Graziano Pellè

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten

De meest besproken speler op het Fanpage-forum. Haalt Graziano de 200 pagina's?

Ja
21
42%
Nee
29
58%
 
Totaal aantal stemmen: 50
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

oboema schreef:[..]


Nutteloze discussie, ik hou er over op.

Voor mij steken opdam, donk en mendes er met kop en schouders boven uit. ze doen niets anders dan terugspelen op waterman.
dat komt mede doordat je grote vriend pelle zich zo lekker vrij loopt en aanspeelbaar is!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
Baazzie
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jan 2008, 10:16
Locatie: Alkmaar

hijsz schreef:[..]


dat komt mede doordat je grote vriend pelle zich zo lekker vrij loopt en aanspeelbaar is!
Wordt tijd dat ie terug naar italie gaat
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Pelle is the biggest disgrace to the AZ shirt. Please get rid of him as he is an insult to all the true AZ fans who want to see 11 players trying their best and also signings with quality. There is a reason this guy could hardly score in Italian lower leagues. He can score 2 tonight, too little too late for me.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Marco`
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2008, 22:09
Locatie: Schoorl

Een bal aannamen kan hij.. Maar dan die arrogantie en luiheid... abnormaal
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

I thought I had seen the worst of this useless waste of space until that miss there now. How can anyone except an Ajacied defend this complete amateur? This is like Ali Dia - who conned Southampton into thinking he was an international footballer when he was a French conference player!
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Pelle speelde net zo als tegen NAC, ik zeg wederom dramatisch slecht. Sommige zullen zich echter wel weer hebben zitten rukken om de fantastische prestaties van die arrogante, statische houtenklaas.
MvdB
Supporter
Berichten: 119
Lid geworden op: 18 dec 2004, 11:34
Locatie: Nieuw-Vennep

AZ 4 Life schreef:Pelle speelde net zo als tegen NAC, ik zeg wederom dramatisch slecht. Sommige zullen zich echter wel weer hebben zitten rukken om de fantastische prestaties van die arrogante, statische houtenklaas.
Het is een vreselijk beperkte voetballer, daarom wordt hij door iedere club gedekt door 2 a 3 man......
Ik vond hem vandaag inderdaad niet zn beste wedstrijd spelen, maar wie wel? Dembele maakt ze toch ook al een paar seizoenen niet.... Maar die heeft wel alle credits :?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Pelle een goeie aankoop is! Ok, de transfersom was wat hoog....maar ja, dat is het hedendaagse voetbal.
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

MvdB schreef:[..]


Het is een vreselijk beperkte voetballer, daarom wordt hij door iedere club gedekt door 2 a 3 man......
Ik vond hem vandaag inderdaad niet zn beste wedstrijd spelen, maar wie wel? Dembele maakt ze toch ook al een paar seizoenen niet.... Maar die heeft wel alle credits :?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Pelle een goeie aankoop is! Ok, de transfersom was wat hoog....maar ja, dat is het hedendaagse voetbal.
Yes he is good. Good for 020, PSV and Feyenooit. And Pelle's pocket. He is good for nothing else.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

In het begin gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel maar moet nu toch echt toegeven dat dit de miskoop van het seizoen is.

Hij staat maar te wachten al een houten pop, als hij de bal krijgt schiet hij of naast of verspeelt hem, gewoon afschrijven die 6 miljoen.
DYV
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 jul 2007, 19:46
Locatie: Papendrecht

MvdB schreef:[..]


Het is een vreselijk beperkte voetballer, daarom wordt hij door iedere club gedekt door 2 a 3 man......
Ik vond hem vandaag inderdaad niet zn beste wedstrijd spelen, maar wie wel? Dembele maakt ze toch ook al een paar seizoenen niet.... Maar die heeft wel alle credits :?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Pelle een goeie aankoop is! Ok, de transfersom was wat hoog....maar ja, dat is het hedendaagse voetbal.
Dat hij af en toe wat onbeholpen is, en dat hij meestal misschiet, zou ik voorlopig op de koop toe nemen, want dat zal dan wel met een leertraject te maken hebben. Maar als je hem ziet voetballen, dan krijg je de indruk dat hij het spelletje totaal niet ziet, en hij loopt daarnaast te gebaren alsof hij Maradona is, en dit is wel zorgwekkend.
Kaascity
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 25 mei 2007, 23:06
Locatie: Alkmaar

De Alkmaarderhout schreef:In het begin gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel maar moet nu toch echt toegeven dat dit de miskoop van het seizoen is.

Hij staat maar te wachten al een houten pop, als hij de bal krijgt schiet hij of naast of verspeelt hem, gewoon afschrijven die 6 miljoen.
Ja, het blijft een Pelleboer.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MvdB schreef:[..]


Het is een vreselijk beperkte voetballer, daarom wordt hij door iedere club gedekt door 2 a 3 man......
Ik vond hem vandaag inderdaad niet zn beste wedstrijd spelen, maar wie wel? Dembele maakt ze toch ook al een paar seizoenen niet.... Maar die heeft wel alle credits :?
Misschien is het je opgevallen maar Dembele speelt tenminste nog goed over het algemeen. Pelle heb ik 2x op een redelijke wedstrijd kunnen betrappen maar verder is het vooral kommer en kwel.
martijn S
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 feb 2004, 22:22

Als er een bal wordt ingespeeld is hij "altijd" te laat, dat hebben we vanavond toch wel gezien. Als er 1 club is die nu nog 3 miljoen wil betalen..... meteen weg doen.
Voetbal is een mannensport.
Gebruikersavatar
Koppie
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2007, 19:00
Locatie: Parel van N-H

Je reinste kapitaalvernietiging deze speler.
Veel te statisch, geen versnelling en een slecht schot. EEN GROOT DRAMA
DSBDSB
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 sep 2006, 11:39
Locatie: Alkmaar Zaanstreek
Contacteer:

Koppie schreef:Je reinste kapitaalvernietiging deze speler.
Veel te statisch, geen versnelling en een slecht schot. EEN GROOT DRAMA
ik heb nooit begrepen waarom dit een goede spits is?
omdat er dan meer vrouwen naar het DSB stadion komen ofzo????
1980/1981 AZ '67 1981/1982 ajax 1982/1983 ajax 1983/1984 Feyenoord 1984/1985 ajax 1985/1986 PSV 1986/1987 PSV 1987/1988 PSV 1988/1989 PSV 1989/1990 ajax ...2004/2005 PSV 2005/2006 PSV 2006/2007 PSV 2007/2008 PSV 2008/2009 AZ
Gebruikersavatar
Koppie
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2007, 19:00
Locatie: Parel van N-H

Ja DSBDSB,

Dat is schijnbaar de enige verklaring voor het aantrekken van deze Jandoedel.
Onbegrijpelijk op grond waarvan (welke kwaliteiten?) deze speler in huis is gehaald.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Kan er een slot op deze man en topic.

Wat een clown, luchtbel is deze man. Zelfs zijn medespelers lopen zich nu openlijk te irriteren aan hem.

Deze miljoenen EURI zijn in iedergeval al afgeschreven door Dirk lijkt mij.

[img:104:120]http://www.kpcgroep.nl/assets/Paragraph ... ngslot.jpg[/img]
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
dede
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jun 2005, 09:13
Locatie: Leeuwarden

MvdB schreef:[..]


Het is een vreselijk beperkte voetballer, daarom wordt hij door iedere club gedekt door 2 a 3 man......
Ik vond hem vandaag inderdaad niet zn beste wedstrijd spelen, maar wie wel? Dembele maakt ze toch ook al een paar seizoenen niet.... Maar die heeft wel alle credits :?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Pelle een goeie aankoop is! Ok, de transfersom was wat hoog....maar ja, dat is het hedendaagse voetbal.
Dembele is bijna niet van de bal te krijgen, altijd aanspeelbaar zodat de rest kan bijsluiten. Bovendien behoud Dembele altijd overzicht. Zijn rendement kan en moet beter maa ja hij heeft 100x meer waarde dan Pelle. Het is schandalig dat deze pipo het AZ shirt draagt.
fantaztisch
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

Kunnen we Piet Pelle niet verkopen aan Omniworld???

In Italie zitten ze volgens mij al helemaal niet op hem te wachten, ik weet nog dat het officieel werd dat hij zou komen, er kwamen diverse posts vanuit Italie hier op het forum, ze lachten ons uit dat we die sukkel voor 6 miljoen hadden overgenomen, nu weten we waarom :evil:
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Verhuren aan Sparta en laat hij tot de volgende winterstop maar eens rendement te halen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gesloten