De topic over oud AZ trainers

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

G-Vak schreef: 05 nov 2020, 09:04 UTRECHT - De voorbereiding van FC Utrecht op de thuiswedstrijd tegen ajax is verstoord door het nieuws uit België, dat John van den Brom voor RC Genk de beoogde nieuwe trainer is. Volgens Het Laatste Nieuws ligt de Nederlander,,op polepositie om de nieuwe coach van RC Genk te worden”.

Waarom ?
Jammer, hij was zo goed bezig met het saboteren van Utrecht.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

OlivierFcU5 november 2020 om 09:3217
Er bestaat dus toch een god??


JelmerFCU5 november 2020 om 09:3230
Mooi! Kunnen wij ook weer vooruit!


RobbertOlierook5 november 2020 om 09:3224
Dat is het beste nieuws deze week voor iedere Utrecht supporter!


^ Greep uit de citaten onder dit nieuws.

En maar doen alsof Van den Brom een wereldtrainer was en de frustratie niet gerechtvaardigt :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hij heeft het geluk wel aan zijn reet hangen zeg. Hij kan wel een boek schrijven over hoe je carrière kunt maken zonder over de benodigde kwaliteiten te beschikken. En dan hoor je de supporters van de club waar hij straks belandt na bij Genk te zijn ontslagen weer netjes het prachtige rijtje clubs op drammen waar hij wel niet trainer was. Dan moet je toch wel een goede trainer zijn??
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hilarisch dit. Amper een jaar geleden met veel bombarie 'weggekaapt' bij AZ, samen met Maher. Wat was Frans trots want AZ is zijn grote voorbeeld!

En wat heeft het opgeleverd? Zoals gebruikelijk met John een fantastische bekerloting, onnavolgbare wissels, gewauwel voor de camera's en zielig gedrag langs de lijn. Deze zomer 20 aankopen gedaan maar om daar een team van te smeden heb je tactisch inzicht nodig. Snel wegwezen dus.

Schande eigenlijk dat deze dwaas de meeste wedstrijden van AZ heeft mogen 'coachen'. En er waren serieus supporters die hem goed vonden functioneren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit is wel waardeloos in de zin dat Utrecht er alleen maar op vooruit kan gaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wat een mazzelaars daar in Utrecht. Ze zijn er vanaf en in plaats van een afkoopsom voor een ontslag te moeten betalen krijgen ze ook nog een half miljoen toe.


Die Belgen bewijzen voor de zoveelste keer: Ze sporen niet. :wink:
_________________
"I don't know that!"
BasGenk
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2020, 17:49

Ik ben supporter van KRC Genk, en we hebben net John VDBrom aangetrokken als trainer. Wat voor een coach is John? Werkt hij met jeugd? Kan ie er wat van?
Laatst gewijzigd door BasGenk op 06 nov 2020, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gecondoleerd :wink: Ja, hij werkt wel met jeugd, maar nee, hij kan er niet veel van. Op het moment dat het belangrijk gaat worden raakt hij in paniek en gaat hij uit angst zijn opstelling omgooien ( vaak in defensief opzicht) of gaat hij onbegrijpelijke wissels doen. Verder geen onaardige man, maar je wint er niks mee. De paniek van John heeft ons twee bekerfinales gekost.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
BasGenk
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2020, 17:49

MO7 schreef: 06 nov 2020, 18:35 Gecondoleerd :wink: Ja, hij werkt wel met jeugd, maar nee, hij kan er niet veel van. Op het moment dat het belangrijk gaat worden raakt hij in paniek en gaat hij uit angst zijn opstelling omgooien ( vaak in defensief opzicht) of gaat hij onbegrijpelijke wissels doen. Verder geen onaardige man, maar je wint er niks mee. De paniek van John heeft ons twee bekerfinales gekost.
Dit stelt me niet echt gerust.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

BasGenk schreef: 06 nov 2020, 19:25 Dit stelt me niet echt gerust.
Dat wij het jammer vinden dat hij als trainer weggaat bij een club die we (tot op bepaalde hoogte) als concurrent beschouwen zegt wel genoeg. Hij kan er gerust wel iets van hoor, maar verwacht geen prestaties die ver boven de aanwezige kwaliteiten binnen de selectie uitstijgen.
_________________
"I don't know that!"
BasGenk
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2020, 17:49

Hoe moet ik hem inschatten als people manager en het hanteren van (karakters in) een kleedkamer?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

BasGenk schreef: 06 nov 2020, 19:42 Hoe moet ik hem inschatten als people manager en het hanteren van (karakters in) een kleedkamer?
Laten we het zo zeggen: het is een aardige vent.

Ik kan je wel verklappen dat we bij AZ (althans de meerderheid) blij waren dat ie eindelijk vertrok.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

BasGenk schreef: 06 nov 2020, 19:42 Hoe moet ik hem inschatten als people manager en het hanteren van (karakters in) een kleedkamer?
Op dat gebied liggen meer zijn kwaliteiten dan op tactisch vlak.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 07 nov 2020, 09:55 Op dat gebied liggen meer zijn kwaliteiten dan op tactisch vlak.
En toch denk ik dat hij soms té aardig is en dat bepaalde spelers een loopje met hem nemen. En dan bedoel ik niet de selectiespelers van AZ. Dat zijn bijna allemaal heel voorkomende jongens.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Gelukkig is het Slot topic eindelijk op Slot, ik was nog bezig met schrijven en toen ik wou plaatsen ging het niet :lol:
kuifje schreef: 08 dec 2020, 17:04 Dat onderken ik zeker. En heb ik elders op een andere manier ook zo verwoord. Laten we zeggen dat Slot het voorwerk optimaal invulde. En ook dat is een kwaliteit. Van den Brom kreeg ook die kans maar haalde er bijlange niet zo veel uit.
Het had ook echt een schande geweest als je met dit spelersmateriaal slechter had gepresteerd.
Je zag het begin dit seizoen, met een paar tegenslagen was Slot niks meer. De hoofdreden dat hij weg wil is toch ook de angst dat hij net als Brom overnieuw zou moeten bouwen en zijn sterkhouders vertrekken. Brom liep tenminste niet weg als er geen superversterkingen bijkwamen of zijn supertalenten verkocht of geblesseerd waren, elke keer wist tenminste een vooruitgang te boeken met de middelen die hij had. Slotje gaat er met staart tussen zijn benen vandoor, want ooh ze zouden kunnen gaan zeggen dat hij een slechte trainer is als hij niet het juiste materiaal heeft. Een echt showpaartje en een heleboel supporters trappen er nog in ook.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 08 dec 2020, 17:35 Gelukkig is het Slot topic eindelijk op Slot, ik was nog bezig met schrijven en toen ik wou plaatsen ging het niet :lol:



Het had ook echt een schande geweest als je met dit spelersmateriaal slechter had gepresteerd.
Je zag het begin dit seizoen, met een paar tegenslagen was Slot niks meer. De hoofdreden dat hij weg wil is toch ook de angst dat hij net als Brom overnieuw zou moeten bouwen en zijn sterkhouders vertrekken. Brom liep tenminste niet weg als er geen superversterkingen bijkwamen of zijn supertalenten verkocht of geblesseerd waren, elke keer wist tenminste een vooruitgang te boeken met de middelen die hij had. Slotje gaat er met staart tussen zijn benen vandoor, want ooh ze zouden kunnen gaan zeggen dat hij een slechte trainer is als hij niet het juiste materiaal heeft. Een echt showpaartje en een heleboel supporters trappen er nog in ook.
Het is wel een beetje een “met-de-wetenschap-van-nu” reactie.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 12 dec 2020, 09:05 Het is wel een beetje een “met-de-wetenschap-van-nu” reactie.....
Yes showpaardjes worden meestal pas iets later blootgelegd.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die viespeuk is al rond met Feyenoord. Het zal toch niet gebeuren dat ik straks harder juich voor puntverlies van Feyenoord dan puntverlies voor ajax.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 15 dec 2020, 10:24 Die viespeuk is al rond met Feyenoord. Het zal toch niet gebeuren dat ik straks harder juich voor puntverlies van Feyenoord dan puntverlies voor ajax.
Allebei even hard, en ik doe PSV er ook bij!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Feyenoord maakt stunt officieel: Slot volgt Advocaat op in De Kuip

De kogel is door de kerk: Arne Slot is vanaf volgend seizoen hoofdtrainer van Feyenoord. Hij heeft voor twee jaar getekend, met een optie op een extra jaar.

Slot (42) is na dit seizoen de opvolger van Advocaat, die zijn klus in De Kuip afmaakt en dan stopt als clubtrainer. De komst van de trainer uit Bergentheim hing al even in de lucht. Anderhalve week geleden zette AZ hem op straat toen bleek dat hij in het geheim had gesproken met Feyenoord. Slot had toen al besloten zijn aflopende contract in Alkmaar niet te verlengen.

"Ik heb drieënhalf jaar met veel plezier gewerkt bij AZ en ben de club en de spelers dankbaar voor de ontwikkeling die ik als trainer heb doorgemaakt. Deze stap naar Feyenoord is een hele mooie vervolgstap in mijn carrière", reageert Slot op de website van zijn nieuwe club. "Als een topclub als Feyenoord zich meldt, dan ben je niet alleen vereerd maar zeker ook trots dat je deze stap kan maken."

Slot gaat bij Feyenoord in elk geval samenwerken met assistent-trainer John de Wolf. De verdere samenstelling van zijn technische staf wordt later bekend. Omdat de focus van Feyenoord op het lopende seizoen onder Advocaat ligt, wordt Slot pas in de zomer gepresenteerd.
Een STUNT noemen ze het nu. VP is natuurlijk wel de Telegraag/Story/Boulevard van de voetbalsites, maar toch. Een stunt.......Ik vind het een vooral een klotestreek.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie