Over supporters van andere clubs II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die gasten hadden riemen en strijkijzers mee. Dost werd geraakt door een riem. Wat zal pijnlijker zijn? :lol:

Maar een lastige situatie. Het betreft 50 idioten tegenover 40.000 normale supporters en de clubleiding kan hier natuurlijk weinig aan doen. Wat bereik je met een boycot van de bekerfinale? Dost lijkt me trouwens onhaalbaar voor AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 16 mei 2018, 07:36 Die gasten hadden riemen en strijkijzers mee. Dost werd geraakt door een riem. Wat zal pijnlijker zijn? :lol:

Maar een lastige situatie. Het betreft 50 idioten tegenover 40.000 normale supporters en de clubleiding kan hier natuurlijk weinig aan doen. Wat bereik je met een boycot van de bekerfinale? Dost lijkt me trouwens onhaalbaar voor AZ.
De boycot zal voortkomen uit het gevoel “tot hier en niet verder”.
Als de supporters, ook al is het een relatief kleine groep, denken dat zíj op deze manier invloed op de prestaties kunnen afdwingen is er toch echt hartgrondig iets mis.......Ik kan me voorstellen dat je met zere benen en een hoofdwond zoiets krijgt van zoek het even lekker uit met z’n allen. Als ik Dost was zou ik ook angstig worden om bijv. nog te gaan trainen en zou onmiddellijk mijn contract inleveren.
Het niet spelen van de bekerfinale is een uitstekend statement.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 16 mei 2018, 11:03 De boycot zal voortkomen uit het gevoel “tot hier en niet verder”.
Als de supporters, ook al is het een relatief kleine groep, denken dat zíj op deze manier invloed op de prestaties kunnen afdwingen is er toch echt hartgrondig iets mis.......Ik kan me voorstellen dat je met zere benen en een hoofdwond zoiets krijgt van zoek het even lekker uit met z’n allen. Als ik Dost was zou ik ook angstig worden om bijv. nog te gaan trainen en zou onmiddellijk mijn contract inleveren.
Het niet spelen van de bekerfinale is een uitstekend statement.
Waarschijnlijk hadden ze al van alles geprobeerd zoals bier drinken enzo. Ten einde raad trokken ze te strijde...
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 16 mei 2018, 07:36 Die gasten hadden riemen en strijkijzers mee.
Die lui begrijpen het idee van de metafoor niet. Ze kwamen om de broekriem aan te trekken en om wat laatste plooien glad te strijken :P
Laatst gewijzigd door differentcook op 16 mei 2018, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 16 mei 2018, 14:24 Die lui begrijpen het idee van de metafoor niet. Ze kwamen duidelijk maken dat de broekriem moest worden aangetrokken en om wat laatste plooien glad te strijken :P
Volgens mij hebben ze juist een plooi gemaakt (in het hoofd van Dost). :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Forza AZ schreef: 16 mei 2018, 14:46 Volgens mij hebben ze juist een plooi gemaakt (in het hoofd van Dost). :wink:
Prutsers, zelfs dat ging fout inderdaad. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

69 likes... :?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De supporters van Zenit begeleiden de spelersbus
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Mooie glimlach bij mij!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Niet mijn land, maar dit is wel mooi gedaan. Met eerbied voor je cultuur.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=6MbLPvpihG4
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/90 ... cisme.html

Staat er bij Den Bosch op de tribune ook gewoon eentje dood leuk de hitler groet te doen om dan te beweren als club dat het hetzelfde is dat ze altijd doen #-o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bij Jozy Altidore deden ze hetzelfde, dus op zich klopt dat wel :?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 17 nov 2019, 16:39 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/90 ... cisme.html

Staat er bij Den Bosch op de tribune ook gewoon eentje dood leuk de hitler groet te doen om dan te beweren als club dat het hetzelfde is dat ze altijd doen #-o
Het was overigens geen Hitlergroet. Ik heb die beelden gister gezien en die gozer maakte een gebaar dat hij weg moest wezen. De video is alleen op het juiste moment stilgezet waardoor die jongen nu ten onrechte met zijn kop op tv is en ten overstaan van heel Nederland voor lul wordt gezet. Kwalijke zaak. Neemt niet weg dat er wel een grote hoeveel hersenloze tokkies daar op die tribune zitten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 21 nov 2019, 08:50 Het was overigens geen Hitlergroet. Ik heb die beelden gister gezien en die gozer maakte een gebaar dat hij weg moest wezen. De video is alleen op het juiste moment stilgezet waardoor die jongen nu ten onrechte met zijn kop op tv is en ten overstaan van heel Nederland voor lul wordt gezet. Kwalijke zaak. Neemt niet weg dat er wel een grote hoeveel hersenloze tokkies daar op die tribune zitten.
We gooien er een VAR tegenaan....... :wink:

Laten we het zo zeggen: als ik met een armgebaar “wegwezen” wil uitbeelden ziet het er echt heel anders uit.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 21 nov 2019, 08:50 Het was overigens geen Hitlergroet. Ik heb die beelden gister gezien en die gozer maakte een gebaar dat hij weg moest wezen. De video is alleen op het juiste moment stilgezet waardoor die jongen nu ten onrechte met zijn kop op tv is en ten overstaan van heel Nederland voor lul wordt gezet. Kwalijke zaak. Neemt niet weg dat er wel een grote hoeveel hersenloze tokkies daar op die tribune zitten.
Heb de video zelf gezien en ben het er niet mee eens, ook gezien de geluiden die van die tribune kwamen.
Dat wegwerpgebaar verweer hebben we al zo veel eerder gehoord.

Het is gewoon wegkijken van de situatie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 21 nov 2019, 11:31 Heb de video zelf gezien en ben het er niet mee eens, ook gezien de geluiden die van die tribune kwamen.
Dat wegwerpgebaar verweer hebben we al zo veel eerder gehoord.

Het is gewoon wegkijken van de situatie.
Ik heb het zojuist terug gekeken op Fox, maar kan er toch echt niets anders van maken. Met gestrekte arm en gestrekte hand en ook nog eens twee keer! Een wegwerpgebaar ziet er echt anders uit......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 nov 2019, 11:47 Ik heb het zojuist terug gekeken op Fox, maar kan er toch echt niets anders van maken. Met gestrekte arm en gestrekte hand en ook nog eens twee keer! Een wegwerpgebaar ziet er echt anders uit......
Ik gebruik met opzet het woord wegwerpgebaar ook niet, dat gaat meestal van boven naar beneden. Als je dit filmpje op normale snelheid ziet dan is er op zijn minst reden voor grote twijfel. Ik zie hier geen Hitlergroet in. Justitie denkt daar trouwens net zo over.
https://www.ad.nl/binnenland/justitie-m ... ~a762da9a/

Het is trouwens ook treurig dat er gewoon verkeerde mensen bedreigd worden.

https://www.ad.nl/den-bosch/doodsbedrei ... ~af332cf9/

@DeZuivelDuivel: Als er iemand niet wegkijkt in dit soort situaties dan ben ik het wel. Maar ik vind wel dat als je iemand beschuldigt dat je zeker moet zijn van je zaak. Dat heb ik hier absoluut niet. Dat er verder wel legio idioten op de tribune zaten die dingen hebben geroepen ga ik zeker niet ontkennen. Sterker nog, die kunnen van mij een levenslang stadionverbod krijgen en justitie mag ze van mij ook vervolgen. Graag zelfs. Om nog maar niet te spreken over die debiele reacties van FC Den Bosch en die trainer. Kortom, er is daar genoeg misgegaan dat benoemd mag/moet worden, maar daar vind ik de vermeende Hitlergroet er geen eentje van.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 21 nov 2019, 12:02 Ik gebruik met opzet het woord wegwerpgebaar ook niet, dat gaat meestal van boven naar beneden. Als je dit filmpje op normale snelheid ziet dan is er op zijn minst reden voor grote twijfel. Ik zie hier geen Hitlergroet in. Justitie denkt daar trouwens net zo over.
https://www.ad.nl/binnenland/justitie-m ... ~a762da9a/

Het is trouwens ook treurig dat er gewoon verkeerde mensen bedreigd worden.

https://www.ad.nl/den-bosch/doodsbedrei ... ~af332cf9/

@DeZuivelDuivel: Als er iemand niet wegkijkt in dit soort situaties dan ben ik het wel. Maar ik vind wel dat als je iemand beschuldigt dat je zeker moet zijn van je zaak. Dat heb ik hier absoluut niet. Dat er verder wel legio idioten op de tribune zaten die dingen hebben geroepen ga ik zeker niet ontkennen. Sterker nog, die kunnen van mij een levenslang stadionverbod krijgen en justitie mag ze van mij ook vervolgen. Graag zelfs. Om nog maar niet te spreken over die debiele reacties van FC Den Bosch en die trainer. Kortom, er is daar genoeg misgegaan dat benoemd mag/moet worden, maar daar vind ik de vermeende Hitlergroet er geen eentje van.
Laten we even aannemen dat je gelijk hebt en enige twijfel op zijn plaats is, dan blijft het toch vreemd dat hij zijn arm zo uitstrekt, tot twee keer toe.
Verder helemaal eens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 nov 2019, 13:13 Laten we even aannemen dat je gelijk hebt en enige twijfel op zijn plaats is, dan blijft het toch vreemd dat hij zijn arm zo uitstrekt, tot twee keer toe.
Verder helemaal eens.
Normaal gesproken eens, alleen kijk ik ook naar zijn houding vanaf het begin. Hij staat al met zijn armen over elkaar, wellicht had hij het koud of iets en daarna staat die speler te voor het vak te juichen (volledig terecht, had ik ook gedaan als ik die speler was). Op dat moment maakt hij tot tweemaal toe een gebaar alsof hij de speler weg wil wuiven. Althans, zo vat ik het op. Wellicht dat het anders is als je ook hoort wat hij erbij zegt. Als hij 'rot op' zegt zou het mijn scenario onderschrijven. Zegt hij iets in het Duits of racistisch zou het jouw theorie weer kunnen onderschrijven. Vandaar dat ik dit gewoon een moeilijk vind. Vooralsnog krijgt deze persoon van mij het voordeel van de twijfel.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 21 nov 2019, 12:02 Ik gebruik met opzet het woord wegwerpgebaar ook niet, dat gaat meestal van boven naar beneden. Als je dit filmpje op normale snelheid ziet dan is er op zijn minst reden voor grote twijfel. Ik zie hier geen Hitlergroet in. Justitie denkt daar trouwens net zo over.
https://www.ad.nl/binnenland/justitie-m ... ~a762da9a/

Het is trouwens ook treurig dat er gewoon verkeerde mensen bedreigd worden.

https://www.ad.nl/den-bosch/doodsbedrei ... ~af332cf9/

@DeZuivelDuivel: Als er iemand niet wegkijkt in dit soort situaties dan ben ik het wel. Maar ik vind wel dat als je iemand beschuldigt dat je zeker moet zijn van je zaak. Dat heb ik hier absoluut niet. Dat er verder wel legio idioten op de tribune zaten die dingen hebben geroepen ga ik zeker niet ontkennen. Sterker nog, die kunnen van mij een levenslang stadionverbod krijgen en justitie mag ze van mij ook vervolgen. Graag zelfs. Om nog maar niet te spreken over die debiele reacties van FC Den Bosch en die trainer. Kortom, er is daar genoeg misgegaan dat benoemd mag/moet worden, maar daar vind ik de vermeende Hitlergroet er geen eentje van.
Zijn houding en andere arm spelen voor mij ook mee, tenzij hij echt een rare vogel is, is dit een wel zeer eigenaardige pose.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie