Overige eredivisie wedstrijden II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wat is die Cisse een dramatische voetballer zeg.. Blij dat hij hier niet voetbalt nu.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

AZ 4 Life schreef:Wat is die Cisse een dramatische voetballer zeg.. Blij dat hij hier niet voetbalt nu.
Volgende week wel hoor!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

net de samenvatting van Hoerenveen zitten kijken maar die hadden een 18 jarige paragyaan bij Atletico Miniero vandaan 2 kansen 2 doelpunten heeft de scouting zitten maffen.
Directe concurrenten van AZ speelden gelijk of verloren gunstig dus.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

azmo3 (vak-S) schreef:net de samenvatting van Hoerenveen zitten kijken maar die hadden een 18 jarige paragyaan bij Atletico Miniero vandaan 2 kansen 2 doelpunten heeft de scouting zitten maffen.
.
Braziliaan !!.
Die Alves kan het vergeten. :wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

:lol: Aerts loopt weer heerlijk 7 op 7, 7 blunders in 7 wedstrijden, dat is toch knap.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef::lol: Aerts loopt weer heerlijk 7 op 7, 7 blunders in 7 wedstrijden, dat is toch knap.
Gaan we na een Grandelletje, nu ook een Aertsje krijgen.
Glory is for the moment. Pride is forever!
joost
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jul 2006, 13:01
Locatie: heerhugowaard

die demouge, wat een gek , hij gaat 3 keer effe vol door op zijn tegenstander,, diep rood
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wat me opviel bij Fc Twente....hoeveel penalties de club krijgt. N'Kufo staat nu op 11 goals uit 16 wedstrijden. Trouwens erg goed weer....
Maar hieronder wel 4 penalties.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ferry schreef:Wat me opviel bij Fc Twente....hoeveel penalties de club krijgt. N'Kufo staat nu op 11 goals uit 16 wedstrijden. Trouwens erg goed weer....
Maar hieronder wel 4 penalties.
Wat ik niet begrijp is dat N'Kufo nog (steeds) niet is weggekaapt door de top van NL. Zo'n Feijenoord haalt wel Michael 'rollator' Mols. Ik snap het niet.
...-
hjkuuhjkk

Kees Vooijs schreef:[..]


Wat ik niet begrijp is dat N'Kufo nog (steeds) niet is weggekaapt door de top van NL. Zo'n Feijenoord haalt wel Michael 'rollator' Mols. Ik snap het niet.
Ja, net zo belachelijk dat er niet zwaar getrokken wordt aan El Hamdaoui en Engelaar.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Zojuist gehoord bij Excelsior-020 Who Are Ya door de excelsior aanhang.
Ik denk dat we daar maar mee moeten stoppen.
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

2-0 voor excelsior tegen 020 daar moet AZ echt van profiteren vandaag
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

azisthebest schreef:2-0 voor excelsior tegen 020 daar moet AZ echt van profiteren vandaag
inderdaad hahaa , niet te vroeg juichen maar 2-0, Ik wil Den Ouden TERUG!! Feyenoord staat 1-0 voor, klote! Nec moet echt terug scoren
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

AZalkmaarforlive schreef:[..]


inderdaad hahaa , niet te vroeg juichen maar 2-0, Ik wil Den Ouden TERUG!! Feyenoord staat 1-0 voor, klote! Nec moet echt terug scoren
Hoe doe je dat?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

azisthebest schreef:2-0 voor excelsior tegen 020 daar moet AZ echt van profiteren vandaag
Je weet dat als die joden verliezen wij nooit winnen? Elke keer zit ik me te verheugen op een leuke maandag maar elke keer is het een grove tegenvallen. Vandaag was ik me maar eens niet gaan verheugen.
lunila
Herry en/of Berry
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 jan 2004, 11:13

Dat domme gejuich altijd als 020 verliest. PFFFF . Net als afgelopen donderdag ,zingen who are you en dan een goal tegen krijgen in dezelfde seconde. Wat stonden wij voor paal.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

lunila schreef:Dat domme gejuich altijd als 020 verliest. PFFFF .
:?
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

pAuluZ schreef:[..]
:?
Doelend op het feit dat wij nog moeten spelen en bijna nooit profiteren van misstappen van de joden of wie dan ook. Dan moet je je plaats weten en netjes zwijgen.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

cAZtricum schreef:[..]


Doelend op het feit dat wij nog moeten spelen en bijna nooit profiteren van misstappen van de joden of wie dan ook. Dan moet je je plaats weten en netjes zwijgen.
In de eerste divisie was mijn weekend ook (deels) goed bij een nederlaag van 020 hoor.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

bonenplukker schreef:[..]


In de eerste divisie was mijn weekend ook (deels) goed bij een nederlaag van 020 hoor.
Leuk voor je maar ik vind het misplaatste arrogantie. Als je nou zorgt dat je zelf wél wint ga je je gang maar, maar onze wedstrijd moest nog gespeeld worden. Dat is dan weer de goden verzoeken. Dat bedoel ik ermee te zeggen.
Plaats reactie