Voetbal Inside / Veronica

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Wat was het vanavond slaapverwekkend. Henk Spaan en Harry van Raaij blinkten uit in nietszeggendheid terwijl het vuurwerk van Johan Derksen ook achterwege bleef. Ik ben werkelijk waar in slaap gevallen tijdens de uitzending.
Aldus de papegaai van de media
PKSP
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:36

Het was inderdaad redelijk slaapverwekkend.

Ik vind Henk Spaan weinig toevoegen, tevens druipt zijn pro-ajax filosofie van zijn neus naar beneden...
Die sprekende lampekap (zoals iemand dat al eerder zij :) ) is een aardige man, maar hij had het vrij makkelijk tegenover Spaan en Derksen.

Jammer dat Kraaij weg is, zijn verbale ruzies met Derksen leverde leuke televisie op.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dropkick Murphy schreef:Wat was het vanavond slaapverwekkend. Henk Spaan en Harry van Raaij blinkten uit in nietszeggendheid terwijl het vuurwerk van Johan Derksen ook achterwege bleef. Ik ben werkelijk waar in slaap gevallen tijdens de uitzending.
Harry van Raaij vind ik ook een gast van niets. De man praat zo hakkelig en op dezelfde toonhoogte dat je moeite moet doen om naar hem te luisteren. Daarnaast had hij inderdaad weer bar weinig te melden.

Henk Spaan vind ik wel een sympathieke kerel. De man heeft tenminste oog voor 'het echte voetbal'. Zijn inbreng is tot nu toe niet al te groot, maar hij heeft ten minste meer potentie dan Hans 'met alle respect' Kraaij.

Johan Derksen vind ik altijd goed bezig. Bij zijn opmerking over Karel Aalbers lag ik weer eens helemaal dubbel. Nu Derksen alleen omringd werd door nietszeggende figuren kon hij moeilijk met scherp gaan schieten.

Echter, wat ik funest aan het programma vind zijn die stukjes met die blonde bimbo die 'in het weekend op pad gaat' en dan zogenaamd leuke stukjes maakt met goede interviews. Dit irriteert mij om meerdere reden:

- Ten eerste kost het zendtijd van mijn echte held: Johan Derksen.
- Ten tweede is het een vrouw en die heeft dus bij voorbaat geen verstand van voetbal. Tijdens de vragen straalt dit er ook van af.
- Ten derde is het (nog steeds) een vrouw en zie je dat de geïnterviewde mannen haar totaal niet serieus nemen. Van Bommel en van Basten stonden haar praktisch uit te lachen.
- Ten vierde heeft het totaal geen journalisitieke waarde. Het heeft feitelijk nog niks toegevoegd aan het programma.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik vond het ook niet bijster interessant.Wel vond ik het wel terecht dat Wilfred Genee de NOS een Ajaks-omroep noemde.Van Raaij had nogal wat technische verhalen te vertellen, weinig boeiend.Derksen brengt dan nog een beetje leven in de brouwerij maar kwam ook niet echt uit de verf.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Deze uitzending was echt van een vedroevend niveau maar dat kan een keer gebeuren. De enige keer dat ik moest lachen was toen Derksen zei dat iedereen het vertrek van Van Raaij betreurde. Derksen hoopte zelf ooit ook op zo'n manier afscheid te nemen. :D
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Ze hadden beter Erik van Muiswinkel kunnen inhuren. Dat had het nivo van dit programma een stuk hoger geweest. Ik heb eigenlijk alleen het begin gezien toen Derksen met wat transfernieuws kwam.
Tsja........
KALE
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 jan 2004, 14:06

had barend en van dorp gekeke dan.jan was vol lof over barry van galen, hij vond het werelds zoals hij die laatste assist gaf. hij gaat het nog veel vaker over van galen hebbe zei die.
Het DSB is leuk, maar het is lang geen Alkmaarderhout!

AZ Alkmaar till i die!

Manchester City , pride in battle!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

goh dat er nog niet zo'n geemansipeerde gek heeft gereageert op mr opdam :P maar ben het er wel mee eens hoor hahahahah
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef:goh dat er nog niet zo'n geemansipeerde gek heeft gereageert op mr opdam :P maar ben het er wel mee eens hoor hahahahah
Pfff, vandaag maakte ze het helemaal bont. Nu weet ik het gewoon echt 100% zeker: vrouwen zijn ongeschikt voor voetbal(journalistiek). Terecht dat Waterreus ook wegliep.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Overigens een wereld-opmerking van Johan Derksen over Everton. Oei, dat zal de verscheidene Everton-fans niet in de koude kleren gaan zitten...
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

bonenplukker schreef:Overigens een wereld-opmerking van Johan Derksen over Everton. Oei, dat zal de verscheidene Everton-fans niet in de koude kleren gaan zitten...
Ja en een belachelijke opmerking van Roberto Carlos! Alsof Spanje, Engeland en/of Portugal wel vaak de finale halen....
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

bonenplukker schreef:Overigens een wereld-opmerking van Johan Derksen over Everton. Oei, dat zal de verscheidene Everton-fans niet in de koude kleren gaan zitten...
Wanneer ging je ook alweer naar Engeland? :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
KALE
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 jan 2004, 14:06

ja dat wijf die vragen ging stellen aan waterreus is niet echt bepaalt geschikt voor dit werk merk ik al. ik vind dat waterreus het goed gedaan heb de manier waarop hij het gedaan heb. en dan krijg je van die kutvragen aan je kop.......
Het DSB is leuk, maar het is lang geen Alkmaarderhout!

AZ Alkmaar till i die!

Manchester City , pride in battle!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Zoals GT al zei: ,,Als ik iemand was die zijn lul een naam gaf, dan had ie zeker Ronald Waterreus geheten.." :)
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Ik zal deze topic ook maar weer wat leven inblazen. Zelf heb ik gisteravond alleen het begin gezien en daar lieten ze beelden zien van de beroemde warming up in Stuttgart. Dit was tijdens de tweede wedstrijd van de finale van de Uefa cup. Deze wedstrijd eindigde in 3-3 nadat Napoli de eerste wedstrijd in een 2-1 overwinnig eindigde voor Napoli.

Hier een link als je nog een keer wilt genieten.

http://www.maradona10.nl/html/napoli2.php#

Toch wel raar dat er nog geen topic is geopend voor Maradonna. Het is doodzonde dat hij zo diep is gezakt. Immers, Maradonna heeft toch Argentinië aan de wereldtitel geholpen. Later zorgde hij ervoor dat Napoli twee keer kampioen van Italië werd en onder zijn leiding werd ook de Uefa cup gewonnen.
Tsja........
enzo
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 jan 2004, 06:56
Locatie: Alkmaar

Bill schreef:Ik zal deze topic ook maar weer wat leven inblazen. Zelf heb ik gisteravond alleen het begin gezien en daar lieten ze beelden zien van de beroemde warming up in Stuttgart. Dit was tijdens de tweede wedstrijd van de finale van de Uefa cup. Deze wedstrijd eindigde in 3-3 nadat Napoli de eerste wedstrijd in een 2-1 overwinnig eindigde voor Napoli.

Hier een link als je nog een keer wilt genieten.

http://www.maradona10.nl/html/napoli2.php#

Toch wel raar dat er nog geen topic is geopend voor Maradonna. Het is doodzonde dat hij zo diep is gezakt. Immers, Maradonna heeft toch Argentinië aan de wereldtitel geholpen. Later zorgde hij ervoor dat Napoli twee keer kampioen van Italië werd en onder zijn leiding werd ook de Uefa cup gewonnen.
volgens mij is het filmpje opgenomen voor Bayern Munchen-Napoli, een oefenwedstrijd in de voorbereiding
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

enzo schreef:[..]


volgens mij is het filmpje opgenomen voor Bayern Munchen-Napoli, een oefenwedstrijd in de voorbereiding
Nee...het is echt tegen Stuttgart. Of het de finale is, wat Bill zegt, weet ik niet zeker.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:[..]


Nee...het is echt tegen Stuttgart. Of het de finale is, wat Bill zegt, weet ik niet zeker.
Het is inderdaad de finale van de UEFA-cup (seizoen 1988/89).
enzo
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 jan 2004, 06:56
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:[..]

Het is inderdaad de finale van de UEFA-cup (seizoen 1988/89).
ok, mijn excuses. ben overtuigd. :wink:
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

moet het filmpje bij julli ook om de 8a9 seconde opnieuw laden????
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Plaats reactie