AZ-Volendam (za 7 feb, 20.00u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ

Wat wordt de uitslag?

Minimaal weer 6-0
6
17%
Geen 6-0, maar wel een ruime overwinning
10
29%
Een nipte overwinning
8
23%
Een offday van AZ en dus een gelijkspel
0
Geen stemmen
Er gebeurt een wonder en Volendam wint
11
31%
 
Totaal aantal stemmen: 35
My Style

Dropkick Murphy schreef:Dat roep ik al maanden, van die bewegende spitsen. Dat was de kracht van AZ in de eerste seizoenshelft (t/m 1 november), maar waarom het daarna opeens niet meer ging?!
Niet jezelf de credits toe eigenen. Dit hebben meer die hard forumgebruikers geroepen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wat was die handbeweging van Ali nou die hij maakte waarover Van Gelder en Van geel het hadden bij studio voetbal? Ik miste het fragment op TV en heb tijdens de wedstrijd kennelijk ook niet op zitten letten :roll:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

MO7 schreef:Wat was die handbeweging van Ali nou die hij maakte waarover Van Gelder en Van geel het hadden bij studio voetbal? Ik miste het fragment op TV en heb tijdens de wedstrijd kennelijk ook niet op zitten letten :roll:
Dat wisten ze allebei niet...Van Geel zou het vandaag aan Ali gaan vragen omdat een van de afspraken bij AZ is dat er "normaal" gejuicht wordt na een doelpunt. Onder normaal juichen bedoelen ze het doelpunt vieren met de andere spelers en supporters...
Ben zelf ook wel benieuwd wat die handbeweging nou precies betekende.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Hij was gisteren gewoon bij mij in de winkel en ik ben het vergeten te vragen! :(
Laatst gewijzigd door bonenplukker op 10 feb 2004, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
'Not in the face, ok?'
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:Hij was gisteren gewoon bij mijn in de winkel en ik ben het vergeten te vragen! :(
Vandaag had je ook 2 beroemde AZ'ers in je winkel :wink:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maar waar leek het op? Was het een schietbeweging of iets dergelijks?
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

MO7 schreef:Maar waar leek het op? Was het een schietbeweging of iets dergelijks?
Nee, meer iets van X-Marks-The-Spot. Kan er echt niet uitkomen wat ie daar nou mee bedoelde... :?
'Not in the face, ok?'
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding

Je kan ook even het filmpje van het doelpunt bekijken

zie de fanpage --> multimedia --> video --> AZ volendam 3-0 ali (helemaal onderaan)
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

bonenplukker schreef:[..]


Nee, meer iets van X-Marks-The-Spot. Kan er echt niet uitkomen wat ie daar nou mee bedoelde... :?
Volgens mij gaf ie aan dat ie geblesseerd was aan zn kruis....iets anders kan ik er niet van maken.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Bedankt voor jullie analyses, na een heftig bezoek aan de Corridor heb ik weinig kunnen zien van de wedstrijd. Ik overweeg dan ook om voor de volgende wedstrijd aan de Fristi te gaan.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

My Style schreef:Niet jezelf de credits toe eigenen. Dit hebben meer die hard forumgebruikers geroepen.
Hoe weet jij wat ik wel en niet in het stadion zeg...
Gesloten