ajax-AZ (zo 10 apr, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Verplichte combi naar ajax - AZ...

Boycot!
25
26%
Met de trein, 35 euro
68
69%
Met de bus, 22 euro maar beperkt aantal kaarten
5
5%
 
Totaal aantal stemmen: 98
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

De Schreeuw Van De Meeuw schreef:[..]


Ja Bonenvuller gelijk heb je, gisteren was ik er niet, omdat ik zelf moest ballen, ik kon lekker mijn 35 euro weer terughalen toen het afgelast was
En om je helemaal aan het denken te zetten, als ik uit meega, zit ik altijd in het uitvak, dan sta ik me te schamen dat ik tussen die bijdehande kutmongolen moet staan, maar je hebt geen andere keus he met die combi's.
Do I need to say more..?
'Not in the face, ok?'
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Nee bonenlikker hou jij maar effe je mondje.
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

De Schreeuw Van De Meeuw schreef:
Dan sta ik me te schamen dat ik tussen die bijdehande kutmongolen moet staan, maar je hebt geen andere keus he met die combi's.
En bedankt. Toch blijf ik met combi's gaan.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

mouse schreef:Nee bonenlikker hou jij maar effe je mondje.
Wat? Omdat ik mijn mening geef? Lees de post van Louisiana nog maar eens door, daar staat precies in wat ik ook bedoel.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

[quote="Louisiana Steamboat Co."]

020, gisteren:
Zelfde type mensen als het Keulen verhaal.
De inmiddels beruchte "Feyenoorder".
Het enige verstaanbare wat uit zijn muil kwam was:
"Volgende week!" (x 1000) en "F-Side, Koopie Side" (x 100).
Verder lekker met koffie, suiker, melk, mayo, ketchup en popcorn naar je medesupporters gooien!!! (Huuuuuuuuuuuuuhhhhh....)

quote]

En jullie deden niks ???????????????????????????????????????????????
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Louisiana Steamboat Co. schreef:Ik val in herhaling maar ik moet echt mijn maatjes bijvallen.

Twee voorbeelden:

Keulen:
Honderden onbekenden die de huidige liedjes niet kennen en ter plekke met hun overdronken harses hun eigen volslagen idiote teksten staan te bedenken om ze daarna totaal onverstaanbaar ten gehore te brengen.
Wanneer je die dan niet meezingt krijg je de opmerking naar je hoofd dat je een kutjood bent...
Vervolgens gaan diezelfde mensen in de tram eens kijken hoelang je op een raampje kan beuken voordat het aan diggelen springt. Tot overmaat van ramp ook nog eens herhaaldelijk aan de noodrem gaan lopen trekken. Als je deze mensen dan in het stadion op hun gedrag aanspreekt geven ze als antwoord dat ze naar Keulen zijn gekomen om te rellen en gearresteerd te worden. Tijdens de wedstrijd zitten ze vervolgens te slapen als gevolg van overmatig drugs en drankgebruik.

020, gisteren:
Zelfde type mensen als het Keulen verhaal.
De inmiddels beruchte "Feyenoorder".
Het enige verstaanbare wat uit zijn muil kwam was:
"Volgende week!" (x 1000) en "F-Side, Koopie Side" (x 100).
Verder lekker met koffie, suiker, melk, mayo, ketchup en popcorn naar je medesupporters gooien!!! (Huuuuuuuuuuuuuhhhhh....)

WIE zijn er nou een schande voor de club?

En deze mensen (EN ECHT ALLEEN DEZE MENSEN!), DIE bedoelen wij.

En dat vind ik "verstandelijk minder toerekeningsvatbare mensen".
Laat ik het dan netjes zeggen.

En ja, ik acht mij van meer waarde voor onze trots dan deze lieden!
Dat vind ik nou gloryhunters; de mensen die het succes van AZ aangrijpen om rotzooi te trappen en daarmee in de picture te komen of mensen die er juist nu bij willen horen om buiten het voetbal om meer respect af te dwingen.

Wij bedoelen niemand die niet altijd gaat! (Ikzelf ga ook bij lange na niet naar alle uitwedstrijden.) En ook de jonge aanwas bedoelen wij niet, die zijn meer dan welkom.

Tering wat een verhaal! Maar ik hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is, zodat we onderling geen scheve gezichten meer hebben.
Dat is mij veel waard, namelijk.
Je begon heel slap over slopen( :wink: )maar eindigt sterk met je post.
Vak S
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

bonenplukker schreef:[..]


Do I need to say more..?
schrijffoutje is het enige zeker waar je wat over kan zeggen, maar je weet wat ik bedoel, meeloper
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Tering, wat ben ik blij dat ik eigenlijk nooit naar uitwedstrijden ga. Ik heb me gisteren dan ook alleen maar geergerd aan al die joden. Als ik de boel hier zo lees dan moet het geen pretje zijn in uitvakken tegenwoordig.

Ik denk dat de hoofdreden van al deze ergernis het succes van de club is. Dit is alleen maar op te lossen door te degraderen. Alhoewel het vroeger absoluut sfeervoller was zou ik absoluut niet meer terug willen naar de kelder van het betaalde voetbal.

Mensen van de 'goeie groep' , leg je er maar bij neer want de ontwikkelingen die jullie verafschuwen zetten nog wel een tijdje door.

Zolang ze onze kroegen niet inkomen heb ik er geen problemen mee.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

De Schreeuw Van De Meeuw schreef:En jullie deden niks ???????????????????????????????????????????????
Knipoog of serieus?
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

De Schreeuw Van De Meeuw schreef:[..]


schrijffoutje is het enige zeker waar je wat over kan zeggen, maar je weet wat ik bedoel, meeloper
Je maakt alleen jezelf maar belachelijk meneer 'als-ik-het-ergens-niet-mee-eens-ben-begin-ik-direct-te-schelden' Meeuw. Ik zou bijna denken dat het 'tehuis' dat het krantje uitgeeft die toevallig dezelfde naam draagt als jou naam, ook echt je thuis was...

Een meeloper? Ik? Wat jij wil. In ieder geval wél met de goede groep.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Zo, hehe, na 2 daagjes niet op het forum gekeken te hebben, dacht ik, ik ga weer ff bijlezen. Wat schets mijn verbazing na tig pagina's pulp, we gaan lekker lopen zeiken op elkaar, omdat we keer verloren hebben :? . Ik dacht dat dat alleen in 020 gebeurde, maar blijkbaar zit ik er naast...
Verder ga ik er maar niet op in hier, vind de hele discussie maar een beetje triest overkomen. Want de mensen die bedoeld worden die zitten hier niet op het forum en die raak je er dus ook niet mee. Denk dat Steamboat het wel aardig verwoord heeft zo voor 'zijn' groepje :wink: en verder kan deze discussie gesloten worden of ff lekker in de kroeg worden voortgezet.
Is al kut genoeg dat we weer verloren hebben daar, en begrijp de frustratie daarover ook best, maar genoeg is genoeg. Het wordt nu een beetje een kinderachtig spelletje met over en weer elkaar met beschuldigingen bestoken.

p.s. waar kan ik me aanmelden voor het groepje alcoholisten K1120 :wink:
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Even tussendoor hoor:Wat wordt er bedoeld met "De goeie groep"? Sinds Villarreal uit, lees ik bijna niks anders.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Misschien dat we bonenstumpert maar moeten benoemen tot paus die had ook veel meelopers.voorderest ik ben geen beheerder lijkt het me zinvol om een slotje op deze topic die al geweest is te gooien.
Vak S
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

bolmi schreef:Misschien dat we bonenstumpert maar moeten benoemen tot paus die had ook veel meelopers.voorderest ik ben geen beheerder lijkt het me zinvol om een slotje op deze topic die al geweest is te gooien.
En dan noem je mij respectloos? Moeilijk hoor iemand bij zijn naam noemen.

Waarom een slotje? Dit is sinds tijden de beste discussie die er op dit forum geweest is! Weliswaar niet over een gewenst onderwerp, maar dan nog.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

bonenplukker schreef:[..]


Je maakt alleen jezelf maar belachelijk meneer 'als-ik-het-ergens-niet-mee-eens-ben-begin-ik-direct-te-schelden' Meeuw. Ik zou bijna denken dat het 'tehuis' dat het krantje uitgeeft die toevallig dezelfde naam draagt als jou naam, ook echt je thuis was...

Een meeloper? Ik? Wat jij wil. In ieder geval wél met de goede groep.
dit is alles wat je te zeggen hebt ????????????????
genant, jij was het ook niet eens met anderen maar je begint ook van alles te roepen, dit zegt genoeg over jou en je goede groep
Je doet maar, maar ik kan je een goede raad geven, ga op zangles, kan je met je goede groep het voorbeeld geven op de tribune
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Gebruikersavatar
De Schreeuw Van De Meeuw
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 mei 2004, 09:30
Locatie: Meeuwenest

AZ ole schreef:Even tussendoor hoor:Wat wordt er bedoeld met "De goeie groep"? Sinds Villarreal uit, lees ik bijna niks anders.
dat is de echte groep die er altijd is bij uitwedstrijden en die vreselijk in de maat kan zingen
meelopers zijn doodlopers, en waar de meeuwen schreeuwen voel ik me thuis
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Zo zien jullie maar ik keer terug en een dag later hebben we alweer de eerste stevige discussie :wink: Waarom ben ik er alleen niet bij betrokken :cry:
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:[..]


En dan noem je mij respectloos? Moeilijk hoor iemand bij zijn naam noemen.

Waarom een slotje? Dit is sinds tijden de beste discussie die er op dit forum geweest is! Weliswaar niet over een gewenst onderwerp, maar dan nog.
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling

Van argumenteren is weinig sprake meer (die zijn al lang en breed uitgedragen en uitgemolken) en een oplossing zal er al helemaal niet gevonden worden. Bovendien dacht ik dat bij een discussie respect voor elkaars mening hoorde en daar merk ik (bij sommige) ook weinig van.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Ik ben het eens met El Magico en gaat deze topic op slot!
Tsja........
Gesloten