Zuid-Amerikaans voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
tAZ
Fanatic
Berichten: 600
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:19

lompe_naam schreef:[..]

Volgens mij is het geen eens buitenspel. Zo wel, kun je het de scheids moeilijk kwalijk nemen.
Toch nog even lekker dat ik in het gelijk ben gesteld door de NOS. Daar werd het door twee keer toe met nadruk gezegd. :mrgreen:

Maarja, een WK zonder Argentinië hoort niet, dus dit gun ik ze.
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

Vanavond Uruguay-Argentinië. Romero vs. Suarez. Ik pleit voor een sterk uitkoemde Romero die 'toevallig' suarez onderweg meeneemt (bv. zoals vorig jaar met Van Wolfswinkel).
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

tAZ schreef:een WK zonder Argentinië hoort niet
Gelul. Het is dat Romero bij Argentinië zit en die rat bij Uruguay, anders had het mij geen biet kunnen schelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:[..]

Gelul. Het is dat Romero bij Argentinië zit en die rat bij Uruguay, anders had het mij geen biet kunnen schelen.
Maradonna op een WK (als trainer) hoort niet. Die man is totaal niet geschikt #-o
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Defcon 4 schreef:Maradonna op een WK (als trainer) hoort niet. Die man is totaal niet geschikt #-o
Nee, Van Basten was een goede keuze.
Ieder bond maakt fouten blijkt dus. Al kan ik Maradona wel waarderen, maar da's persoonlijk.
Marcel075
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 jan 2008, 12:52

Uruguay - Argentinië op Sopcast kanaal 76311
alkmaar 1573

Marcel075 schreef:Uruguay - Argentinië op Sopcast kanaal 76311
of gewoon Sport1

PS Romero in de basis
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Heeft iemand een linkje?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

vriend schreef:Heeft iemand een linkje?
Gevonden: http://www.freedocast.com/TV46
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wat een matige wedstrijd zeg, ik kijk overigens via vrijblijvend.com, gewoon Sport 1 geen gebuffer en goede kwaliteit (moest wel TVU player downloaden).

Het wordt wat pittiger, er zal nog wel een rode kaart vallen, het niveau is echter heel erg slecht.
radiohoofd
Supporter
Berichten: 131
Lid geworden op: 18 apr 2006, 22:44
Locatie: Laren (NH)
Contacteer:

vriend schreef:[..]


Gevonden: http://www.freedocast.com/TV46
Moeizaam maar prachtige beelden.Zette hem aan en Argentinie maakte de 0-1.
Daarna mooie beelden van feestende spelers en Maradonna. =D>
Ok computer
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

NU.NL: Onderzoek naar gedrag Maradona
Uitgegeven: 16 oktober 2009 15:21

ZURICH - De wereldvoetbalbond FIFA stelt een onderzoek in naar het gedrag van Diego Maradona. Dat kondigde voorzitter Sepp Blatter vrijdag aan.

De bondscoach van Argentinië uitte na de gewonnen wedstrijd tegen Uruguay (1-0) seksueel getinte beledigingen richting journalisten. De Argentijnen plaatsten zich door de zege voor het WK 2010 in Zuid-Afrika.

''We kunnen niets anders doen dan een onderzoek openen naar het gedrag van de bondscoach van Argentinië'', aldus Blatter. Maradona kreeg in Argentijnse media veel kritiek op zijn functioneren en nam na de kwalificatie revanche. ''Jullie kunnen eraan zuigen en eraan blijven zuigen'', brieste 'Pluisje' tegen de aanwezige pers.
:D Wat een kerel.
Gebruikersavatar
Robin79
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 mar 2006, 13:45

DAMN !! :(

Een 23-jarige zaalvoetballer is na een gruwelijke gebeurtenis tijdens een wedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden. Robson Rocha Costa kwam na een sliding met zijn achterwerk terecht in een losgekomen stuk hout, dat vervolgens ook zijn buik deels doorboorde.

bron: div media..

wat een treurig noodlot zeg, pfff ongelooflijk!
SINE METU !! <--> Without Fear
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Robin79 schreef:DAMN !! :(

Een 23-jarige zaalvoetballer is na een gruwelijke gebeurtenis tijdens een wedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden. Robson Rocha Costa kwam na een sliding met zijn achterwerk terecht in een losgekomen stuk hout, dat vervolgens ook zijn buik deels doorboorde.

bron: div media..

wat een treurig noodlot zeg, pfff ongelooflijk!
Je mag ook helemaal geen slidings maken bij zaalvoetbal. God straft onmiddellijk.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Yubisaki
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 jul 2007, 10:23
Locatie: Alkmaar

Robin79 schreef:DAMN !! :(

Een 23-jarige zaalvoetballer is na een gruwelijke gebeurtenis tijdens een wedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden. Robson Rocha Costa kwam na een sliding met zijn achterwerk terecht in een losgekomen stuk hout, dat vervolgens ook zijn buik deels doorboorde.

bron: div media..

wat een treurig noodlot zeg, pfff ongelooflijk!
http://www.youtube.com/watch?v=CMGMTdEt ... =topvideos
Gebruikersavatar
AzPekkoeAz
Supporter
Berichten: 121
Lid geworden op: 29 mar 2004, 10:05
Locatie: Alkmaar

Yubisaki schreef:[..]


http://www.youtube.com/watch?v=CMGMTdEt ... =topvideos
Net filmpje gezien.. als je niet weet wat er gebeurt is het niet te zien..
Maar als je weet wat er gebeurt lopen de rillingen over je rug :shock:
Nec zit onder je hoofd, AZ in je hart!
Gebruikersavatar
Rembo
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 mei 2005, 17:14
Locatie: Londen

Sprak gister met mijn gids in Rio, die overigens mijn AZ shirt herkende, en zijn club Fluminense kan zondag (laatste wedstrijd van ´t seizoen) kampioen worden tegen een club uit de lagere regionen van de ranglijst. Als ze kampioen worden is dat voor ´t eerst in zo´n 25 jaar.............Die heeft dus waarschijnlijk een feestje over 2 jaar.
If you don't have a goal you'll always succeed.
mAZter
Supporter
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Kop

Duurt wel lang voordat ze daar een feestje bouwen :wink:
Kan die gids Jonathas niet even opsporen, AZ schijnt geen contact met hem te kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
Rembo
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 mei 2005, 17:14
Locatie: Londen

mAZter schreef:Duurt wel lang voordat ze daar een feestje bouwen :wink:
Kan die gids Jonathas niet even opsporen, AZ schijnt geen contact met hem te kunnen krijgen.
Ik had toevallig net even opgezocht bij welke club hij vandaan komt. Cruzeiro uit Sao Paolo, ben daar over een paar dagen maar ´t is een van de grootste steden in brazilie, dus dat wordt lastig :(
If you don't have a goal you'll always succeed.
Gebruikersavatar
Rembo
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 mei 2005, 17:14
Locatie: Londen

Fluminense had de zenuwen beter onder controle en wonnen de wedstrijd 'gewoon'. Dat was een leuk feestje. Iemand ervaring met 't bezoeken van wedstrijden in Zuid Amerika of Argentinie in 't bijzonder? Ga vanavond naar Boca Juniors, het is de laatste wedstrijd van het seizoen dus ik hoop op een paar mooie sfeer acties, ze kunnen alleen niets meer winnen.
If you don't have a goal you'll always succeed.
Plaats reactie