De Huldiging!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

De kampioensschaal moet worden uitgereikt...

In de arena
69
53%
Bij AZ - SC Heerenveen
22
17%
Bij de officiële huldiging
40
31%
 
Totaal aantal stemmen: 131
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

WE ZIJN BEZIG MET EEN ANDER SHIRT DAT NIET AAN EEN ANDERE CLUB BEHALVE AZ IS GERELATEERD. ER STAAT EEN PAKKENDE AZ-GERELATEERDE TEKST OP. WAT DIT PRECIES IS.....HOU DE SITE VANAVOND EN MORGENOCHTEND IN DE GATEN!

Dit hebben wij mede gedaan door het grote succes tot nog toe en om de mensen die het andere shirt niet leuk vinden tegemoet te komen.

p.s. sorry voor de caps, maar even ter verduidelijking
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

iets met AZ zal bloeien en nooit vergaan?
Mooi dat er ook nog een alternatief shirt komt.
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
Dembeles!

Vind dat kampioensshirtje ook niet veel, ben benieuwd naar de nieuwe, wat wel leuk is is een snaar naar de concurrentie denk ik! Ik kennis van mij kent ook iemand die ook bezig is met shirtjes, dat zal morgen of vrijdag hier ook wel komen te staan! Moet geweldig vet worden zoals ik begrepen heb!
bobbyvosmaerfan
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jul 2006, 11:13
Locatie: St Pancras

roedfennistelroei schreef:iets met AZ zal bloeien en nooit vergaan?
Mooi dat er ook nog een alternatief shirt komt.

Achterkant vind ik briljant. Maar de voorzijde sloeg helemaal nergens op.
Ik ben een AZ 'er en op een kampioensshirt hoort iets te staan over MIJN club en geen sneren naar wie of wat dan ook.
Andere clubs heb je nodig om te laten zien hoe sterk WIJ zijn en niet om ze af te zeiken met wat voor tekst dan ook.
Wat er bij een andere club gebeurt of gezegd wordt zal mij worst zijn, af en toe is dat vermakelijk maar alles draait toch alleen maar om AZ bij mij. En dat wil ik terug zien op een kampioensshirt!!
als het verleden niets betekent voor het heden, wat heeft heden dan voor toekomst?
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

bobbyvosmaerfan schreef:[..]



Achterkant vind ik briljant. Maar de voorzijde sloeg helemaal nergens op.
Ik ben een AZ 'er en op een kampioensshirt hoort iets te staan over MIJN club en geen sneren naar wie of wat dan ook.
Andere clubs heb je nodig om te laten zien hoe sterk WIJ zijn en niet om ze af te zeiken met wat voor tekst dan ook.
Wat er bij een andere club gebeurt of gezegd wordt zal mij worst zijn, af en toe is dat vermakelijk maar alles draait toch alleen maar om AZ bij mij. En dat wil ik terug zien op een kampioensshirt!!

Kijk vanavond maar.....

Er is een forummer geweest die deze tekst als onderschrift had! (om de spanning verder op te voeren en jullie te laten gissen ;) )
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Hoe zit het dan met de mensen die al een shirt besteld hebben?!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jacq schreef:Hoe zit het dan met de mensen die al een shirt besteld hebben?!
Je krijgt gewoon het al bestelde shirt en bent vrij om eventueel een tweede te bestellen. Trek je de een aan bij de huldiging en de ander bij de treincombi.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
bobbyvosmaerfan
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jul 2006, 11:13
Locatie: St Pancras

Le Chef schreef:[..]



Kijk vanavond maar.....

Er is een forummer geweest die deze tekst als onderschrift had! (om de spanning verder op te voeren en jullie te laten gissen ;) )

Ga ik zeker doen!!!
als het verleden niets betekent voor het heden, wat heeft heden dan voor toekomst?
Gebruikersavatar
hasiefrasie
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 feb 2007, 08:12
Locatie: Heerhugowaard

MO7 schreef:[..]


Je krijgt gewoon het al bestelde shirt en bent vrij om eventueel een tweede te bestellen. Trek je de een aan bij de huldiging en de ander bij de treincombi.

Maar als ik nou het nieuwe shirt mooier/ een betere tekst vind hebben, kan ik dan dus niet dat nieuwe shirt krijgen i.p.v. het nu al bestelde shirt?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Le Chef schreef:[..]

Kijk vanavond maar.....

Er is een forummer geweest die deze tekst als onderschrift had! (om de spanning verder op te voeren en jullie te laten gissen ;) )
Making History \:D/
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

hasiefrasie schreef:[..]



Maar als ik nou het nieuwe shirt mooier/ een betere tekst vind hebben, kan ik dan dus niet dat nieuwe shirt krijgen i.p.v. het nu al bestelde shirt?
inderdaad...
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Le Chef schreef: WE ZIJN BEZIG MET EEN ANDER SHIRT DAT NIET AAN EEN ANDERE CLUB BEHALVE AZ IS GERELATEERD. ER STAAT EEN PAKKENDE AZ-GERELATEERDE TEKST OP. WAT DIT PRECIES IS.....HOU DE SITE VANAVOND EN MORGENOCHTEND IN DE GATEN!

Dit hebben wij mede gedaan door het grote succes tot nog toe en om de mensen die het andere shirt niet leuk vinden tegemoet te komen.

p.s. sorry voor de caps, maar even ter verduidelijking

Cheese Victory?
Nooit meer Zichzelf?
We will never surrender?
Van Gaal heeft de Schaal?
Of gewoon het AZ-logo (of mag dat om copyright redenen niet?)
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

hasiefrasie schreef:[..]

Maar als ik nou het nieuwe shirt mooier/ een betere tekst vind hebben, kan ik dan dus niet dat nieuwe shirt krijgen i.p.v. het nu al bestelde shirt?
Als je in de supermarkt een witbrood koopt, kan je toch de volgende dag ook niet teruggaan omdat het een halfje bruin had moeten zijn? :wink:
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Spoenk schreef:[..]


Als je in de supermarkt een witbrood koopt, kan je toch de volgende dag ook niet teruggaan omdat het een halfje bruin had moeten zijn? :wink:
Juist. All sales are final. Bovendien zijn de prijzen voor de shirts dusdanig laag dat je je waarschijnlijk wel een tweede kunt veroorloven als je dat wilt. Verder is er een "heb je wat te ruilen"-topic op dit forum waar je ook altijd nog op los kunt gaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

MO7 schreef:[..]

Juist. All sales are final. Bovendien zijn de prijzen voor de shirts dusdanig laag dat je je waarschijnlijk wel een tweede kunt veroorloven als je dat wilt. Verder is er een "heb je wat te ruilen"-topic op dit forum waar je ook altijd nog op los kunt gaan.
Of... "Vraag het je medeforumgebruiker". Misschien wil iemand wel het oude shirt en kan hij/zij in overleg met jou het nieuwe shirt bestellen :mrgreen:
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Spoenk schreef:[..]


Making History \:D/
Ik verwacht niet dat ze jouw onderschrift als opdruk gaan gebruiken :wink:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Te koop: kampioensshirt 'We shall never surrender'

Deze gevleugelde uitspraak van Winston Churchill staat op het AZ Kampioensshirt.
Waar in 1573 de Spaanse invasie door de Alkmaarders werd afgeslagen en het begin van de victorie werd ingeluid.
Na een financiele slechte periode, waarin AZ bijna failliet ging, zo zal AZ in 2009 voor de 2e keer in zijn bestaan landskampioen van Nederland worden.Wij zullen ons nooit overgeven. We shall never surrender. AZ Kampioenen!

Afbeelding

De AZ Fanpage biedt nu de mogelijkheid om via deze site deze shirts te kopen. De kosten van 1 shirt bedragen, net zoals de fakkels, €10.

Waarom een tweede kampioensshirt?
Zoals menig bezoeker weet, luistert de AZ Fanpage graag naar haar bezoekers. Sommige personen vonden het vorige kampioensshirt helemaal niets en wilden graag iets anders zien. Wij als AZ Fanpage zijnde zijn de flauwste niet. Dus sinds vanochtend zijn diverse mensen in touw geweest om een tweede kampioensshirt te ontwerpen. En het resultaat mag er wezen al zeggen we zelf.

Omdat we tot vanochtend niet van plan waren een extra shirt te ontwerpen, konden wij dit ook niet eerder aan de bezoekers van deze site laten weten. Daarom is het niet mogelijk om bestellingen van shirts te ruilen. Dit veroorzaakt voor ons een gigantische berg administratief werk en dat is iets wat we proberen te voorkomen.

Even wat informatie over de shirts, wel zo handig.
Het zijn rode shirts met een witte tekst erop. De shirts zijn van het merk Slazenger, één van de oudste sportmerken ter wereld, die zijn rond gebreid in de hals. Rib gebreide boord met elastaan en schouder tot schouder tape. Daarnaast is het een single jersey breisel van 100% katoen en weegt 150 g/m2 met als PMS kleur 200C. Het model is unisex. Snap je het even niet meer? In normale taal: Het is een goed kwaliteitsshirt dat normaal gewassen kan worden.

We bieden het kampioensshirt in 6 maten aan: Small, Medium, Large, Extra Large, Extra extra Large en zelfs extra extra extra large. Hoe groot vallen de shirts? Een persoon van 1.80 kan een large dragen.

Na ontvangst van de betaling zullen de bestelde shirts per post naar je thuisadres worden verstuurd: hier hoef je niets extra's voor te betalen. Tevens bestaat de mogelijkheid om de shirts af te halen op dezelfde dag dat we de fakkels verspreiden (Volgende week vrijdag om 19.00 uur op Alkmaar CS en waarschijnlijk ook zaterdag).

Voor het gemak zullen we zelfs een counter plaatsen op de website. Deze houdt bij hoeveel shirts er nog over zijn van elke maat. Op het moment dat een betaling binnen is krijg je er een melding van en zal de beschikbaarheid worden aangepast op de website.

Nog vragen of niet overtuigd? Doe dan snel mailen met info@azfanpage.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ga naar het Bestelformulier van het We shall never surrender-kampioensshirt.

Ga naar het Bestelformulier van het Nou en? Het is maar een spelletje!-kampioensshirt .
RobertW
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 jul 2005, 11:48
Locatie: Zaandijk

Heeel erg nice! Ik ga hem meteen bestellen.
Mqrk
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 sep 2007, 19:52

Mooi shirt, beter dan de vorige, ben namelijk van mening dat we vooral naar onszelf hadden moeten kijken en niet naar andere teams. We worden kampioen dankzij onszelf, niet dankzij een van de andere teams. Een nog betere tekst had ik deze gevonden: "Bij Alkmaar begint de victorie", daarmee echt refererend aan het Alkmaars Ontzet.
Wikipedia schreef:Alkmaar was een van de eerste Hollandse steden die ontzet werd en die de Spanjaarden dus met succes had weten te weerstaan. Hier komt de uitdrukking "Bij Alkmaar begint de victorie" vandaan.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Ik heb er net 2 besteld!

Mijn dochter wilde er ook graag 1 hebben.

Kampioenen, kampioenen.......enz
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gesloten