Complimenten voor AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Toernooiwinst AZ A1 en AZ D2 om toch maar iets positiefs te melden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

De AZ Vrouwen hebben zaterdagmiddag het oefenduel tegen FC Honka gewonnen. Het duel tegen de Finse kampioen eindigde in 2-1 dankzij treffers van Chantal de Ridder en Linda Bos.

Het word tijd dat de meiden hun wedstrijden in het Victoriestadion gaan afwerken...
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

MacMarco schreef:De AZ Vrouwen hebben zaterdagmiddag het oefenduel tegen FC Honka gewonnen. Het duel tegen de Finse kampioen eindigde in 2-1 dankzij treffers van Chantal de Ridder en Linda Bos.

Het word tijd dat de meiden hun wedstrijden in het Victoriestadion gaan afwerken...
Dan heb je eindelijk een gegronde reden om een rok aan te trekken!
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Padre schreef:[..]


Dan heb je eindelijk een gegronde reden om een rok aan te trekken!
Heb ik daar een reden voor nodig dan?
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

MacMarco schreef:[..]


Heb ik daar een reden voor nodig dan?
Nee, maar dan pas is het gegrond om een rok aan te trekken.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Kaartjes voor de bekerwedstrijd slechts 11,50 euro. Terecht, en keurig dat AZ ook inziet dat het stadion anders niet vol komt.

(kritische noot: kan m'n eigen plek niet terugkopen)
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Dropkick Murphy schreef:Kaartjes voor de bekerwedstrijd slechts 11,50 euro. Terecht, en keurig dat AZ ook inziet dat het stadion anders niet vol komt.

(kritische noot: kan m'n eigen plek niet terugkopen)
Kon wel maar ben je nu dus te laat mee!
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Complimenten voor AZ dat er op hun correspondentie geen ''Altijd Zichzelf'' meer te vinden is.
AZ67AZ
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2008, 19:16

Voor de prachtige prestaties als voetbalclub de afgelopen periode!! =D> =D>
Ga zo door!
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

High-T schreef:Complimenten voor AZ dat er op hun correspondentie geen ''Altijd Zichzelf'' meer te vinden is.
Absoluut complimenten! Onderaan de stadionvlaggen staat dan ook prachtig Alkmaar Zaanstreek.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Falcx schreef:[..]


Absoluut complimenten! Onderaan de stadionvlaggen staat dan ook prachtig Alkmaar Zaanstreek.
Yep. Maar eigenlijk is de verandering in inzicht een compliment waard, op zich is dit uiteraard niet meer dan logisch.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

http://www.youtube.com/watch?v=nEz6AupvcIo

Kwam dit filmpje nog tegen. Past uitstekend in dit topic (alhoewel het uit Studio Neus komt).
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Voltreffer Vick schreef: Kwam dit filmpje nog tegen. Past uitstekend in dit topic (alhoewel het uit Studio Neus komt).
Dat is inderdaad fantastisch. En we kunnen allemaal lullen wat we willen, maar zo'n reeks had na twee wedstrijden ook niemand meer verwacht.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Voltreffer Vick schreef:http://www.youtube.com/watch?v=nEz6AupvcIo

Kwam dit filmpje nog tegen. Past uitstekend in dit topic (alhoewel het uit Studio Neus komt).
Wel drie keer de verketterde Pelle in deze flitsende combinatie.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Omdat ze dit nog een keer bij de nieuws items zetten kan een complimentje er wel vanaf
AZ.nl schreef:Steun AZ in het rood tegen Vitesse
16 april 2009

ALKMAAR- AZ ondersteunt van harte het initiatief van AZ-supporters om zaterdag in rode kleding naar het DSB Stadion te komen voor het duel AZ – Vitesse. Zodoende kan het publiek een nog grotere steun zijn voor ons team.



Om de sfeer nog meer te verhogen doen we ook het verzoek om AZ-sjaals mee te nemen voor deze belangrijke competitiewedstrijd. De rode kleding en de sjaals zorgden bij het afscheid van de Alkmaarder Hout voor een onvergetelijke ambiance.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

Voor de mensen die nog geen kampioensshirt hebben, DON'T PANIC!
Mijn collega belde vandaag naar AZ of er nog kampioensshirts te koop zijn en de medewerkster van AZ zei dat alles uitverkocht was maar geen paniek want, (nu komt het) de medewerkster zei dat bij de wedstrijd van AZ-Heerenveen iedereen een kampioensshirt op zijn/haar stoel krijgt!
Iedereen dus in het ROOD .
Mijn complimenten aan AZ, leuk bedacht!
Vakkie T
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

AZ-Alkmaarder schreef:Voor de mensen die nog geen kampioensshirt hebben, DON'T PANIC!
Mijn collega belde vandaag naar AZ of er nog kampioensshirts te koop zijn en de medewerkster van AZ zei dat alles uitverkocht was
En op AZ.NL staat dat ze morgen in de verkoop gaan voor wie niet kan wachten of er niet bij is!?????????????????????????????????????????????????????
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Misschien meer een compliment voor de gemeente Alkmaar, maar ik vind dat VIP-vak voor ons treingangerts heel netjes geregeld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
vakkie W
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 feb 2005, 10:16
Locatie: Hoedspruit (South Africa) & Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef:Misschien meer een compliment voor de gemeente Alkmaar, maar ik vind dat VIP-vak voor ons treingangerts heel netjes geregeld.
Inderdaad hulde.. Ere wie ere toekomt! Nu hopen dat de NS geen vertraging op loopt, en er geen lolbroeken aan de noodrem gaan hangen.....
Vak W
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

vakkie W schreef:[..]


Inderdaad hulde.. Ere wie ere toekomt! Nu hopen dat de NS geen vertraging op loopt, en er geen lolbroeken aan de noodrem gaan hangen.....
Stond niet in de brief van Martin Dekker dat het niet mocht, en als je het op de heenweg vaak genoeg doet hoef je ook niet zo lang in die graftombe te zitten.:wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Plaats reactie