ESPeN is een klote zender.

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

Alleen als klant bij Tele2 of Interactieve TV van KPN is het verplicht om een combinatiepakket (televisie, internet en telefonie bij Tele2, televisie en internet bij KPN ) af te nemen als je voetbal wil kijken. Het is overigens ook mogelijk om via digitale televisie per wedstrijd te betalen. Bij Tele2 Gold kan dit voor € 6,95 per wedstrijd, terwijl UPC een tarief van € 5.95 per wedstrijd rekent. Binnenkort zal het ook via Ziggo en Interactieve TV van KPN mogelijk zijn per wedstrijd te betalen.


Echt BELACHELIJK. 6 Euro per wedstrijd. Ze zijn niet goed bij hun hoofd.
Vorig jaar betaalde ik 6 euro per maand, en dan kon ik het hele weekend wedstrijden kijken.
Dus nu kan ik 4 wedstrijden kijken per maand voor 24 euro,
vorig jaar dus 12 wedstrijden per maand voor 24 euro.
Dikke middelvinger dus voor eredivisie live. ze bekijken het maar.
Ik kijk het wel via mijn sopcast. Mindere kwaliteit, maar wel gratis!
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

En dat is precies het probleem in Nederland. In alle andere landen lachen ze echt om de TV opbrengsten hier. Dat is echt een schijntje, puur omdat we hier verwend zijn met lage bedragen.

En zo krijgen de clubs steeds minder inkomsten.. en raken we steeds meer achterop. Jammer maar helaas.

Overigens kan je bij KPN digitenne en ook bij UPC gewoon voor 10 euro ofzo de hele maand kijken naar wat ik begreep.
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

Alles moet altijd maar duurder
Gebruikersavatar
WinkelgreetzAZ
Supporter
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 mar 2005, 16:10
Locatie: Winkel
Contacteer:

Dit kreeg ik vandaag:

Bedankt voor je voorregistratie voor Eredivisie Live.
Tot en met december 2008 betaal je slechts € 9,95 per maand (daarna € 14,95 per maand). Je kunt vanaf 29 augustus alle wedstrijden live bekijken, maar bij Ziggo ga je pas vanaf 1 september voor je abonnement betalen.
Bij Ziggo kun je altijd per maand opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.
Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?
1 een TV abonnement bij Ziggo
2 een digitale ontvanger van Ziggo (normaal € 129,- nu tijdelijk € 39,-)
3 een abonnement op Eredivisie Live
Heb je al een digitale ontvanger?
Klik op deze link om je abonnement op Eredivisie Live te activeren als je al een digitale ontvanger hebt.
Heb je nog geen digitale ontvanger? Mis dan de aftrap niet en bestel via deze link een digitale ontvanger bij je Eredivisie Live pakket. Je maakt dan gebruik van het tijdelijke aanbod waarbij je slechts € 39,- betaalt voor een digitale ontvanger in plaats van € 129,-. Je abonnement op Eredivisie Live is dan ook direct geregeld.
Als je voor 15.00 uur bestelt, heb je je ontvanger de volgende dag al in huis!
Klik hier en bestel vandaag nog een digitale ontvanger voor € 39,- + Eredivisie Live.
Mocht je nog vragen hebben, kijk dan op http://www.eredivisielive.nl of bel 0909-0101 (€ 0,10 p/min).

Met vriendelijke groet,

Eredivisie Live
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om 2 x zo veel te luisteren als te praten.......
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Roekee schreef:Overigens kan je bij KPN digitenne en ook bij UPC gewoon voor 10 euro ofzo de hele maand kijken naar wat ik begreep.
Het enige nadeel is dan het feit dat je maar twee in plaats van vier eredivisiekanalen hebt. Desalniettemin heb ik het van de week al geinstalleerd hier. De alternatieven van Tele2 en UPC waren me te duur.
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Is dat zo? Ik dacht dat de planning zo in elkaar zat dat ze dan alles op 2 kanalen ofzo konden uitzenden..
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Roekee schreef:Is dat zo? Ik dacht dat de planning zo in elkaar zat dat ze dan alles op 2 kanalen ofzo konden uitzenden..
Dat is zo ja. Bij Tele2, Ziggo en UPC heb je vier kanalen en daarom zijn deze aanbieders ook duurder als KPN. Digitenne zal een keuze maken in de wedstrijden. Ik gok erop dat AZ met grote regelmaat te zien zal zijn. Mocht het niet zo zijn, dan is het via sopcast ook wel te regelen.
Gebruikersavatar
Old Style
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 12:52
Locatie: Alkmaar-Noord

Huiswaard schreef: Dat is zo ja. Bij Tele2, Ziggo en UPC heb je vier kanalen en daarom zijn deze aanbieders ook duurder als KPN. Digitenne zal een keuze maken in de wedstrijden. Ik gok erop dat AZ met grote regelmaat te zien zal zijn. Mocht het niet zo zijn, dan is het via sopcast ook wel te regelen.
Ik heb net nog even gebeld om mijn UPC pakket aan te passen ( toch maar weer een huistelefoon om de kosten te drukken) , tevens even geinformeerd naar Eredivisie live. De eerste 3 maanden is het 6,95 , hierna wordt het 9,95.
Omgekeerde Gloryhunter!!
Gebruikersavatar
A!Z!
Supporter
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jun 2007, 11:00

Huiswaard schreef: Dat is zo ja. Bij Tele2, Ziggo en UPC heb je vier kanalen en daarom zijn deze aanbieders ook duurder als KPN. Digitenne zal een keuze maken in de wedstrijden. Ik gok erop dat AZ met grote regelmaat te zien zal zijn. Mocht het niet zo zijn, dan is het via sopcast ook wel te regelen.
De wedstrijdtijden zijn ook anders t.o.v. vorig seizoen.

Vrijdag: (altijd 1 wedstrijd) 20.45
Zaterdag: 18.45/19.45/20.45
Zondag: 12.30/14.30/16.30

Op zondag zal het dus zelden voorkomen dat AZ niet te bekijken is, maar op zaterdag, vooral als je om 19.45u speelt, heb je de kans dat andere clubs voorgaan. Maar dit ligt ook aan het speelschema en plaats op de ranglijst van AZ op dat moment.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Old Style schreef:Ik heb net nog even gebeld om mijn UPC pakket aan te passen ( toch maar weer een huistelefoon om de kosten te drukken) , tevens even geinformeerd naar Eredivisie live. De eerste 3 maanden is het 6,95 , hierna wordt het 9,95.
Valt me nog mee van UPC. Ik had gewoon kabel, dus om het te kunnen nemen had ik eerst digitale televisie bij ze af moeten nemen om het voetbal te kunnen zien. Aangezien ik niet zo veel TV kijk en geen behoefte heb aan meer kanalen had ik daar niet zoveel trek in. Nu dus de kabel opgezegd en Digitenne genomen. Dat betekent dat ik nu voetbal heb voor 1 euro meer dan ik nu per maand kwijt was aan TV.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bij UPC krijg je in ieder geval 4 kanalen en ze blijven dus 5 euro goedkoper dan bij Ziggo. Dat is dan weer een voordeel. Een vriend van me heeft Digitenne en daar ben ik niet onverdeeld enthousiast over (vaak blokjes door matige ontvangst).
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Digitenne zuigt qua beeldkwaliteit. En dan claimen ze in HD uit te zenden :S. Maarja, voor mij helaas de enige mogelijkheid :(
Gebruikersavatar
Old Style
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 12:52
Locatie: Alkmaar-Noord

Huiswaard schreef:[..]


Valt me nog mee van UPC. Ik had gewoon kabel, dus om het te kunnen nemen had ik eerst digitale televisie bij ze af moeten nemen om het voetbal te kunnen zien. Aangezien ik niet zo veel TV kijk en geen behoefte heb aan meer kanalen had ik daar niet zoveel trek in. Nu dus de kabel opgezegd en Digitenne genomen. Dat betekent dat ik nu voetbal heb voor 1 euro meer dan ik nu per maand kwijt was aan TV.
Ik heb inderdaad ook het hele pakket, internet, digitale TV (incl eredivisie) en telefonie. Dan kom ik helaas wel uit op een eutje of 70.
Omgekeerde Gloryhunter!!
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

Ik hoop dat weinig mensen abonnee worden, en dat het snel over is.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Old Style schreef:Ik heb inderdaad ook het hele pakket, internet, digitale TV (incl eredivisie) en telefonie. Dan kom ik helaas wel uit op een eutje of 70.
Dat is het nadeel dus. Ik ben nu een euro of 50 kwijt voor alles.
popeye
Dagjesmens
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 apr 2004, 11:23
Locatie: H'waard

MO7 schreef:Bij UPC krijg je in ieder geval 4 kanalen en ze blijven dus 5 euro goedkoper dan bij Ziggo. Dat is dan weer een voordeel. Een vriend van me heeft Digitenne en daar ben ik niet onverdeeld enthousiast over (vaak blokjes door matige ontvangst).
Ik hoop dat ziggo goed beeld heeft, net aangevraagd. Nu maar afwachten hoe lang het duurt, heb 2 maanden op tv gewacht na het aanvragen :?
Het is weer feest...
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Ik zit bij UPC en krijg bij mijn aanvraag de melding dat het pakket nog niet leverbaar is op mijn adres (binnenstad Alkmaar)
Iemand anders ook dit gezeik ??
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ-Alkmaar schreef:Ik zit bij UPC en krijg bij mijn aanvraag de melding dat het pakket nog niet leverbaar is op mijn adres (binnenstad Alkmaar)
Iemand anders ook dit gezeik ??
Nee, geen probleem. Misschien moet je upc even bellen, online is er bij mij ook al eens wat verloren gegaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Vorig seizoen had RTL7 altijd op vrijdag een wedstrijd live uit de eredivisie. Is er ook komend seizoen een wedstrijd op vrijdag live te bekijken?
mAgNaVoX oDySsEy
A.S. BARI
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jun 2004, 15:20
Locatie: Luxembourg
Contacteer:

pAuluZ schreef:Vorig seizoen had RTL7 altijd op vrijdag een wedstrijd live uit de eredivisie. Is er ook komend seizoen een wedstrijd op vrijdag live te bekijken?
Ja, op vrijdag is de wedstrijd live te bekijken

alleen is het net als de andere wedstrijden op het eredivisie live kanaal.

Deze week hoop ik te horen hoeveel eredivisie live gaat kosten via de satteliet
Plaats reactie