Scheidsrechters

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Wie is onze beste scheidsrechter?

Kuipers
27
31%
Vink
10
11%
Bossen
1
1%
van Egmond
5
6%
Braamhaar
3
3%
Luinge
29
33%
Haverkort
3
3%
Wegereef
3
3%
Blom
6
7%
 
Totaal aantal stemmen: 87
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Heracles vorig jaarl bijvoorbeeld minimaal7
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Bossen verneukt de Gelderse derby.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik denk dat het niet alleen bij penalties blijft. Het hele beleid lijkt er wel op gericht dat AZ niet zoveel mee mag krijgen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: Het onderbuikgevoel klopt dus, we krijgen absurd weinig penalties toegekend. Omdat alle clubs in de tussenliggende periode betere en slechtere tijden hebben gekend kun je dat effect negeren. Qua spelopvatting zie ik ook geen verklaarbaar verschil. Volgens mij is dus de penaltybereidheid van scheidsrechters ten opzichte van AZ aanmerkelijk kleiner dan bij andere genoemde clubs.
Nu krijgen wij ze wel makkelijk tegne, maar ik heb nu niet echt het idee dat ons heel veel strafschoppen zijn onthouden. Misschien een enkele, maar dan nog zitten we ver onder de rest van de top 5.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Ik kan ze zo ook niet opnoemen, maar als ik denk aan die in a`dom die we tegen kregen, denk ik wel dat wij noooooooit zulke mee krijgen. En dan heb ik het niet over Sonck/ Kromkamp
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dit seizoen geen Belgische scheidsrechters meer in de eredivisie. =D>

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/ ... isie.dhtml
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Link: http://www.youtube.com/watch?v=pYA2q01-vp8

Een rustgevend filmpje. Felle vlag he?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een waar moet ze die vlag nou steken?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Sterker nog: de spelers die hij schopt en slaat geeft hij rood! Nijhuis is er niks bij! :lol:
...-
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Kamphuis, sinds de Lullo's is die naam alleen nog maar om te lachen, ook bij Utrecht - Heerenveen is dat weer bewezen.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

De scheidsrechter van dienst van gisteravond bij AZ - Karagandy: =D>
...-
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kees Vooijs schreef:De scheidsrechter van dienst van gisteravond bij AZ - Karagandy: =D>
inderdaad, alleen jammer dat hij er mee stopt.
Vak S
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Dit was trouwens wel die gast die die handsbal van Henry in de WK-kwalificatie wedstrijd tegen Ierland over het hoofd zag geloof ik.
Ach... :wink:
...-
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

In een interview met Ruud Bossen op AZtv heeft de vorig seizoen gestopte topscheidsrechter een opmerkelijke uitspraak gedaan. Hoewel de Haarlemmer altijd een band heeft gehad met AZ en Alkmaar - hij fluit nu nog regelmatig jeugdduels en oefenwedstrijden - moet je als arbiter nooit je voorkeur laten blijken. En dat gebeurt wel, zegt Bossen.

'Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken', zegt Bossen tegen AZtv. 'Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die bij wijze van spreken in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten.' Hij wilde niet wilde zeggen om wie het gaat.

Bossens hart klopt sneller bij AZ, maar een echte fan is hij niet. 'Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club', zo vervolgt hij. 'Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen.'
Beetje apart bericht geplukt van ad.nl. Deze man heeft ons toch de titel gekost.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef:Beetje apart bericht geplukt van ad.nl. Deze man heeft ons toch de titel gekost.
En de beker, nu moest die clown van een Sinouh tussen de palen. Dat hele seizoen kregen keepers geel na het veroorzaken van een strafschop, alleen Waterman niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Bossen deed altijd zijn uiterste best om geen AZ fluiter te worden zodat het eerder een anti AZ fluiter was. Ik herinner mij Anderlecht uit, wie stond daar in het uitvak? Precies.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Eigenlijk zijn alle scheidsrechter AZ fan
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Bossen was zaterdag nog aandachtig toeschouwer van AZ - FC Twente vanaf de perstribune.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wiedemeijer weer in de bocht: geeft geheel onterecht een penalty aan Go Ahead.
Interview na afloop met de "vallende" speler: " Ja , ik voelde wat, werd uit balans gebracht....". Wat een eikel en maatennaaier! Maar bovenal: wat een sukkel die Wiedemeijer. Maar dat wisten we al in Alkmaar..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie