EK 2021

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 29 jun 2021, 20:30Hup Zweden!
Juist. Ik moet dus geen landen aanmoedigen van wie ik wil dat ze winnen.


HUP BELGIË!!!
_________________
"I don't know that!"
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Analisten bij de NOS moeten die sowieso anti België zijn om commentaar te mogen geven bij wedstrijden van België? :? Beetje zielig ook dat iemand als Van der Vaart na zo’n mooie carrière nu zo als een gefrustreerde mens door het leven moet gaan. :roll:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jullie zogenaamde "gouden" generatie heeft overigens nog geen kut gewonnen Guy.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

AlkmaarForever schreef: 03 jul 2021, 04:47 Jullie zogenaamde "gouden" generatie heeft overigens nog geen kut gewonnen Guy.
Ja en? Ze hebben het de laatste jaren al wel steeds verder geschopt dan jullie. Waren er ook altijd bij in tegenstelling tot jullie. Is het daarom nodig om zo gefrustreerd te praten over ons? Als er andere beter zijn zijn ze beter. Simpel! En dit is voor een klein landje als het onze gewoon een steengoede generatie geweest. Om iets te winnen moet je ook al eens wat geluk hebben, en moet alles meezitten. Dat laatste zat op belangrijke momenten altijd tegen want we hebben er misschien 11, 12, 13 goeie, maar daarachter is het al iets minder. Het zij zo. Ik ben blij dat ze ons toch een paar tornooien hebben laten dromen, maar dromen komen niet altijd uit. Er zijn nog andere landen waar ze altijd hoog van de toren blazen hoor, maar waar het al best lang geleden is dat ze nog iets gewonnen hebben en zelfs nog niet zo bijster veel gewonnen hebben om altijd zo hoog van de toren te blazen in vergelijking met andere landen…
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Guy schreef: 03 jul 2021, 06:12Ze hebben het de laatste jaren al wel steeds verder geschopt dan jullie.
Als dat de maatstaf is, gefeliciteerd. :lol:

Ik ben na het WK 2014 afgehaakt met het kijken naar interlands van Oranje. Maar België als nummer 1 van de wereld is ook een beetje overdreven, niet ??

Veel overwinningen tegen nietszeggende landen en aan het einde niets winnen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AlkmaarForever schreef: 03 jul 2021, 06:32

Ik ben na het WK 2014 afgehaakt met het kijken naar interlands van Oranje. Maar België als nummer 1 van de wereld is ook een beetje overdreven, niet
Tja, de parameters van die ranglijst zijn voor iedereen hetzelfde. Dan hadden andere landen het maar beter moeten doen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

AlkmaarForever schreef: 03 jul 2021, 06:32 Als dat de maatstaf is, gefeliciteerd. :lol:

Ik ben na het WK 2014 afgehaakt met het kijken naar interlands van Oranje. Maar België als nummer 1 van de wereld is ook een beetje overdreven, niet ??

Veel overwinningen tegen nietszeggende landen en aan het einde niets winnen.
Dat is niet de maatstaf, maar wel iets om niet al te denigrerend over landen te doen die beter presteren. Je kan nu eenmaal niet in het verleden blijven leven.
Waarom overdreven? Als wij met onze beste 11 kunnen spelen zijn wij zeker 1 van de 3 beste landen ter wereld. Wil dat zeggen dat je dan altijd en van iedereen wint? Nee, want in geen enkele sport wint de beste van de wereld altijd alles. Dat we daar staan, en vooral al zo lang zal wel geen toeval zijn zeker?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Guy schreef: 02 jul 2021, 20:01 Analisten bij de NOS
Waarom zou je als Belg naar de NOS kijken? Dat is een vreselijke zender. Ik kijk zelf bijna altijd Engeland, Duitsland of België.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AlkmaarForever schreef: 03 jul 2021, 06:32 Als dat de maatstaf is, gefeliciteerd. :lol:
Dat is voor veel Belgen inderdaad de maatstaf blijkt ook nu weer. Een soort minderwaardigheidscomplex waar ze sinds 7 jaar mee af kunnen rekenen. Altijd maar kijken en wijzen naar Nederland. Ze beseffen alleen niet dat het hele interlandvoetbal bijna niemand interesseert.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Guy schreef: 03 jul 2021, 06:12
Er zijn nog andere landen waar ze altijd hoog van de toren blazen hoor
Welke landen bedoel je precies? Nederland niet lijkt me want wij hebben al 7 jaar geen enkel vertrouwen in onze dramatische bondscoaches en lamlendige internationals.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 03 jul 2021, 07:26dat het hele interlandvoetbal bijna niemand interesseert.
Behalve ons Oranje kermispubliek. :lol:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 03 jul 2021, 07:24 Waarom zou je als Belg naar de NOS kijken? Dat is een vreselijke zender. Ik kijk zelf bijna altijd Engeland, Duitsland of België.
Waarom zou je überhaupt naar voor- of nabeschouwingen kijken. Alsof we de mening van een paar imbeciele idioten nodig hebben? Ik heb in al die jaren nog nooit iemand iets horen vertellen wat ik zelf ook niet had gezien.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 03 jul 2021, 07:43 Waarom zou je überhaupt naar voor- of nabeschouwingen kijken. Alsof we de mening van een paar imbeciele idioten nodig hebben? Ik heb in al die jaren nog nooit iemand iets horen vertellen wat ik zelf ook niet had gezien.
Klopt.

Trouwens, is ‘imbeciele idioten’ geen pleonasme? Of kun je een imbeciel zijn maar niet idioot of andersom?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Is het typisch Nederlands om een juichcape op marktplaats te kopen nadat Oranje uitgeschakeld is ? :oops:
Glory Hunter
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Langedijk schreef: 03 jul 2021, 07:24 Waarom zou je als Belg naar de NOS kijken? Dat is een vreselijke zender. Ik kijk zelf bijna altijd Engeland, Duitsland of België.
Om andere meningen te horen natuurlijk. Maar ook naar de Franse, Duitse en Engelse kijk ik hoor.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Langedijk schreef: 03 jul 2021, 07:26 Dat is voor veel Belgen inderdaad de maatstaf blijkt ook nu weer. Een soort minderwaardigheidscomplex waar ze sinds 7 jaar mee af kunnen rekenen. Altijd maar kijken en wijzen naar Nederland. Ze beseffen alleen niet dat het hele interlandvoetbal bijna niemand interesseert.
Whahahaha! Dat is iets wat jullie jezelf maar al te graag wijsmaken ja. Gewoon omdat jullie gefrustreerd zijn dat jullie al jaren niks meer voorstellen. Ik denk dat er veel minder Belgen wakker liggen van wat Nederland doet dan je denkt, en zelfs net zoals vroeger voor Nederland supporteren als er voor ons niet meer valt te supporteren.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Langedijk schreef: 03 jul 2021, 07:30 Welke landen bedoel je precies? Nederland niet lijkt me want wij hebben al 7 jaar geen enkel vertrouwen in onze dramatische bondscoaches en lamlendige internationals.
O.a. Nederland ja. Zelfs na 3 thuismatchen tegen matige tegenstanders begonnen jullie er weer in te geloven om dan tegen de eerste de beste tegenstander eruit te vliegen als het eens geen thuismatch is….
Maar ook Frankrijk bijvoorbeeld. Die dachten ook dat niemand hen wat kon maken.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ik zou maar drie of vier Belgen kunnen bedenken die ik in Oranje zou willen zien als ik al keek. :lol:

Dus aardig knap wat jullie doen met beperkt materiaal. =D>
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

AlkmaarForever schreef: 03 jul 2021, 08:46 Ik zou maar drie of vier Belgen kunnen bedenken die ik in Oranje zou willen zien als ik al keek. :lol:

Dus aardig knap wat jullie doen met beperkt materiaal. =D>
Raphael ben jij dit????? :shock:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Als je z'n naam goed zou schrijven zou het een leuke post zijn. 8)
Plaats reactie