WK 2018

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Voor alle discussies over het gisteren begonnen WK voetbal.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het is spannender dan ik dacht tussen Iran en Marokko. Ik heb goede hoop gekregen dat Alireza en co. gaan winnen dankzij het einde van de 1e helft.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 15 jun 2018, 16:07 Het is spannender dan ik dacht tussen Iran en Marokko. Ik heb goede hoop gekregen dat Alireza en co. gaan winnen dankzij het einde van de 1e helft.

Marokko heeft toch nog gescoord !
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vreselijke wedstrijd trouwens. Wel handig gespeeld door Iran.Veel tijdrekken en vallen.
Snap trouwens die hype niet over Marokko.Moeten we nu allemaal fan zijn van een land
waar we niets mee hebben,behalve dat de meeste Marokkanen hier wonen?
Hakim Ziech had ook zijn dag niet. :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

G-Vak schreef: 15 jun 2018, 17:06 Vreselijke wedstrijd trouwens. Wel handig gespeeld door Iran.Veel tijdrekken en vallen.
Snap trouwens die hype niet over Marokko.Moeten we nu allemaal fan zijn van een land
waar we niets mee hebben,behalve dat de meeste Marokkanen hier wonen?
Hakim Ziyech had ook zijn dag niet. :wink:
Die Marokko-hype kan nu wel de prullenbak in. Wat een geruststelling.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 15 jun 2018, 17:22 Die Marokko-hype kan nu wel de prullenbak in. Wat een geruststelling.
Bovendien gun ik het Ali veel meer dan sjagrijn Ziyech :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Spanje geeft de goals makkelijk weg zeg. Maar hé, goaltjes kijken is leuk!

Edit: veel goals weer! :)
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Verrassend leuk potje die laatste. En Ronaldo is toch echt een groter fenomeen dan Messi. Jammer dat Spakenburg en Katwijk ook in deze poule zitten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een jankerds die Fransen! Een beetje mannelijk voetbal van de Australiërs en ze rollen bij elk duwtje of lichamelijk contact over de grond en mekkeren bij elke beslissing. Laten ze gaan voetballen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 16 jun 2018, 10:24 Wat een jankerds die Fransen! Een beetje mannelijk voetbal van de Australiërs en ze rollen bij elk duwtje of lichamelijk contact over de grond en mekkeren bij elke beslissing. Laten ze gaan voetballen!
Maar het helpt wel!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

G-Vak schreef: 16 jun 2018, 11:15 Maar het helpt wel!
Helaas......en ook hier blijkt wederom dat videoscheidsen beslissingen nemen die multi-interpretabel zijn (wel of geen penalty voor Frankrijk), dus of we er nou zoveel mee opschieten........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het lijkt wel of ik naar een reclamespotje van een tattooshop zit te kijken. Er is (bijna) geen voetballer meer die geen tattoo heeft. Sommigen hebben op de armen geen normaal zichtbaar stukje huid meer over.
Blijft een rare trend.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Op dit moment wint Ronaldo het van Messi in “wie is de beste”, wat mij betreft (vooral in mentaliteit).
Ronaldo is veel gedrevener, blijft knokken, blijft er in geloven. Messi loopt nu alweer te sjokken, verongelijkt te kijken na 1 helft moeizaam voetbal van Argentinië tegen IJsland.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ronaldo is on fire. Ik ben erg benieuwd naar Neymar en naar de Belgen.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik hou niet van vergelijken, maar "kenners" die alsmaar lopen te verkondigen dat Messi een betere speler is neem ik al jaren niet serieus. Zowieso is CR7 de laatste jaren veel waardevoller voor zijn teams dan Messi. De statistieken van beiden zijn zo belachelijk buiten de normale gang der dingen dat ze beide absolute fenomenen zijn.

Op dit WK staat CR7 in elk geval wel voor op Messi. Wat was Messi slecht vandaag.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 16 jun 2018, 15:39 Ik hou niet van vergelijken, maar "kenners" die alsmaar lopen te verkondigen dat Messi een betere speler is neem ik al jaren niet serieus. Zowieso is CR7 de laatste jaren veel waardevoller voor zijn teams dan Messi. De statistieken van beiden zijn zo belachelijk buiten de normale gang der dingen dat ze beide absolute fenomenen zijn.

Op dit WK staat CR7 in elk geval wel voor op Messi. Wat was Messi slecht vandaag.
Zeker. Penalty’s: Ronaldo trefzeker, Messi mist. Vrije trap: Ronaldo scoort, Messi schiet over.
Mentaliteit: Ronaldo blijft er in geloven en straalt dat ook uit, Messi loopt als een verongelijkte loser over het veld. Groot verschil !
Verder zijn ze beiden een fenomeen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Dan hoor ik die commentator zeggen dat di Maria, Aguerro e.d. Messi meer moeten helpen, dat hoor ik commentatoren nou nooit zeggen wanneer CR7 slecht speelt :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik heb niet geteld, maar volgens mij heeft die commentator tijdens Argentinië - IJsland meer dan 100 keer de naam Messi uitgesproken. En dat was niet omdat hij steeds zei wie de bal had. TENENKROMMEND!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 16 jun 2018, 16:02 Dan hoor ik die commentator zeggen dat di Maria, Aguerro e.d. Messi meer moeten helpen, dat hoor ik commentatoren nou nooit zeggen wanneer CR7 slecht speelt :lol:
Klopt, want die zitten niet bij hem in het team! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik ben voor Costa Rica en hoop dat zij wereldkampioen worden.
Glory Hunter
Plaats reactie