Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

elmo schreef: 08 jun 2021, 11:23 Kunnen ze beter voor Qatar gebruiken.
😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zat net even de EK podcast van de Telegraaf te beluisteren. Hartstikke leuk en aardig, totdat er zonder blikken of blozen wordt beweerd dat Timber de beste Nederlandse verdediger is van het Nederlnads elftal. Pardon? Wegens een redelijke oefenwedstrijd? De Ligt zou zelfs minder zijn. Vervolgens wordt Gravenbergh nog even de hemel in geprezen. Pfff... zet even je ajax bril af alsjeblieft. Heb 'm maar weer uitgezet.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DiepeMast schreef: 09 jun 2021, 15:10 Zat net even de EK podcast van de Telegraaf te beluisteren. Hartstikke leuk en aardig, totdat er zonder blikken of blozen wordt beweerd dat Timber de beste Nederlandse verdediger is van het Nederlnads elftal. Pardon? Wegens een redelijke oefenwedstrijd? De Ligt zou zelfs minder zijn. Vervolgens wordt Gravenbergh nog even de hemel in geprezen. Pfff... zet even je ajax bril af alsjeblieft. Heb 'm maar weer uitgezet.
Niet aan beginnen aan die bagger van de Telegraaf. Ze schreven ook al dat Rensch als vervanger voor v.d. Beek opgeroepen zou moeten worden... #-o :^o
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De EK pool van AZFanpage en Zweeler loopt nog niet echt storm :-). Ik wil me graag aanmelden maar voor de subleague heb je een wachtwoord nodig. Kan iemand mij daar aan helpen?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Joostess schreef: 10 jun 2021, 18:16 De EK pool van AZFanpage en Zweeler loopt nog niet echt storm :-). Ik wil me graag aanmelden maar voor de subleague heb je een wachtwoord nodig. Kan iemand mij daar aan helpen?
Even bij het kopje internet etc. plaatsen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Joostess schreef: 10 jun 2021, 18:16 De EK pool van AZFanpage en Zweeler loopt nog niet echt storm :-). Ik wil me graag aanmelden maar voor de subleague heb je een wachtwoord nodig. Kan iemand mij daar aan helpen?
Ik kan je nou al vertellen dat de finale Oekraïne tegen Noord Macedonië wordt. Doe er je voordeel mee.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Geen topic EK2020/2021?

Italie - Turkije is totnogtoe een leuke pot.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ferry schreef: 11 jun 2021, 19:23 Geen topic EK2020/2021?

Italie - Turkije is totnogtoe een leuke pot.
inderdaad goed punt. Dan maar hier.

Leuke pot, hoewel Turkije natuurlijk een soort betonvoetbal speelt. Doelpuntje zou leuk zijn voor de wedstrijd.

Voor diegenen die toevallig ook een pouletje hebben ingevuld op scorito: ik heb een poule gemaakt met de naam AZFanpage. Leuk als je je even aanmeldt https://www.scorito.com/subleague/42311 ... 3fc3f7dec2
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Snor (Derksen): “Gakpo is aantoonbaar beter dan Weghorst”.
Gebaseerd op?
Goals: Weghorst +20, Gakpo 7.
Weghorst in de veel sterkere Bundesliga tegen Gakpo in de Nederlandse.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het is appels en peren vergelijken. Maar goed, die oude man stopt er ook niet voor niets mee.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 12 jun 2021, 23:18 Snor (Derksen): “Gakpo is aantoonbaar beter dan Weghorst”.
Er werd ook gesteld dat Gravenberch "verder" is dan Marten de Roon...

Gaat wel snel met die kinderen uit 020
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Weer zo’n dom “kruip-in-de-reet-van-…..” -artikel in VI.
Dat blad gaat echt zienderogen richting Nieuwe Revue-niveau, met dit verschil dat daar dan tenminste nog lekkere wijven in staan…..

In deze editie van VI Opinie signaleert VI-redacteur Simon Zwartkruis dat bondscoach Frank de Boer tijdens het EK beter omgaat met zijn spelers dan voorheen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

salmonyappi schreef: 24 jun 2021, 11:43 Weer zo’n dom “kruip-in-de-reet-van-…..” -artikel in VI.
Dat blad gaat echt zienderogen richting Nieuwe Revue-niveau, met dit verschil dat daar dan tenminste nog lekkere wijven in staan…..

Bestaat dat nog dan? Jij bent dan zeker wel de laatste abonnee. En de enige die nog plaatjes kijkt om een lekker wijf te zien...........
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 24 jun 2021, 11:43 In deze editie van VI Opinie signaleert VI-redacteur Simon Zwartkruis dat bondscoach Frank de Boer tijdens het EK beter omgaat met zijn spelers dan voorheen
Komen Koopmeiners En Wijndal toevallig aan het woord in het artikel? 😉
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voltreffer Vick schreef: 24 jun 2021, 18:44 Bestaat dat nog dan? Jij bent dan zeker wel de laatste abonnee. En de enige die nog plaatjes kijkt om een lekker wijf te zien...........
Nee dat bestaat niet meer, waarmee ik de richting van het blad aangeef.

Als jij in een garage loopt en zo’n bekende poster ziet hangen kijk je natuurlijk niet!? 😜
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Van Nistelrooij in de telegraaf lovende over jongere generatie bij Oranje:
"Ik denk dat het voor de toekomst van het Nederlands voetbal een geweldige zaak is dat er een aantal jonkies in de selectie zitten, zoals Jurriën Timber, Ryan Gravenberch, Cody Gakpo en Donyell Malen",
Er lijken wel een paar namen te missen... 🤔
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 25 jun 2021, 17:09 Van Nistelrooij in de telegraaf lovende over jongere generatie bij Oranje:



Er lijken wel een paar namen te missen... 🤔
Je doelt toch niet op die jongetjes van AZ zeker?
ajax, PSV, daar draait het voetbal om. Niet die kaasprutsers……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 25 jun 2021, 17:11 Je doelt toch niet op die jongetjes van AZ zeker?
ajax, PSV, daar draait het voetbal om. Niet die kaasprutsers……..
Zijn die er ook bij dan? 😉
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Fucking Henk ten Cate bondscoach? Stel je toch voor.
Wat een droeftoeters daar. Ze zullen ook niet even wat langer zoeken naar een geschikte kandidaat…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Waarom niet eens Conté polsen? Wellicht te duur, maar je weet maar nooit. Van Gaal zal het ook niet gratis doen.
Plaats reactie