www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ligt het nou aan mij, of kunnen jullie de foto's op http://www.AZ.nl van bijvoorbeeld Heerenveen-uit en Groningen-thuis ook niet bekijken?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:Ligt het nou aan mij, of kunnen jullie de foto's op http://www.AZ.nl van bijvoorbeeld Heerenveen-uit en Groningen-thuis ook niet bekijken?
Ik kan ze gewoon bekijken. Wel moet je als je op de kleine foto's klikt je pop-up stopper uitzetten.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:Ligt het nou aan mij, of kunnen jullie de foto's op http://www.AZ.nl van bijvoorbeeld Heerenveen-uit en Groningen-thuis ook niet bekijken?
Bij mij werken de foto's prima.
Gebruikersavatar
Koevermans
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2005, 19:20

met firefox heb ik daar ook last van, in IE werken ze wel gewoon allemaal.
Ik weet niet welke browser je gebruikt? :lol:
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

GrandMaster T. schreef:Ligt het nou aan mij, of kunnen jullie de foto's op http://www.AZ.nl van bijvoorbeeld Heerenveen-uit en Groningen-thuis ook niet bekijken?
Ik gebruik Firefox en bij mij duurt het soms wel een een halve minuut voor ze geladen zijn. Terwijl ik een behoorlijke snelle verbinding heb. Bepaalde foto's op bepaalde andere sites die ik soms om bepaalde redenen wel eens wens te bekijken, worden veel sneller getoond.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Cruz Azul schreef:[..]


Ik gebruik Firefox en bij mij duurt het soms wel een een halve minuut voor ze geladen zijn. Terwijl ik een behoorlijke snelle verbinding heb. Bepaalde foto's op bepaalde andere sites die ik soms om bepaalde redenen wel eens wens te bekijken, worden veel sneller getoond.
Ik heb ook Firefox maar ik heb geen problemen. Spyware checken, instellingen checken en koekjes verwijderen?
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

En wederom is AZ.nl Weer vliegensvlug met een poll weg halen :roll:.
De poll die er nu, ruim 48 uur na de wedstrijd op staat:

Sluit AZ de voorbereiding zaterdag met een overwinning tegen Bolton Wanderers af?
Ja, AZ wint in Engeland
Nee, AZ verliest in Engeland
Nee, het wordt gelijk

Ik zeg: Hulde =D>
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Greening
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 okt 2005, 16:18

(Op het gebied van toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid scoort AZ.nl een dikke min.)
"He who hesitates is not only lost, but miles from the next exit."
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Misschien een aparte topic openen over de officiële website van AZ, www.AZ.nl (ja sorry AZFanPage :wink:).

Bij het aanvraagformulier voor een AZ clubcard staat bij het ondertekenen van het formulier nog de datum 2005.
Is tevens het adres nog juist, postbus 1010?

Mooi weer wat verbeterpuntjes voor de webmastert.
Anti Zupporters
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

pancrAZ schreef:Misschien een aparte topic openen over de officiële website van AZ, www.AZ.nl (ja sorry AZFanPage :wink:).
[...]
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=2226
:-$
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ook leuk dat de uitslag van afgelopen zondag er nog niet bij staat :?

http://www.AZ.nl/index.php?buttonID=337
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Kunnen we dit inmiddels niet beter samenvoegen met het 'Blunders bij AZ'-topic? :wink:
Aldus de papegaai van de media
Rick
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:25
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Zat bij de uitslagen te kijken, en kwam toevallig hier:

http://dev.AZ.nl/ :roll:
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Vaag, gewone AZ.nl is nog normaal .
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik heb gehoord dat er binnenkort inderdaad. een nieuwe lay-out komt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Ziet er in ieder geval een stuk beter uit, maar laat ze godverdomme nou eens de mogelijkheid om te reageren achterwege laten. Het komt over als een site als voetbalzone. En constant die supporters van andere clubs die er op reageren.
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Padre schreef:Ziet er in ieder geval een stuk beter uit, maar laat ze godverdomme nou eens de mogelijkheid om te reageren achterwege laten. Het komt over als een site als voetbalzone. En constant die supporters van andere clubs die er op reageren.
Ben ik niet met je eens, vind het eruit zien alsof mn broertje met frontpage aan de slag is gegaan. De huidige layout is iig professioneler. Maar waarom zouden ze de site willen vernieuwen? Hij is toch pas vernieuwd? Misschien is dit gewoon een versie die er niet doorgekomen is.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Topic weer eens overbodig, dit kan gewoon op de AZ.nl topic. Omdat dit toch gekopieerd wordt, mijn mening:

Ik vind het er op het eerste gezicht goed uitzien, in ieder geval veel minder druk dan de vorige versie. En 'Altijd Zichzelf' is in ieder geval niet op de homepage terug te vinden, dat vind ik al heel wat. En de Frisia reclame is veel minder overheersend, ook o.k.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

De nieuwe lay-out is nu net online. Volledig in de nieuwe huisstijl en ik ben er niet ontevreden over. Ik werd nogal moe van al die vertikale streepjes.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Plaats reactie