De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haris Medunjanin scoort voor PEC
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 mar 2023, 20:05 Haris Medunjanin scoort voor PEC
Eén van de 8 in 46 minuten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Allouch: AZ boodt me geen perspectief voor AZ1
https://youtu.be/m2iDci8vDp8
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Haha, Wijndal zit weer eens op de bank. Nu voor een of andere jeugdpeler.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Evjen heeft zijn eerste doelpunt en assist in de pocket voor Brondby.
Interessant is dat ze hem gelijk zijn gaan gebruiken als 10.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zit wat te youtuben en opeens komt AZ-Astana voorbij in Den Haag. Ik kijk de samenvatting en constateer dat van de 11 spelers die in die wedstrijd in het veld staan er nu nog nul in de huidige basis staan: Bizot, Koopmeiners, Wijndal, Svenson, Vlaar, Midtsjø, Stengs, Boadu, Idrissi, De Wit (niet weg maar eigenlijk wel), Wuytens.

Bizar eigenlijk……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 12 apr 2023, 22:29 Ik zit wat te youtuben en opeens komt AZ-Astana voorbij in Den Haag. Ik kijk de samenvatting en constateer dat van de 11 spelers die in die wedstrijd in het veld staan er nu nog nul in de huidige basis staan: Bizot, Koopmeiners, Wijndal, Svenson, Vlaar, Midtsjø, Stengs, Boadu, Idrissi, De Wit (niet weg maar eigenlijk wel), Wuytens.

Bizar eigenlijk……….
We zijn 3,5 jaar verder

Zet dat eens af tegen de opstelling van afgelopen zaterdag:

Bizot * - Ryan
Svensson * - Sugawara
Vlaar * - Beukema
Wuytens * - Hatzidiakos
Wijndal - Kerkez *
Midtsjo * - Reijnders
De Wit - Mijnans
Koopmeiners * - Clasie
Stengs - Odgaard
Boadu * - Meerdink
Idrissi * - Mihailovic

Slot * - Jansen

Een sterretje bij de betere speler. Met wat mij betreft een gelijkspel bij De Wit - Mijnans en Stengs - Odgaard

Best een trieste constatering voor een club met zogenaamde ambities
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 apr 2023, 06:55 We zijn 3,5 jaar verder

Zet dat eens af tegen de opstelling van afgelopen zaterdag:

Bizot * - Ryan
Svensson * - Sugawara
Vlaar * - Beukema
Wuytens * - Hatzidiakos
Wijndal - Kerkez *
Midtsjo * - Reijnders
De Wit - Mijnans
Koopmeiners * - Clasie
Stengs - Odgaard
Boadu * - Meerdink
Idrissi * - Mihailovic

Slot * - Jansen

Een sterretje bij de betere speler. Met wat mij betreft een gelijkspel bij De Wit - Mijnans en Stengs - Odgaard

Best een trieste constatering voor een club met zogenaamde ambities
Eens.
De wedstrijd kijkende viel me nog een (inmiddels bekend) gegeven op: de intentie van de spelers: bij 4-0 nog steeds gretig om 5 en 6 te maken. Een gretigheid die ik bij de huidige selectie (lees trainer) maar heel zelden zie…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 13 apr 2023, 10:53 bij 4-0 nog steeds gretig om 5 en 6 te maken. Een gretigheid die ik bij de huidige selectie (lees trainer) maar heel zelden zie…..
Dat komt omdat ze nooit op 4-0 komen :lol:

Ohja, 2 keer dit seizoen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 apr 2023, 12:21 Dat komt omdat ze nooit op 4-0 komen :lol:

Ohja, 2 keer dit seizoen
Het gaat mij uiteraard om de gretigheid, niet zozeer om de score.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 13 apr 2023, 16:27 Het gaat mij uiteraard om de gretigheid, niet zozeer om de score.
Dat moet je vanavond wel genoten hebben. Geen gretigheid én geen score.

](*,)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 apr 2023, 21:32 Dat moet je vanavond wel genoten hebben. Geen gretigheid én geen score.

](*,)
Not.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 02 apr 2023, 11:07 Haha, Wijndal zit weer eens op de bank. Nu voor een of andere jeugdspeler.
Ja, dat was Baas (vorige maand 20 geworden) die de voorkeur kreeg toen je dat schreef. In de 69e minuut mocht Owen voor hem invallen. Die week daarop begon Baas weer in de basis en werd hij na rust vervangen door de 17-jarige Hato en bleef Owen de hele wedstrijd op de bank zitten. Nog een week later begint Hato in de basis en wordt in de 72e minuut vervangen door Baas. Owen op de bank. Daar tussendoor nog de halve finale KNVB-beker tegen Feyenoord: Baas in de basis, wordt in de 74e minuut vervangen door Hato. Owen zat weer de hele wedstrijd op de bank en moet nu kennelijk twee jeugdspelers voor hem dulden in de pikorde.
Het begint er sterk op te lijken dat de carrière van Wijndal ernstig in het slop geraakt is. Weer een AZ-er, in een lange lijst, wiens overstap naar onze zuiderburen niet heeft gebracht wat hij er van verwachtte. Jammer voor Owen want ik heb hem nog steeds hoog zitten.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 17 apr 2023, 23:44 Ja, dat was Baas (vorige maand 20 geworden) die de voorkeur kreeg toen je dat schreef. In de 69e minuut mocht Owen voor hem invallen. Die week daarop begon Baas weer in de basis en werd hij na rust vervangen door de 17-jarige Hato en bleef Owen de hele wedstrijd op de bank zitten. Nog een week later begint Hato in de basis en wordt in de 72e minuut vervangen door Baas. Owen op de bank. Daar tussendoor nog de halve finale KNVB-beker tegen Feyenoord: Baas in de basis, wordt in de 74e minuut vervangen door Hato. Owen zat weer de hele wedstrijd op de bank en moet nu kennelijk twee jeugdspelers voor hem dulden in de pikorde.
Het begint er sterk op te lijken dat de carrière van Wijndal ernstig in het slop geraakt is. Weer een AZ-er, in een lange lijst, wiens overstap naar onze zuiderburen niet heeft gebracht wat hij er van verwachtte. Jammer voor Owen want ik heb hem nog steeds hoog zitten.
Ja ongelovelijk jammer voor hem. Ik heb wel het vermoeden dat er meer achter zit en dat hij nog steeds last heeft van die blessure. In ieder geval denk ik op te kunnen maken aan de manier hoe hij loopt dat hij niet vrij is in zijn beweging.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

FugAZi schreef: 18 apr 2023, 06:14 Ja ongelovelijk jammer voor hem. Ik heb wel het vermoeden dat er meer achter zit en dat hij nog steeds last heeft van die blessure. In ieder geval denk ik op te kunnen maken aan de manier hoe hij loopt dat hij niet vrij is in zijn beweging.
Hij zit wel elke keer bij de wedstrijdselectie.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 18 apr 2023, 10:18 Hij zit wel elke keer bij de wedstrijdselectie.
Ja hij zal heus wel boven de 95%+ zitten en ook zijn basistechniek niet verloren zijn. Maar hij mist een soort explosiviteit en finesse die hij vroeger wel had.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als je voor de grap eens op sofifa bij een speler kijkt naar het grafiekje van score en potentieel in de tijd, dan valt op dat bij veel spelers die AZ verlaten de curve vanaf dat moment daalt.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 17 apr 2023, 23:44
Jammer voor Owen want ik heb hem nog steeds hoog zitten.
Ik gun hem dit juist van harte. Na die bizarre uitspraak dat hij zichzelf en Bergwijn de beste linkerkant van Nederland vond. Hoogmoed komt voor de val

Hij heeft zelf de keuze gemaakt en vangt naar verluid rond de 4 miljoen per jaar. Daar hoeven we geen medelijden mee te hebben. Ik gun hem wel een opleving bij een andere club.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 18 apr 2023, 10:55 Als je voor de grap eens op sofifa bij een speler kijkt naar het grafiekje van score en potentieel in de tijd, dan valt op dat bij veel spelers die AZ verlaten de curve vanaf dat moment daalt.
Dat zou betekenen dat Pascal tóch al het goede uit een speler weet te persen 8)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie