PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het wordt dringen daar en het grootste talent kan het kind van de rekening worden. Natuurlijk is Götze een leuke stunt maar die heeft de afgelopen jaren toch weinig gespeeld. En ze laten een passant als Schmidt de selectie invullen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

~AZ~ schreef: 06 okt 2020, 18:20 Hij is er zelf behoorlijk enthousiast over.Afbeelding
Hij speelt gewoon graag met de punt naar voren :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als ik nu naar dit PSV kijk is het voor mij een vreemdelingenlegioen. De meeste spelers ken ik nauwelijks.......Nietszeggend team.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

PSV heeft ook wel iets te mekkeren, lijkt mij.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 25 okt 2020, 15:28 PSV heeft ook wel iets te mekkeren, lijkt mij.
Tja, laten we zeggen dat de arbitrage niet op zijn sterkst was.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 25 okt 2020, 16:43 Tja, laten we zeggen dat de arbitrage niet op zijn sterkst was.
Hoezo? Beide gevallen discutabel, maar het was géén buitenspel en het was ook géén penalty.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 25 okt 2020, 17:36 Hoezo? Beide gevallen discutabel, maar het was géén buitenspel en het was ook géén penalty.
Het was inderdaad geen penalty maar de vraag is of de VAR hier in mag grijpen. Bij ajax was dat nooit gebeurd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

VAR had bij deze situatie niet in mogen grijpen maar deed dat toch. Dat zou inderdaad bij een één specifieke club (hoewel Feyenoord misschien ook) nooit in hun nadeel gebeuren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

PSV krijgt op z’n kloten van PAOK met 4-1 😳.......In 20 minuten alles weg gegeven hoor ik net.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

PSV lijkt wat last te hebben van het AZ kwaaltje: prima eerste helft spelen (uit bij Heerenveen, nu thuis tegen Utrecht) en het de tweede helft moeilijk krijgen omdat ze met de rem erop het niet knap uit kunnen spelen en door het opportunisme van de tegenstander in de problemen komen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Van VP
René van de Kerkhof weet het zeker: PSV wordt dit seizoen landskampioen van Nederland. Het clubicoon van de Eindhovenaren denkt eveneens dat niet ajax, maar AZ de nummer twee gaat worden van de Eredivisieseizoen.

Dat PSV met de schaal aan de haal gaat, staat volgens Van de Kerkhof als een paal boven water. "Aanvallend hebben we gewoon de meeste kwaliteit, terwijl we op het middenveld kunnen kiezen wie we opstellen: zoveel aanbod is er", vertelt René tegen het Algemeen Dagblad.

René denkt dat AZ de runner-op wordt van de Eindhovenaren. "Maar AZ, dat ajax voorbij gaat op de ranglijst, zal er tot op de slotdag heel kort op staan. Noteer alvast maar: 1. PSV, 2. AZ, 3. ajax en 4. Feyenoord. Dat is de eindstand."

De oud-speler van PSV kijkt uit naar de topper van aankomende zondag tegen ajax en verwacht veel doelpunten. "Ik heb zomaar het gevoel dat het wel eens een heel doelpuntrijk potje kan gaan worden in Amsterdam. Ik hou het op 3-3."

René van de Kerkhof ziet dat niet alleen PSV, maar ook ajax voor de winterstop niet altijd even stabiel bleek. "Die verliezen in december dan opeens uit het niets van FC Twente en komen tegen Willem II niet verder dan een puntje. Je kunt dus niet bepaald zeggen dat ajax favoriet is zondag. Vandaar mijn prognose van een gelijkspel. Zouden Willy en ik voor tekenen ook."
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 09 jan 2021, 11:43Van VP
Wie is nu Willy en wie is nu Rene ?
Volgens mij weten ze het zelf ook niet zo goed meer.
Begint een beetje zielig te worden, deze PSV-pyama's.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

G-Vak schreef: 09 jan 2021, 11:57 Wie is nu Willy en wie is nu Rene ?
Volgens mij weten ze het zelf ook niet zo goed meer.
Begint een beetje zielig te worden, deze PSV-pyama's.
Ik vind het zeer vermakelijk die twee seniele broertjes.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zit naar Olympiakos vs. PSV te kijken maar PSV is verre van een topploeg. Wat slecht is dat! Onsamenhangend, een vreemdelingen legioen. Bijna geen goed lopende combinaties. En dan die vreselijke snuivende coach. Op het moment dat ik dit intik wordt het 4-2 voor de Grieken. Wij, AZ, spelen ook niet goed maar de 2e plek is echt haalbaar hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat een hoop treurnis loopt er bij psv in dat elftal rond. Ze hebben natuurlijk 4 hele goede aanvallers die normaal de 3 punten tegen VVV wel binnenslepen. Maar achterin en vooral het middeveld zijn echt ultiem zwak. Die Rosario kan helemaal niet voetballen joh. En aan die Baumgartl zie je waarom je geen 10miljoen moet uitgeven aan één speler. Ze hebben massaal geinvesteerd maar presteren niks. Dat wordt samen met 010 naar de voedselbank volgend jaar. Als AZ ze van plek 2 kan houden zou extra lekker zijn. Maarja als.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ze doen al aardig hun best om ook voor de EL uitgeschakeld te worden, kunnen zij zich (ook) volledig op de competitie richten.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

salmonyappi schreef: 18 feb 2021, 19:38 Wij, AZ, spelen ook niet goed maar de 2e plek is echt haalbaar hoor!
Dat roepen ik al weken, gezien het merendeel hier stelt dat dit seizoen wel over is en we nergens meer voor spelen.
Maar voor PSV is de 2e plaats eigenlijk van levensbelang.
Die kunnen wel eens met het eventueel misgrijpen sportief en financieel flink teruggeworpen worden omdat ze al in zwaar weer verkeerden met grote spelersinvesteringen die niet voldeden en ook voor dit seizoen hun nek hebben uitgestoken. Op die manier gaan ze langzaam Feyenoord achterna, en hier kan AZ dan alleen maar van profiteren door structureel hun positie te versterken in de top 4.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

capefear schreef: 19 feb 2021, 10:44 Maar voor PSV is de 2e plaats eigenlijk van levensbelang.
Plaats 2 betekent ook voor PSV gewoon 3 voorrondes die ze niet gaan overleven. Ik weet niet of je dan terug kan vallen naar EL of die nieuwe Conference League.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 19 feb 2021, 13:21 Plaats 2 betekent ook voor PSV gewoon 3 voorrondes die ze niet gaan overleven. Ik weet niet of je dan terug kan vallen naar EL of die nieuwe Conference League.
-Als je verliest in de 2e voorronde CL, dan ga je verder in de 3e voorronde EL
-Als je verliest in de 3e of 4e voorronde CL, dan ga je verder in de groepsfase EL

-Als je verliest in de 3e voorronde EL, dan ga je verder in de 4e voorronde CoL
-Als je verliest in de 4e voorronde EL, dan ga je verder in de groepsfase CoL

In het slechtste geval speelt de nummer 2 dus geen groepsfase als ze 3x op rij verliezen in CL-Q2, EL-Q3 en CoL-Q4.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 19 feb 2021, 15:26 -Als je verliest in de 2e voorronde CL, dan ga je verder in de 3e voorronde EL
-Als je verliest in de 3e of 4e voorronde CL, dan ga je verder in de groepsfase EL

-Als je verliest in de 3e voorronde EL, dan ga je verder in de 4e voorronde CoL
-Als je verliest in de 4e voorronde EL, dan ga je verder in de groepsfase CoL

In het slechtste geval speelt de nummer 2 dus geen groepsfase als ze 3x op rij verliezen in CL-Q2, EL-Q3 en CoL-Q4.
Dank. Maar in die CoL is nog minder te verdienen dan in de EL dus PSV gaat een probleem krijgen als ze niet tenminste groepsfase EL halen. Nog even los van de enorme financiële achterstand op ajax die alleen maar groter wordt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie