Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 06 feb 2023, 21:44 Feyenoord is gewoon een soort omgekeerde dierentuin.
:lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 06 feb 2023, 12:01 Feyenoord wint al 2 jaar bijna geen wedstrijden van clubs uit de top 7. Daarom ben ik dat bewieroken van Slot een beetje zat. Die cynische lul die net doet alsof ze altijd benadeeld worden. Ze krijgen verdomme elk jaar een puntje of 8 kado omdat de arbitrage veilig thuis wil komen en niks durft. Gisteren ook weer. Die tienduizenden proleten met capuchons die zogenaamd Thijs Slegers willen eren. En dan 2 minuten later de betreffende ziekte alweer toewensen aan El Ghazi.

Wat een kutclub.
We zijn het voor de verandering eens helemaal eens. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maakt dat kut Feyenoord weer twee goals in de laatste minuut. Zo langzamerhand krijg ik een nóg grotere hekel aan Feyenoord dan aan ajax…… en dat fucking publiek daar. Walgelijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 08 feb 2023, 22:00 Maakt dat kut Feyenoord weer twee goals in de laatste minuut. Zo langzamerhand krijg ik een nóg grotere hekel aan Feyenoord dan aan ajax…… en dat fucking publiek daar. Walgelijk.
De manier waarop. Hartmann moet in de eerste helft al rood krijgen maar krijgt niet eens geel

Dan krijgt Feyenoord vlak voor tijd een (terechte) strafschop maar rood voor onbewust hands is werkelijk nog nooit gegeven.

Vervolgens weer 7 minuten blessuretijd

Het is ongekend hoe die club structureel gematst wordt in dat vervallen kutstadion. Met die capuchons en tokkies op de tribunes

Nu 4-4
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 feb 2023, 22:34 De manier waarop. Hartmann moet in de eerste helft al rood krijgen maar krijgt niet eens geel

Dan krijgt Feyenoord vlak voor tijd een (terechte) strafschop maar rood voor onbewust hands is werkelijk nog nooit gegeven.

Vervolgens weer 7 minuten blessuretijd

Het is ongekend hoe die club structureel gematst wordt in dat vervallen kutstadion. Met die capuchons en tokkies op de tribunes

Nu 4-4
Helemaal eens man!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bah, winnen ze de penalty’s ook nog. Kutclub.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 08 feb 2023, 10:47 We zijn het voor de verandering eens helemaal eens. :wink:
Héé dat is precies wat ik wou schrijven :wink:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 09 feb 2023, 17:24 Héé dat is precies wat ik wou schrijven :wink:
Als jij niet zo bekrompen was zouden wij het veel vaker eens zijn :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 09 feb 2023, 21:18 Als jij niet zo bekrompen was zouden wij het veel vaker eens zijn :wink:
Sorry ik heb geen ruimte jou naïeve negatieve sprookjes :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 08 feb 2023, 22:00 Maakt dat kut Feyenoord weer twee goals in de laatste minuut. Zo langzamerhand krijg ik een nóg grotere hekel aan Feyenoord dan aan ajax…… en dat fucking publiek daar. Walgelijk.
Wat mij betreft is feyenoord allang ajax gepresteerd.

Sterker: ik zie (een keer of 17) liever ajax kampioen worden dan feyenoord.

Ooit had ik wel sympathie voor deze club, maar sinds de leegroof en alle immoraliteit die daarbij kwam kijken ben ik er helemaal klaar mee. En nu hebben ze ook nog alle trekjes van een écht nare topclub (ofwel: constant schwalbes maken en dan huilen over de arbitrage, terwijl ze structureel bevoordeeld worden).

Het is niet om aan te zien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 10 feb 2023, 09:36 Wat mij betreft is feyenoord allang ajax gepresteerd.

Sterker: ik zie (een keer of 17) liever ajax kampioen worden dan feyenoord.

Ooit had ik wel sympathie voor deze club, maar sinds de leegroof en alle immoraliteit die daarbij kwam kijken ben ik er helemaal klaar mee. En nu hebben ze ook nog alle trekjes van een écht nare topclub (ofwel: constant schwalbes maken en dan huilen over de arbitrage, terwijl ze structureel bevoordeeld worden).

Het is niet om aan te zien.
Om van dat enge publiek nog maar te zwijgen…….
Ik vermoed dat “gepresteerd” gepasseerd moet zijn? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 10 feb 2023, 10:30 Om van dat enge publiek nog maar te zwijgen…….
Ik vermoed dat “gepresteerd” gepasseerd moet zijn? 😉
Klopt.

Ik verkeer nog in wat wazige staat door een jetlag en lichte kater.

Ik hoop dat de strekking wel duidelijk is.

8)
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

En ja hoor, rode kaart van Sandler weer geseponeerd. 2e keer dat Nec wordt genaaid in de kuip. En de enige die wel rood had moeten krijgen mocht lekker blijven staan
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Al bij al hebben de Rotterdammers al een tijd geen wedstrijd meer kunnen winnen en ook hier tegen NEC moesten penalty's er aan te pas komen.
Ze zitten toch een beetje in een negatieve spiraal, zeer benieuwd wat ze gaan doen in het altijd lastige Heerenveen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

De Rode Baron schreef: 10 feb 2023, 13:29 Al bij al hebben de Rotterdammers al een tijd geen wedstrijd meer kunnen winnen en ook hier tegen NEC moesten penalty's er aan te pas komen.
Ze zitten toch een beetje in een negatieve spiraal, zeer benieuwd wat ze gaan doen in het altijd lastige Heerenveen.
En dat ze 72 uur eerder een zware pot hebben gehad, zal ook wel doorwerken.
Ben benieuwd, maar eerst vanavond zelf winnen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat zou het een geweldige move zijn als Slot nu naar Leeds zou gaan. Hij gaat niet, maar waar rook is is vuur…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 feb 2023, 23:12 Wat zou het een geweldige move zijn als Slot nu naar Leeds zou gaan. Hij gaat niet, maar waar rook is is vuur…….
Al zou hij willen, hij zou niet durven.

Grotere kans om kampioen met Feyenoord te worden gaat hij niet krijgen.

Het zou leuker zijn als hij morgen verliest waarna de competitie maandag wordt stilgelegd
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AZ-073 schreef: 10 feb 2023, 13:36 En dat ze 72 uur eerder een zware pot hebben gehad, zal ook wel doorwerken.
Ben benieuwd, maar eerst vanavond zelf winnen
Lijkt me dat Slot je een beetje overmoedig aan het worden is als je Kokcü met kramp nog zolang doorlaat spelen.
Mocht je dat een paar keer doen kan dat doorwerken naar de fysieke gesteldheid van je spelers voor de rest van het seizoen.

Verwacht trouwens een gelijk spel de reservekeeper van Feyenoord is niet geweldig.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Klei. schreef: 12 feb 2023, 12:46 Lijkt me dat Slot je een beetje overmoedig aan het worden is als je Kokcü met kramp nog zolang doorlaat spelen.
Mocht je dat een paar keer doen kan dat doorwerken naar de fysieke gesteldheid van je spelers voor de rest van het seizoen.

Verwacht trouwens een gelijk spel de reservekeeper van Feyenoord is niet geweldig.
Zou mooi zijn als Heerenveen de reeks van 010 (alles gelijk) kan verlengen.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ-073 schreef: 12 feb 2023, 13:53 Zou mooi zijn als Heerenveen de reeks van 010 (alles gelijk) kan verlengen.
Het zag er in het begin zo mooi uit, met dat vroege doelpunt van Heerenveen, maar Slotje zou Slotje niet zijn als het geen geluk aan zijn poeperd had hangen en het doelpunt werd met een teenlengte door de VAR afgekeurd. Vervolgens vliegt zo'n hoekschop er nagenoeg zo in voor Feyenoord en Heerenveen is hierna helemaal van het kaartje. :(
Even het programma van ze bekeken maar als wij in de Kuip niet winnen, ziet het er allemaal wel goed uit voor dat vervelende arrogante Slotje want dan krijgen ze van de top 5 enkel nog ajax tegen.
Plaats reactie