat. Je kan hierin zien wat die supporter heeft aangekocht, welke wedstrijden ze hebben bijgewoond maar tevens ook wat ze communiceren over AZ door middel van een communitie. Voorbeeldje van een klant: https://community.activision.com/community/activision" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb toen aangegeven dat de AZ app verder ontwikkeld kan worden door bijvoorbeeld de fanshop + je eigen profiel te koppelen en zodoende jij ten alle tijden jezelf kan inloggen en kan zien wanneer je kaarten hebt gekocht, waar en wat voor items je hebt aangkocht in de fanshop. Tevens kan je zien wanneer je item geleverd gaat worden en kan AZ door middel van de app zelf promotie acties uitvoeren door jou te benaderen via de app zodra je in het stadion aanwezig bent.

Ook kan je met andere supporters communiceren door in te loggen op de communitie (die ook in de app verwikkeld zit) en zien wie waar zit en zo bijvoorbeeld een biertje kan aanbieden aan iemand die aan de overkant zit (noem de gekste dingen maar op). AZ gaf toen der tijd aan dat ze hier niet geinteresseerd in waren.

Graag hoor ik van jullie wat jullie van zo'n dergelijke app vinden en of je graag andere items/opties toegevoegd ziet worden? Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Jammer dat er geen reacties zijn...
Vak W
Gebruikersavatar
Renestyle
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 17 jul 2013, 15:26
Locatie: Alkmaar

Op een forum is het meestal zo dat mensen alleen reageren als ze interesse hebben. U moet zich voorstellen dat 80% van de mensen hier alleen elkaars avatar kennen en niet weten welk persoon er echt achter zit...
If somewhon says you're one in a million ''ther're telling you that there are 7,038 people just like you. How is that a compliment?
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Renestyle schreef:Op een forum is het meestal zo dat mensen alleen reageren als ze interesse hebben. U moet zich voorstellen dat 80% van de mensen hier alleen elkaars avatar kennen en niet weten welk persoon er echt achter zit...
Elkaar kennen van een avatar is natuurlijk niet relevant. Maar helaas is het waar en boeit het de rest niks.. =D>
Vak W
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik denk dat 95% dezelfde gedachtegang heeft als ik: Als er geen AFAS op staat zal AZ er niet aan beginnen, hoe functioneel misschien ook.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

MO7 schreef:Ik denk dat 95% dezelfde gedachtegang heeft als ik: Als er geen AFAS op staat zal AZ er niet aan beginnen, hoe functioneel misschien ook.
Afas is inderdaad hoofdsponsor. Echter is er binnen de KNVB een project gestart genaamd: FRM (fan relationship management) waarbij alle clubs een database hebben (aangeboden door Microsoft Dynamics) waarin alle gegevens bewaard worden. Echter een platform waarop applicaties ontwikkeld worden en relaties centraal staan is los van Afas of FRM
Vak W
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Is er eigenlijk een manier om op een mooie wijze een tweet van twitter te laten zien op het forum net zoals je een youtube filmpje kan zetten ?
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Geest van Dirk schreef:Is er eigenlijk een manier om op een mooie wijze een tweet van twitter te laten zien op het forum net zoals je een youtube filmpje kan zetten ?
Dat kan nu met de tweet bb-code via het bbcodes-rolmenu, helemaal rechts boven het invoerveld bij het schrijven van een post.
Let op: hele URL van tweet tussen de tweet-tags, niet slechts de tweet-id.
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Ket iemand een betrouwbare site om kaartjes voor Premier League wedstrijden te kopen, zonder vlucht en hotel, dus alleen een kaal kaartje. Of kan dat het best gewoon op de site van de club (West Ham) zelf?
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Voor zover ik weet zijn de competitiewedstrijden van West Ham in principe uitverkocht. Dat gaat dus duur en lastig worden zonder goeie contacten (met membership).
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Is Iman Biesheuvel weg bij AZ ? weet iemand daar iets van ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vraagje.. kun je ook een negatieve marktwaarde hebben ?

Dat de club van je af wil zeg maar en dat niemand je wil hebben, dus dat je geld toe moet geven ergens om ervan af te komen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vraag me af waarom ik nooit zie dat een lange bal doodgelegd wordt met de voet.

De bal komt van hoog en ver en raakt de grond in de buurt van de speler. Voordat de bal stuit kun je, als je een goede techniek en timing hebt, je voet op de bal zetten zodat hij direct dood ligt.

Dat zie je bijna nooit. Durven spelers dat niet ? of mogen ze dat niet ? of kunnen ze dat niet ?

Dat is voor mij juist één van de tekenen dat een speler een goede techniek heeft. Het komt heel precies qua timing om de bal zo dood te leggen. Ook internationaal zie je het weinig. Waarom is dat vraag ik me wel eens af.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Dat is vaak alleen voor de groten der aarde weggelegd. Denk aan Iniesta, hij doet het wekelijks. Wii kijken naar het Nederlandse voetbal, dat is een belachelijk niveau. Als je hier ziet dat een bal meteen stil ligt, is dat puur toeval.
Geen gelul, drink een pul!!
Last Scout

Jack schreef:Vraagje.. kun je ook een negatieve marktwaarde hebben ?

Dat de club van je af wil zeg maar en dat niemand je wil hebben, dus dat je geld toe moet geven ergens om ervan af te komen.
In principe denk ik dat op het moment dat je het contract aan het ontbinden bent en daar een vergoeding voor moet neerleggen je op dat punt zit.

Heeft AZ niet ongeveer op zo'n niveau gezeten met Avdic?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jan Wuijtens, recent voorbeeld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Ik vraag me af waarom ik nooit zie dat een lange bal doodgelegd wordt met de voet.

De bal komt van hoog en ver en raakt de grond in de buurt van de speler. Voordat de bal stuit kun je, als je een goede techniek en timing hebt, je voet op de bal zetten zodat hij direct dood ligt.

Dat zie je bijna nooit. Durven spelers dat niet ? of mogen ze dat niet ? of kunnen ze dat niet ?

Dat is voor mij juist één van de tekenen dat een speler een goede techniek heeft. Het komt heel precies qua timing om de bal zo dood te leggen. Ook internationaal zie je het weinig. Waarom is dat vraag ik me wel eens af.
Dat is een kwestie van aanleg of van heel veel trainen.

Voordat de vaders van de meeste forummerts geboren waren en toen vriend als pupilletje van pakweg 10, 11 jaar oud zelf voetbalde (zonder veel aanleg overigens) werd er op de training tot vervelens toe geoefend op balaannames. De opdracht was meestal om de bal met je verkeerde been in 1x goed te leggen voor je goede been. Elke training weer. Dodelijk saai, maar ik durf aldus te beweren dat ik beter ben in de bal aannemen en meteen goed leggen dan de gemiddelde eredivisiespeler. Je ziet tegenwoordig inderdaad tranentrekkende pogingen om een bal aan te nemen. Het mag zelfs niet die naam hebben.
Je mag anno nu de massaal aan ADHD en dyslectie lijdende twitterjeugd uiteraard geen saaie trainingen meer voorschotelen. Het moet vooral leuk zijn.

Trouwens, zelfs Marco van Basten had er in zijn AC Milan periode last van. De ballen sprongen regelmatig van zijn voet. Gek dat veel mensen dat niet (meer) weten.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie