Blunders bij AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Bombaman schreef: 20 jul 2019, 18:24 Dit vind ik toch ook van dat kansloze gedoe: "Starting eleven" en "substitutes". Je start met Ron, Guus en Teun. Hou het gewoon ff lekker Nederlands...
Enerzijds wil iedereen dat AZ een topclub wordt , zich mengt in buitenlandse markten, buitenlandse spelers haalt. Maar o wee als we onze opstelling in het Engels vermelden. Ik denk dat het voor onze Japanse kijkers en in het verleden de Iraanse, duidelijker is of Sugawara nu basis of wissel staat.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik vind de social media-k*tjes van AZ ook verschrikkelijk. Het is van het niveau frisdisco terwijl de gemiddelde supporter twintig jaar ouder is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

De tering wat een oude lullengezeur. AZ heeft ook buitenlandse supporters hoor en het gros van de gebruikers van social media is onder de 25, dus het lijkt me goed dat AZ zich daar op richt om fans te blijven aantrekken, ze doen gewoon goed hun werk. Dit forum is een prima medium voor ouwe zeuren. Ieder zijn plekje.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Je kunt je communicatie het beste richten op degene die de portemonnee bij zich heeft. Maar goed om te weten dat jij wel geniet van het nieuwe kapsel van Sugawara. :roll:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

MO7 schreef: 20 jul 2019, 21:49 Je kunt je communicatie het beste richten op degene die de portemonnee bij zich heeft. Maar goed om te weten dat jij wel geniet van het nieuwe kapsel van Sugawara. :roll:
Dat heb ik nergens gezegd.
Maar goed dat jij niet in de marketing zit. Je moet je richten op de grootste groep gebruikers van elk medium. Daarom lees je op Instagram wel over het kapsel van Sugawara en op Facebook niet. Daar is de gemiddelde leeftijd wat ouder en wordt flink gericht op merchandising. Mensen van 18-25 geven niks uit maar over 10 jaar wel en die binden ze nu al. De AZ marketing is flink verbeterd tov 10-5 jaar geleden. Zeuren dat dat niet je toon is net als zeuren dat er zoveel kutmuziek op Radio 538 wordt gedraaid.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Tim schreef: 20 jul 2019, 19:17 Enerzijds wil iedereen dat AZ een topclub wordt , zich mengt in buitenlandse markten, buitenlandse spelers haalt. Maar o wee als we onze opstelling in het Engels vermelden. Ik denk dat het voor onze Japanse kijkers en in het verleden de Iraanse, duidelijker is of Sugawara nu basis of wissel staat.
Want in Japan beginnen ze met z'n negenen? Of daar worden de wisselspelers in een groter lettertype vermeld dan de basisspelers?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Bombaman schreef: 21 jul 2019, 07:53 Want in Japan beginnen ze met z'n negenen? Of daar worden de wisselspelers in een groter lettertype vermeld dan de basisspelers?
Nee maar het maakt het wel stukken makkelijker voor ze om te begrijpen. Ik snap sowieso het probleem niet van Engels, kan jij het nu niet begrijpen ofzo?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We waren ooit Altijd Zichzelf. Nu zijn we kennelijk een pseudo-kampioen met internationale uitstraling en bijbehorende pretenties. Donder toch op. We hebben een centrale verdediger in de basis die de bal nog geen drie keer kan hooghouden, om over de rest van zijn werk nog maar te zwijgen. Dus doe even normaal.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

MO7 schreef: 21 jul 2019, 12:30 We waren ooit Altijd Zichzelf. Nu zijn we kennelijk een pseudo-kampioen met internationale uitstraling en bijbehorende pretenties. Donder toch op. We hebben een centrale verdediger in de basis die de bal nog geen drie keer kan hooghouden, om over de rest van zijn werk nog maar te zwijgen. Dus doe even normaal.
:lol: Ik kan me nog herinneren dat Altijd Zichzelf werd geïntroduceerd. Samen met de ‘wedstrijd’ voor de naam van het stadion één van de meest sneue marketing momenten uit het Scheringa tijdperk. AZ is Alkmaar-Zaanstreek, niks moeilijks aan.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Als Lift en Grape het maar goed doen komend seizoen. Dan mogen ze wat mij betreft in het Chinese communiceren
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De Muur... :roll: En dan zo'n plaatje van Bizot met zijn "Help, mijn man is keeper"-hoofd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Eigenlijk zocht ik naar een topic waarbij zowel complimenten als kritiek kon worden gegeven, maar omdat deze niet bestaat, laat ik de kritiek de boventoon voeren. :)

Sinds dit seizoen vallen de filmpjes van AZ me op, er is blijkbaar iemand aan het werk gegaan die er iets van wil maken.
Het compliment: goed om iets met liefde te doen, niet gewoon doen, maar zo goed mogelijk doen.
De kritiek: de muziek onder filmpjes vind ik wezenloos, irriteert en maakt me triest, en de slo-mo's zijn te nadrukkelijk en ongepast; een eenvoudige stadswandeling wordt weergegeven als een epische filmscene. Af en toe en smaakvol toegepast is een slo-mo een goed stijlmiddel, nu reflecteert het vooral de overambitie van de editor.

Recente voorbeelden:
https://www.youtube.com/watch?v=ptKqYbJcNRQ
https://www.youtube.com/watch?v=qUOUyi8X7hc
https://www.youtube.com/watch?v=TTDgOZzWluY

Met wat finetunen zullen de filmpjes echt wel goed worden.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kunnen alle banners en reclamemeuk zo snel mogelijk weer verwijderd worden of in ieder geval teruggezet op het oude niveau? De site wordt er echt e-norm traag van.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 29 sep 2019, 18:24 Kunnen alle banners en reclamemeuk zo snel mogelijk weer verwijderd worden of in ieder geval teruggezet op het oude niveau? De site wordt er echt e-norm traag van.
Verkeerde topic maar dat snap je inmiddels wel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Een beetje zeiken om een klein dingetje, maar ik heb al tijden de AZ kalender die via de site (https://www.AZ.nl/nl/teams/wedstrijden?team=AZ ergens rechtsboven) beschikbaar is in mijn agenda toegevoegd. Werkt al tijden prima, maar de laatste tijd zitten er foutjes in, zoals de wedstrijd van a.s. donderdag. Deze staat op het overzicht op de site keurig om 16:50, maar in de (net opnieuw toegevoegde) kalender nog op 21:00 uur. Erg irritant, want ik heb op deze manier al eens een wedstrijd gemist. Voorheen werden tijdswijzigingen wel altijd goed geüpdatet, maar af en toe dus ook niet. Irritant :evil:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 05 nov 2019, 06:45 Een beetje zeiken om een klein dingetje, maar ik heb al tijden de AZ kalender die via de site (https://www.AZ.nl/nl/teams/wedstrijden?team=AZ ergens rechtsboven) beschikbaar is in mijn agenda toegevoegd. Werkt al tijden prima, maar de laatste tijd zitten er foutjes in, zoals de wedstrijd van a.s. donderdag. Deze staat op het overzicht op de site keurig om 16:50, maar in de (net opnieuw toegevoegde) kalender nog op 21:00 uur. Erg irritant, want ik heb op deze manier al eens een wedstrijd gemist. Voorheen werden tijdswijzigingen wel altijd goed geüpdatet, maar af en toe dus ook niet. Irritant :evil:
Je hebt gelijk, maar ik check altijd nog even op de dag zelf op een officiële site of het tijdstip dat ik in mijn hoofd heb ook klopt. Of je kijkt hier op het forum. :wink:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

In de voorbeschouwing van Roda - Jong AZ wordt gemeld dat Roland Alberg KORT bij AZ in de jeugd actief was. Hij speelde er vanaf de O13 tot en met O19 en ook nog bij Jong. Kan iemand mij het begrip ‘kort’ uitleggen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

kuifje schreef: 13 dec 2019, 19:50 In de voorbeschouwing van Roda - Jong AZ wordt gemeld dat Roland Alberg KORT bij AZ in de jeugd actief was. Hij speelde er vanaf de O13 tot en met O19 en ook nog bij Jong. Kan iemand mij het begrip ‘kort’ uitleggen.
Alles is relatief :D
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

dirkjan schreef: 05 nov 2019, 06:45 Een beetje zeiken om een klein dingetje, maar ik heb al tijden de AZ kalender die via de site (https://www.AZ.nl/nl/teams/wedstrijden?team=AZ ergens rechtsboven) beschikbaar is in mijn agenda toegevoegd. Werkt al tijden prima, maar de laatste tijd zitten er foutjes in, zoals de wedstrijd van a.s. donderdag. Deze staat op het overzicht op de site keurig om 16:50, maar in de (net opnieuw toegevoegde) kalender nog op 21:00 uur. Erg irritant, want ik heb op deze manier al eens een wedstrijd gemist. Voorheen werden tijdswijzigingen wel altijd goed geüpdatet, maar af en toe dus ook niet. Irritant :evil:
Ja, nu ben ik er dus zelf ingetrapt. In de agenda staat Zwolle nog op a.s. zaterdag. Oppas geregeld enzo, al een paar weken terug, en nu er achter komen dat het natuurlijk op zondag gespeeld wordt. Godver.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ staat nu ook bij alle wedstrijden, uit en thuis, als eerste vermeld.
Bij thuis staat “vs.” en bij uit “@“.
Waarom niet gewoon de thuisspelende club eerst? Dit zijn van die vernieuwingen (verbeteringen??) waar ik weinig aan heb.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie