PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 16:26 Ik zou diep, diep teleurgesteld zijn als Van Nistelrooy het niet haalt.

Misschien dat ze hem iets te snel in het diepe hebben gegooid, maar ik hoop dat hij het goed doet (gelieve niet ten koste van AZ, maar van ajax 8) )
Nou van mij mag van Nistelrooy goed falen, Schreuder het daar niet aan de praat krijgen en Slotje het bij een enkel seizoen laat.
Alles wat een ander shirt draagt en enigszins een concurrent genoemd kan worden, wens ik niet al te veel succes toe. 8)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 12 jul 2022, 14:30 Nou van mij mag van Nistelrooy goed falen, Schreuder het daar niet aan de praat krijgen en Slotje het bij een enkel seizoen laat.
Alles wat een ander shirt draagt en enigszins een concurrent genoemd kan worden, wens ik niet al te veel succes toe. 8)
De vijand van je vijand is je vriend 8)

Wij moeten het Feyenoord moeilijk maken en hopen op een uitschieter, PSV moet ajax te pakken nemen voorlopig zolang we zelf die strijd niet leveren :D

Vind het dan ook wel terecht dat er nog geen anti-PSV topic is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

DeZuivelDuivel schreef: 12 jul 2022, 14:40 Wij moeten het Feyenoord moeilijk maken en hopen op een uitschieter, PSV moet ajax te pakken nemen voorlopig zolang we zelf die strijd niet leveren :D
Volgend jaar levert de tweede plaats ook pCL op, dit jaar moet het voor AZ (en PSV) gebeuren, want dit is ook de perfecte kans voor PSV om in te lopen. De selecties van ajax en Feyenoord zijn verzwakt, Tadic en Blind kunnen alvast een rolator bestellen en Schreuder is nieuw. Feyenoord heeft een hoop belangrijke spelers verloren en het 'lijstje uit Alkmaar' raakt op.

Vorig jaar kwamen ze al heel dichtbij, alleen die achterlijke beslissing in de Kuip. Misschien was de wedstrijd tussen ajax en Vitesse dan ook anders verlopen, maar ze waren wel degelijk rijp voor de slacht. Het kan dus wel zeker!

Elk jaar dat ajax (v)CL speelt kan PSV niet inlopen, ze hebben ook een succesvolle periode van AZ en/of Feyenoord nodig. Dit is lastig, maar zeker niet onmogelijk
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 13 jul 2022, 14:08 Volgend jaar levert de tweede plaats ook pCL op,
Voor de duidelijkheid, dat is dus zeer waarschijnlijk in het Eredivisie-seizoen 2023/24.

En dat is ook nog niet 100% zeker, want dat is op basis van de ranking 2018-2023. Daarin staat Nederland nu inderdaad 6e, maar bij een slecht Europees seizoen van Nederland kan die 6e plaats zeker nog verspeeld worden aan Portugal.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Goede keeper van PSV, Benitez. Drommel zal wel spijt hebben.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 jul 2022, 18:57 Goede keeper van PSV, Benitez
Viel mij ook op! Voorlopig heeft Hobie de 0 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 jul 2022, 18:57 Goede keeper van PSV, Benitez. Drommel zal wel spijt hebben.
Hoewel hij dit schot van Anthony misschien had kunnen hebben 😎. Of zag ie de bal te laat?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 30 jul 2022, 19:20 Hoewel hij dit schot van Anthony misschien had kunnen hebben 😎. Of zag ie de bal te laat?
Er stond wel iemand in de baan van het schot maar hij was houdbaar. Verder natuurlijk 3 klassen beter dan alles wat ze hadden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 jul 2022, 20:10 Er stond wel iemand in de baan van het schot maar hij was houdbaar. Verder natuurlijk 3 klassen beter dan alles wat ze hadden.
Eens. Een prima keeper, vooralsnog 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

De concurrenten te hebben bekeken vond ik het nog niet een al te hoog niveau eerlijk gezegd.
Ik vind dat zowel ajax of PSV op dit moment nog duidelijk niet verder zijn dan vorig seizoen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Europees gezien hoop ik dat Nederlandse ploegen het altijd goed doen (zelfs onze zuidelijke buurman). Als zij veel punten binnen harken, is dat ook goed voor ons. En een klein beetje chauvinisme is mij ook niet vreemd 8).

...


1-0 Veerman, na goed terugleggen van De Jong. Mooie goal!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DiepeMast schreef: 02 aug 2022, 18:20 Europees gezien hoop ik dat Nederlandse ploegen het altijd goed doen (zelfs onze zuidelijke buurman).
Ik hoop dat ajax er elk jaar zo snel mogelijk uitvliegt met die arrogante koopwoede. Dan maar geen punten, die hele CL kan me gestolen worden.

PSV was vermoeid waardoor ze uiteindelijk niet wonnen. KNVB houdt altijd maar rekening met 1 club.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Til’s optreden wordt gekraakt in de Franse media : “ De aanvallende middenvelder was niet in staat één goede pass te geven of eenvoudig de bal onder controle te krijgen”.
Men was niet onder de indruk van PSV. Ik denk ook dat ze zich écht het snot voor de ogen moeten werken om de volgende ronde te halen, en er niet weer uitvliegen zoals vorig jaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DiepeMast schreef: 02 aug 2022, 18:20 Europees gezien hoop ik dat Nederlandse ploegen het altijd goed doen (zelfs onze zuidelijke buurman). Als zij veel punten binnen harken, is dat ook goed voor ons. En een klein beetje chauvinisme is mij ook niet vreemd 8).

...


1-0 Veerman, na goed terugleggen van De Jong. Mooie goal!
Oef, nee...

PSV gun ik het wel, zal nog wel pittige worden de 2e wedstrijd maar hoop dat ze kunnen verrassen.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 02 aug 2022, 18:20 Europees gezien hoop ik dat Nederlandse ploegen het altijd goed doen (zelfs onze zuidelijke buurman). Als zij veel punten binnen harken, is dat ook goed voor ons. En een klein beetje chauvinisme is mij ook niet vreemd 8).
Eens hoor. Het is voor iedereen beter als we zo ver mogelijk komen en dus zoveel mogelijk punten behalen. Dit kan voor AZ ook gunstig zijn als we het CL-ticket niet pakken maar 4e of 5e worden wat dan op termijn wellicht ook rechtstreekse plaatsing voor de groepsfase EL betekent.

Ik gun die verwende kloteclub ajax ook eigenlijk niks, maar laat ze maar ver in Europa komen, maar nooit de finale halen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DiepeMast schreef: 02 aug 2022, 18:20 Europees gezien hoop ik dat Nederlandse ploegen het altijd goed doen (zelfs onze zuidelijke buurman). Als zij veel punten binnen harken, is dat ook goed voor ons. En een klein beetje chauvinisme is mij ook niet vreemd 8).
Vind ik ook hoor. Het vergroot daarnaast de kans op blessures bij de concurrenten die Europees spelen. Maar bij AZ zelf ook natuurlijk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 03 aug 2022, 10:47 Vind ik ook hoor. Het vergroot daarnaast de kans op blessures bij de concurrenten die Europees spelen. Maar bij AZ zelf ook natuurlijk.
Maar dan ga je er van uit dat we Europees voetbal halen !? 😎😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 aug 2022, 14:42 Maar dan ga je er van uit dat we Europees voetbal halen !? 😎😉
AZ combineert de komende weken Europees en competitie
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 aug 2022, 14:52 AZ combineert de komende weken Europees en competitie
We hadden het over de toekomst……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 03 aug 2022, 15:20 We hadden het over de toekomst……
Nee, we hadden het over het Nederlandse ploegen wel/geen Europees succes gunnen en de bijkomende mogelijke gevolgen voor Nederlandse teams die ver komen in Europa. En in geval van succes zou AZ verder komen en dan zouden dus ook de bijkomende gevolgen voor AZ gelden.

AZ speelt volgens mij momenteel al Europees trouwens. Of spelen Tuzla City en Dundee United in een Nederlandse competitie?
Laatst gewijzigd door AZuid-Scharwoude op 03 aug 2022, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie