Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

T-Mobile wordt vanaf het seizoen 2023/2024 mogelijk de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, meldt 1908.nl. De Rotterdammers zouden in verregaande onderhandelingen zijn met de telecomgigant, maar er is nog geen contract getekend.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 16 dec 2022, 09:20 T-Mobile wordt vanaf het seizoen 2023/2024 mogelijk de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, meldt 1908.nl. De Rotterdammers zouden in verregaande onderhandelingen zijn met de telecomgigant, maar er is nog geen contract getekend.
Voor wat het waard is: Chris Woerts doet het af als broodje aap verhaal
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een verschrikkelijke drammers daar in Rotterdam.
Twente heeft tot 3 keer toe aangegeven dat ze Zerrouki niet willen verkopen, maar nee hoor, de drammers staan weer voor de poort met een zakje centjes (een recordbedrag voor een F-transfer) om het toch wéér te proberen.
Ik mag toch hopen dat Streuer z’n poot stijf houdt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 31 jan 2023, 08:34 Wat een verschrikkelijke drammers daar in Rotterdam.
Twente heeft tot 3 keer toe aangegeven dat ze Zerrouki niet willen verkopen, maar nee hoor, de drammers staan weer voor de poort met een zakje centjes (een recordbedrag voor een F-transfer) om het toch wéér te proberen.
Ik mag toch hopen dat Streuer z’n poot stijf houdt!
Alles wordt vloeibaar onder druk/geld. Als het bedrag maar hoog genoeg is kan Twente een andere keuze beter gaan vinden. En voor de buitenwacht kan het ook een verschil maken. Is Feyenoord + Zerrouki - 8+ miljoen wel beter?
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

differentcook schreef: 31 jan 2023, 10:52 Alles wordt vloeibaar onder druk/geld. Als het bedrag maar hoog genoeg is kan Twente een andere keuze beter gaan vinden. En voor de buitenwacht kan het ook een verschil maken. Is Feyenoord + Zerrouki - 8+ miljoen wel beter?
Ik denk niet dat Feyenoord er nou heel veel beter van wordt. Maar Twente wel een stuk minder. In de zomer levert Zerrouki ook nog wel een miljoen of 6 op, waarom zou je nu de concurrentie versterken voor 2 miljoen verschil. Het is nou niet dat je nog uitgebreid tijd hebt om een vervanger te halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 31 jan 2023, 08:34 Ik mag toch hopen dat Streuer z’n poot stijf houdt!
Of niet. Ik zie Twente als grotere concurrent dan Feyenoord. En nee, niet voor plek 1.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 31 jan 2023, 13:19 Of niet. Ik zie Twente als grotere concurrent dan Feyenoord. En nee, niet voor plek 1.
Ik ben er gewoon tegen dat top 5 clubs elkaar halverwege een seizoen proberen te verzwakken met transfers.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Na de niet-gelukte transfers van Zerrouki en Van den Belt heeft Feyenoord ook nog dit:
https://nos.nl/artikel/2462085-tegenval ... geschakeld
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

differentcook schreef: 01 feb 2023, 15:48 Na de niet-gelukte transfers van Zerrouki en Van den Belt heeft Feyenoord ook nog dit:
https://nos.nl/artikel/2462085-tegenval ... geschakeld
Het verschil is dat ze daar wél alternatieven hebben. Timber is weer terug, Dilrosun kan op 10 spelen en ze hebben Bullaude en Taabouni evt nog
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een stelletje opgefokte irritante klootzakken die Feyenoorders. Ze spelen tegen PSV alsof ze gesnoven hebben. Top dat PSV 0-2 maakt. Ik heb aan beiden een hekel, maar nu gun ik het PSV. (Bij hoge uitzondering)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Joh het is dat ze ons een kans gunnen om bij te blijven :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Thuisfluiter Makkelie geeft ze 9 minuten extra voor de gelijkmaker. Dat is dan je beste scheidsrechter.

AZ had al 7 punten los moeten staan met fatsoenlijk beleid.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Blijft een bizar seizoen, waar feitelijk geen een club er echt bovenuit stijgt en daardoor het allemaal dicht bij elkaar blijft liggen.

De 'topper' van gisteren was bedroevend qua niveau maar had een hoog spanningswaarde door de rode kaart en de 9 minuten blessuretijd, en door het etiket van 'traditionele topper' opgeplakt leek het nog wat voor de belangen.

Van de topwedstrijden heeft Feyenoord er slechts één kunnen winnen.
Ik durf mijn hand er ook niet voor in het vuur te steken dat zo'n Feyenoord even in Heerenveen gaat winnen daar is de voorhoede toch te wisselvallig voor.
Jahanbakhsh, die de supporters aldaar liever zagen vertrekken, is nu weer voor ze de man die voorin voor wat extra's moet zorgen en Slot die steeds met een andere voorhoede komt, zal weer even aan de speler vast blijven houden.
Verder zag ik die Bullaude invallen (hebben ze, volgens ESPN 7,5 M voor moeten opbrengen ), daar zie ik niet direct de waarde van in.

PSV blijft in mijn ogen van de top 5 overduidelijk de zwakste broeder, er zit namelijk geheel geen voetbal in, en waar slechts Xavi Simons er boven uit stijgt.
Voor AZ zaak, dat het snel de achterhoede weer op peil krijgt, kansen liggen er volop dit seizoen ook al verzaakt het wel eens tegen clubs als Volendam!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 06 feb 2023, 08:22

Verder zag ik die Bullaude invallen (hebben ze, volgens ESPN 7,5 M voor moeten opbrengen ), daar zie ik niet direct de waarde van in.

Ik las ergens dat Slot had gezegd dat het 'geen dure transfer was' en sowieso bij lange na niet de duurste inkomende transfer (nu Timber met 7m). Er werd gesuggereerd dat het rond de 2,5m was.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 06 feb 2023, 08:22
Van de topwedstrijden heeft Feyenoord er slechts één kunnen winnen.
Feyenoord wint al 2 jaar bijna geen wedstrijden van clubs uit de top 7. Daarom ben ik dat bewieroken van Slot een beetje zat. Die cynische lul die net doet alsof ze altijd benadeeld worden. Ze krijgen verdomme elk jaar een puntje of 8 kado omdat de arbitrage veilig thuis wil komen en niks durft. Gisteren ook weer. Die tienduizenden proleten met capuchons die zogenaamd Thijs Slegers willen eren. En dan 2 minuten later de betreffende ziekte alweer toewensen aan El Ghazi.

Wat een kutclub.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 06 feb 2023, 12:01 Feyenoord wint al 2 jaar bijna geen wedstrijden van clubs uit de top 7. Daarom ben ik dat bewieroken van Slot een beetje zat. Die cynische lul die net doet alsof ze altijd benadeeld worden. Ze krijgen verdomme elk jaar een puntje of 8 kado omdat de arbitrage veilig thuis wil komen en niks durft. Gisteren ook weer. Die tienduizenden proleten met capuchons die zogenaamd Thijs Slegers willen eren. En dan 2 minuten later de betreffende ziekte alweer toewensen aan El Ghazi.

Wat een kutclub.
Helemaal eens ;-)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 06 feb 2023, 12:01 Feyenoord wint al 2 jaar bijna geen wedstrijden van clubs uit de top 7. Daarom ben ik dat bewieroken van Slot een beetje zat. Die cynische lul die net doet alsof ze altijd benadeeld worden. Ze krijgen verdomme elk jaar een puntje of 8 kado omdat de arbitrage veilig thuis wil komen en niks durft. Gisteren ook weer. Die tienduizenden proleten met capuchons die zogenaamd Thijs Slegers willen eren. En dan 2 minuten later de betreffende ziekte alweer toewensen aan El Ghazi.

Wat een kutclub.
Goed dat je deze inconsistentie benoemt en ook een plusje voor het gebruiken van het woord 'proleten' =D>
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 06 feb 2023, 12:01 Feyenoord wint al 2 jaar bijna geen wedstrijden van clubs uit de top 7. Daarom ben ik dat bewieroken van Slot een beetje zat. Die cynische lul die net doet alsof ze altijd benadeeld worden. Ze krijgen verdomme elk jaar een puntje of 8 kado omdat de arbitrage veilig thuis wil komen en niks durft. Gisteren ook weer. Die tienduizenden proleten met capuchons die zogenaamd Thijs Slegers willen eren. En dan 2 minuten later de betreffende ziekte alweer toewensen aan El Ghazi.

Wat een kutclub.
De Ben Side kwam ook niet verder dan ****** Utrecht, toen we 0-2 stonden vorige week. Ok, we hadden niet net geklapt voor een kankerpatiënt, maar proleten met capuchon hebben wij ook gewoon. Alleen wat minder in aantal en wat minder intimiderend
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DonnyDelano schreef: 06 feb 2023, 10:19 Ik las ergens dat Slot had gezegd dat het 'geen dure transfer was' en sowieso bij lange na niet de duurste inkomende transfer (nu Timber met 7m). Er werd gesuggereerd dat het rond de 2,5m was.
Was bij ESPN transfer café afgelopen dinsdag waar het bedrag van 7.5M werd genoemd gezien het AD i.d.d beweerde dat Feyenoord slechts twee miljoen heeft moeten overmaken voor de middenvelder. Denk dat dit ook wel waar kan zijn gezien AZ toch ook al rond de 6M zat, maar niet rond kon komen doordat die voorzitter steeds meer eisen had en op een gegeven moment niet meer bereikbaar was. Zou een beetje vreemd zijn dat ze vervolgens de speler voor miljoenen minder aan Feyenoord verkopen.
Maar hoe het ook zij, de betreffende speler maakt nog geen verpletterende indruk gezien Slot er feitelijk geen beroep op doet als afgelopen zondag waar hij anoniem zijn bijdrage leverde.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 06 feb 2023, 19:27 De Ben Side kwam ook niet verder dan ****** Utrecht, toen we 0-2 stonden vorige week. Ok, we hadden niet net geklapt voor een kankerpatiënt, maar proleten met capuchon hebben wij ook gewoon. Alleen wat minder in aantal en wat minder intimiderend
Bizar. Kans op deze ziekte is tegenwoordig 1 op 3. Dus vrijwel 100% dat je er direct of indirect mee te maken krijgt tijdens je leven. Ik sta niet (meer) op de Ben Side maar als een figuur naast mij dat durft te roepen heeft hij een probleem.

Feyenoord is gewoon een soort omgekeerde dierentuin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie